Hoi, mijn naam is Dennis en ben momenteel 23 jaren jong.
Ik rij een Civic Coupé (EJ2) en voor dagelijks een BMW E36 318i AUT (Juist ja automaat zoals een echte ouwe lul )
Specs:
Auto: Honda Civic Coupé 1.5 LSi Sport
Bouwjaar: 1995
Originele kleur: BG29-P3
Motorisch:
D16Z6 swap
WAI Intake with Blox Velocity Stack
Testpipe
Middendemper ertussenuit gehaald
Stock einddemper (sleepstyle yoooo! en boete vrij )
Onderstel:
Onbekend merk schroefset
Advan 659 Rep Bronze 16" Velgen
Alle rubbers vervangen
Exterieur:
Repaint in BG28-P
BYS style PU voorlip
Balckhousing Headlights
Amber Corners incl runninglights
"JDM" Achterlichten met runninglights aangesloten
Yellow Foglights
3-punts spoiler met derde remlicht
Mudflaps
Interieur:
OEM Luxe middenconsole
OEM Middenarmsteun
QSP 70mm Stuur
PW:JDM Pookzak
Skunk2 Shiftknob
Parrot Bluetooth carkit
Amber tellerverlichting
Custom Amber klok
Plannen:
Motorisch:
Tanabe Medallion Touring Cat-Back
Onderstel:
Fatsoenlijke Schroefset
Exterieur:
EK of WW Skirts
Indien rest van de kit WW voorlip
USDM Taillights
Interieur:
DC2 Recaro's
Nette deurpanelen scoren
Ander vloerkleed (zonder brandgaten )
DB8 achterbank, of nette OEM
Hemel zwart bekleden
Diverse delen zwart spuiten
Hieronder volgt het verhaal sinds aanmelden en dus aankoop:
Ik zwerf al een tijdje rond op dit forum (registratiedatum ) en heb hiervoor een zwarte EJ1 gereden, deze is helaas geparkeerd total loss gereden in Nieuwegein.
Zoals je kan raden is me echte naam ook gewoon Dennis en heb vandaag weer een Civic gekocht, dit keer een EJ2 voor een koopje, oftewel 400 euro met wat werk.
Om te beginnen heb ik geen APK meer en rij dus tijdelijk in me vriendin der auto, omdat de Civic nog niet keuringsklaar is, zo is de achterste wielkast links helemaal doorgerot en rechts is het nog wel te doen voor de keuring dus dat word later aangepakt.
Verder is de druklager verrot en hangt er een verrot sportfilter aan (gewoon aan de ori pijp vastgemaakt )
Gelukkig ben ik zelf Trilplaatmonteur en was ik hiervoor Automonteur dus kan alles zelf opknappen
Maargoed genoeg gelult, tijd voor foto's!
Prioriteit nu is hem klaar krijgen voor de APK, dan verder met de plannen die ik met de ESI had, namelijk rustig aan beginnen (alweer) en dan rondsnuffelen voor een B18C.
Krijg nog een aardig bedrag terug van de EJ1, daar nog even op wachten.