Foto's bezoek Nordschleife Nurburg 21 juli

Voor alle Honda foto's, tips en trucs

Moderator: Bor

door H22TCH

Berichtdoor H22TCH » 26 Jul 2007, 07:51

HoHo,.. ik heb idd deze meneer aangesproken dat dit hoofdelijk een Honda gerelateerd forum is. De laaste paar foto topics heeft niet veel met Honda te maken gehad, ja ok 2 misschien. Ik heb met hem afgesproken om niet te veel non-Honda te posten maar dat wij niet zo bekrompen zijn dat we niets anders als Honda willen zien.... was ik ff verkeerd....

Hij kon dat begrijpen en zou voortaan niet alles zomaar neergooien, maar een selectie van auto's die iedereen wel mooi vindt, waarvan dit topic een mooi voorbeeld van is.

Laat het oordelen voortaan aan ons over en indien het je niet interesseert hou dan je grote mond voor je.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
H22TCH
Moderator
Moderator
 
Berichten: 11588
Geregistreerd:
19 Mrt 2005, 20:01
Woonplaats:
Zeeland

door Mathieu

Berichtdoor Mathieu » 26 Jul 2007, 08:42

Maar blijft hij dan nu gebanned ?
Want zoals het nu klinkt is dat onterecht...

Ik vind dat hij gerust foto's mag posten zoals in dit topic...
Dat doen er overigens toch ook meerdere.... dus wat is het probleem..
Zijn verleden ??

Mathieu
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 866
Geregistreerd:
23 Mrt 2005, 08:50
Woonplaats:
Omgeving Nederland

door Jeroen.

Berichtdoor Jeroen. » 26 Jul 2007, 09:03

Met mijn reactie bedoelde ik dat hij zich hier nog nooit heeft voorgesteld.
Over het algemeen is het zo dat men zich hier voor moet stellen alvorens vragen te stellen/foto's plaatsen e.d.
Hij mag van mij ook best wel foto's plaatsen, maar hij zou zich ook wel even mogen voorstellen ofzo.
2001 Honda Integra DC5

Jeroen.
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 341
Geregistreerd:
22 Apr 2006, 15:18
Woonplaats:
somewhere

door H22TCH

Berichtdoor H22TCH » 26 Jul 2007, 09:28

OrpHeaN schreef:Maar blijft hij dan nu gebanned ?
Want zoals het nu klinkt is dat onterecht...

Ik vind dat hij gerust foto's mag posten zoals in dit topic...
Dat doen er overigens toch ook meerdere.... dus wat is het probleem..
Zijn verleden ??


working on that.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
H22TCH
Moderator
Moderator
 
Berichten: 11588
Geregistreerd:
19 Mrt 2005, 20:01
Woonplaats:
Zeeland

door becas©

Berichtdoor becas© » 26 Jul 2007, 09:41

Brian schreef:Roadie BAN ik bij deze.


look at me: I am a forum GOD :crazy: goed bezig...

Heren.. heren.. ff kalm aan voordat wij als mede forumers mekaar ook gaan dissen!


wat doe jij dan zelf in je eerste post hier in dit topic? Juist...

becas©
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 781
Geregistreerd:
19 Mei 2005, 09:42

door H22TCH

Berichtdoor H22TCH » 26 Jul 2007, 09:57

becas© schreef:
Brian schreef:Roadie BAN ik bij deze.


look at me: I am a forum GOD :crazy: goed bezig...


Is niet zo zwart/wit als je denkt, er zit hier nog een topic achter in het bestuursgedeelte waarin overlegd werdt. Wellicht door een misverstand is dit uitgevoerd.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
H22TCH
Moderator
Moderator
 
Berichten: 11588
Geregistreerd:
19 Mrt 2005, 20:01
Woonplaats:
Zeeland

door vw-driver

Berichtdoor vw-driver » 26 Jul 2007, 13:45

nou nou nou, wat een gedoe hiero!!

heb me alleen ff aangemeld om ff te laten weten dat ik dit wel een beetje zielig vindt, zeker de commentaren in het begin van dit topic.

Ben zelf vervent vw-rijder, maar dat houd niet in dat ik niet van een mooie honda kan genieten. Beetje jammer hoor!!

Nou kan ik op mijn beurt jullie honda-s gaan afkraken, maar dat doe ik niet. Als je een mooie auto hebt wees er blij mee, maar gun een ander ook het licht in de ogen.

Je zou blij moeten zijn met foto-s van festiviteiten op het autosport gebied, blijf je een beetje op de hoogte, van wat er nog meer gebeurd in het autosport gebeuren.

vw-driver!!!!
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid.

vw-driver
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 1
Geregistreerd:
26 Jul 2007, 13:29

door H22TCH

Berichtdoor H22TCH » 26 Jul 2007, 14:00

echt,.. krijg echt de schijt van dit soort topics... gezeik over wel of geen Honda,..

bah!! Ik hoop dat sommigen hier eens wat toleranter worden of opgroeien... Als er andere mensen zich hier speciaal aanmelden om te zeggen hoe erg ze dit vinden kan je wel eens je eigen afvragen waar we nu eigenlijk mee bezig zijn.

Met name als mensen een algemene mening voor anderen opdringen, sjeez, get your head out of your ass!! En dit zeg ik als H22TCH niet als CCH-crew voordat we daar weer commentaar op krijgen.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
H22TCH
Moderator
Moderator
 
Berichten: 11588
Geregistreerd:
19 Mrt 2005, 20:01
Woonplaats:
Zeeland

door Jeroen.

Berichtdoor Jeroen. » 26 Jul 2007, 14:54

Ik vind het niet erg dat hier foto's worden gepost van auto's die niet honda zijn.
Hierover heb ik ook nog nooit een opmerking gemaakt bij deze poster.
Het feit dat hij zich nooit netjes heeft voorgesteld in het Wie-is-wie topic vind ik niet normaal. Hoevaak zie je als een nieuweling een vraag stelt dat hij vriendelijk word verwezen zich voor te stellen. Als deze Poster zich netjes had voorgesteld was er waarschijnlijk ook niks gebeurd.
2001 Honda Integra DC5

Jeroen.
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 341
Geregistreerd:
22 Apr 2006, 15:18
Woonplaats:
somewhere

door crx303

Berichtdoor crx303 » 26 Jul 2007, 15:00

H22TCH schreef:echt,.. krijg echt de schijt van dit soort topics... gezeik over wel of geen Honda,..

bah!! Ik hoop dat sommigen hier eens wat toleranter worden of opgroeien... Als er andere mensen zich hier speciaal aanmelden om te zeggen hoe erg ze dit vinden kan je wel eens je eigen afvragen waar we nu eigenlijk mee bezig zijn.

Met name als mensen een algemene mening voor anderen opdringen, sjeez, get your head out of your ass!! En dit zeg ik als H22TCH niet als CCH-crew voordat we daar weer commentaar op krijgen.


Helemaal mee eens.
Misschien maar beter een slotje hierop doen anders komen er straks nog meer om alleen hun mening te geven en dan krijg je nog meer van dat heen en weer gehakketak. Beetje jammer allemaal.
Afbeelding

VTECTurbo.nl

Reginaldvtec schreef:En waar ik persoonlijk van baalde was dat die gozer van die groene vtec turbo z'n kap niet open deed want daar had ik graag een keertje uitgebreid naar gekeken :?

Gebruikers-avatar
crx303
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2711
Geregistreerd:
14 Okt 2005, 21:47
Woonplaats:
Noord-Holland

door Jaane

Berichtdoor Jaane » 26 Jul 2007, 15:04

vw-driver schreef:nou nou nou, wat een gedoe hiero!!

heb me alleen ff aangemeld om ff te laten weten dat ik dit wel een beetje zielig vindt, zeker de commentaren in het begin van dit topic.

Ben zelf vervent vw-rijder, maar dat houd niet in dat ik niet van een mooie honda kan genieten. Beetje jammer hoor!!

Nou kan ik op mijn beurt jullie honda-s gaan afkraken, maar dat doe ik niet. Als je een mooie auto hebt wees er blij mee, maar gun een ander ook het licht in de ogen.

Je zou blij moeten zijn met foto-s van festiviteiten op het autosport gebied, blijf je een beetje op de hoogte, van wat er nog meer gebeurd in het autosport gebeuren.

vw-driver!!!!


Jij slaat werkelijk volledig de plank mis met je hele commentaar.

Dat je je daar uberhaupt voor gaat aanmelden zegt meer over jou dan degene die hier het commentaar leveren waar je het over hebt.

Deze mensen zijn niet eens lid van de club en praten wat mij betreft voor zichzelf en niet voor "de honda-scene"

Er zijn altijd van die doemdenkers en daar moet jij je niks van aantrekken.

Ga gewoon weg met je commentaar als je het allemaal maar triest vind
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Jaane
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8510
Geregistreerd:
18 Mrt 2005, 13:55
Woonplaats:
Limburg FTW

door Harko

Berichtdoor Harko » 26 Jul 2007, 16:26

wahahaha wat een topic..

na een kut dag op het werk eindelijk weer wat gelachen :lol:

Opinions are like assholes! (dat ik zeg als harko en niet als crew-er, om H22TCH achterna te gaan)


Anyway:

Soms moet je je mening ff voor je houden, maar dat leer je vanzelf wel in het leven.. je komt je gelijke vanzelf wel s tegen..

@ vw-driver:

stel je anders ff voor in wie = wie, ben wel benieuwd wat jezelf rijd..
Ook ik kan best wel genieten van een mooie/strakke VW
MAZDA DIESEL POWER

Harko
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 3086
Geregistreerd:
16 Okt 2005, 13:13
Woonplaats:
Drachten

Berichtdoor king-of-the-hill » 26 Jul 2007, 16:32

ik zal je zeggen, er zijn meer mooie vw's in NL dan er ooit koele honda's zullen zijn...

Gebruikers-avatar
king-of-the-hill
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5335
Geregistreerd:
08 Jun 2005, 14:45
Woonplaats:
Geleen

door Brian

Berichtdoor Brian » 26 Jul 2007, 18:53

becas© schreef:
Brian schreef:Roadie BAN ik bij deze.


look at me: I am a forum GOD :crazy: goed bezig...

Heren.. heren.. ff kalm aan voordat wij als mede forumers mekaar ook gaan dissen!


wat doe jij dan zelf in je eerste post hier in dit topic? Juist...


Er is over deze persoon een topic in ons bestuursgedeelte. Hierin was afgesproken dat als roadie weer een bericht als zijn vorigen zou posten hij een ban zou krijgen.

Door miscommunicatie heb ik niet van H22TCH doorgekregen dat hij met de persoon contact heeft gehad. Vandaar dat ik mij dus gewoon aan de afspraak heb gehouden hem te bannen bij een volgende post als zijn vorigen.


:lock:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Brian
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5746
Geregistreerd:
05 Jan 2007, 12:17
Woonplaats:
Groningen

Vorige

Terug naar Honda Fotografie



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten
cron