B00ster's EJ2 h22 Turbo widebody

Nieuw? Stel jezelf en je Honda hier voor

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor crx303 » 30 Mrt 2009, 20:33

Jongens doe eens niet zo ongelovelijk kinderachtig met dat manse gezwam. Dank u.

Dit draait nu uit op elkaar uitlokken....
Afbeelding

VTECTurbo.nl

Reginaldvtec schreef:En waar ik persoonlijk van baalde was dat die gozer van die groene vtec turbo z'n kap niet open deed want daar had ik graag een keertje uitgebreid naar gekeken :?

Gebruikers-avatar
crx303
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2711
Geregistreerd:
14 Okt 2005, 21:47
Woonplaats:
Noord-Holland

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor stefan » 30 Mrt 2009, 20:44

Sorry?
Ik geef mijn mening, nog netjes ook mét een complimentje, en ik krijg een grote waffel terug.
Dan kan zo iemand van mij echt aan het gas.
I'm only repsonsible for what I say... not for what you understand.

Gebruikers-avatar
stefan
HCN Addict
HCN Addict
 
Berichten: 11282
Geregistreerd:
10 Mrt 2005, 11:58
Woonplaats:
Grunn

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor eg9b18c » 31 Mrt 2009, 06:27

hihi stefan krijgt een grote swaffel terug :blush:
civic (voornamelijk ee9) onderdelen te koop: http://verkopers.marktplaats.nl/222189

eg9b18c
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1644
Geregistreerd:
06 Apr 2008, 18:52
Woonplaats:
Den Bosch

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor stefan » 31 Mrt 2009, 08:00

:rofl:

Zwijntje...
I'm only repsonsible for what I say... not for what you understand.

Gebruikers-avatar
stefan
HCN Addict
HCN Addict
 
Berichten: 11282
Geregistreerd:
10 Mrt 2005, 11:58
Woonplaats:
Grunn

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor Goofy » 31 Mrt 2009, 08:26

eg9b18c schreef:heel de lijn van die auto is eruit. wide bodykit kan goed staan, zolang je weet waar je mee bezig bent.
maargoed ik kan me ook wel voorstellen dat het je al genoeg voldoening geeft dat je lekker met je auto bezig bent in je vrije tijd.

beetje jammer van de 15 in een dozijn voor- en achterbumper. die dingen hadden ze allang uit de handel moeten halen.


ben eigenlijk wel benieuwd, waarom jij je altijd geroepen voelt commentaar te moet geven op andere.... Jou auto is ook zeker niet de mooiste die er is..en die bumper van hem ...tja 15 in een dozijn, die van jou zit op elke 5 deurs...

laat iedereen toch in zijn waarde, zijn auto is ook absoluut mijn smaak niet, maar heb zeker wel respect voor het werk dat hij erin steekt en het ook allemaal zelf doet.
Goofy's 2000 jdm AP1

Afbeelding

Goofy
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2169
Geregistreerd:
29 Mei 2006, 20:53
Woonplaats:
Huissen

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor Error » 31 Mrt 2009, 09:17

crx303 schreef:Jongens doe eens niet zo ongelovelijk kinderachtig met dat manse gezwam. Dank u.

Dit draait nu uit op elkaar uitlokken....


Idd....

Error
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5271
Geregistreerd:
21 Mrt 2008, 14:43
Woonplaats:
Regio Rotterdam

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor eg9b18c » 31 Mrt 2009, 09:21

Goofy schreef:
eg9b18c schreef:heel de lijn van die auto is eruit. wide bodykit kan goed staan, zolang je weet waar je mee bezig bent.
maargoed ik kan me ook wel voorstellen dat het je al genoeg voldoening geeft dat je lekker met je auto bezig bent in je vrije tijd.

beetje jammer van de 15 in een dozijn voor- en achterbumper. die dingen hadden ze allang uit de handel moeten halen.


ben eigenlijk wel benieuwd, waarom jij je altijd geroepen voelt commentaar te moet geven op andere.... Jou auto is ook zeker niet de mooiste die er is..en die bumper van hem ...tja 15 in een dozijn, die van jou zit op elke 5 deurs...

laat iedereen toch in zijn waarde, zijn auto is ook absoluut mijn smaak niet, maar heb zeker wel respect voor het werk dat hij erin steekt en het ook allemaal zelf doet.


- ik zit de hele dag thuis, dus heb niks beters te doen
- ik probeer ook niet te doen alsof mijn auto de mooiste is, ik geef alleen om power.
-als ik een wide body-kit wilde hebben om ermee te showen, dan wacht ik tot ik het geld ervoor heb om dat fatsoenlijk te laten doen, en als het toch al zoveel geld kost, dan liever niet een bumper die 8 jaar geleden hot was, en nu gewoonweg uitgekotst word door de gemiddelde tuningfreak.

deze regel herhaal ik maar gewoon:
maargoed ik kan me ook wel voorstellen dat het je al genoeg voldoening geeft dat je lekker met je auto bezig bent in je vrije tijd.
civic (voornamelijk ee9) onderdelen te koop: http://verkopers.marktplaats.nl/222189

eg9b18c
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1644
Geregistreerd:
06 Apr 2008, 18:52
Woonplaats:
Den Bosch

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor Blitz » 31 Mrt 2009, 17:24

eg9b18c schreef:
Goofy schreef:
eg9b18c schreef:heel de lijn van die auto is eruit. wide bodykit kan goed staan, zolang je weet waar je mee bezig bent.
maargoed ik kan me ook wel voorstellen dat het je al genoeg voldoening geeft dat je lekker met je auto bezig bent in je vrije tijd.

beetje jammer van de 15 in een dozijn voor- en achterbumper. die dingen hadden ze allang uit de handel moeten halen.


ben eigenlijk wel benieuwd, waarom jij je altijd geroepen voelt commentaar te moet geven op andere.... Jou auto is ook zeker niet de mooiste die er is..en die bumper van hem ...tja 15 in een dozijn, die van jou zit op elke 5 deurs...

laat iedereen toch in zijn waarde, zijn auto is ook absoluut mijn smaak niet, maar heb zeker wel respect voor het werk dat hij erin steekt en het ook allemaal zelf doet.


- ik zit de hele dag thuis, dus heb niks beters te doen
- ik probeer ook niet te doen alsof mijn auto de mooiste is, ik geef alleen om power.
-als ik een wide body-kit wilde hebben om ermee te showen, dan wacht ik tot ik het geld ervoor heb om dat fatsoenlijk te laten doen, en als het toch al zoveel geld kost, dan liever niet een bumper die 8 jaar geleden hot was, en nu gewoonweg uitgekotst word door de gemiddelde tuningfreak.

deze regel herhaal ik maar gewoon:
maargoed ik kan me ook wel voorstellen dat het je al genoeg voldoening geeft dat je lekker met je auto bezig bent in je vrije tijd.


Sorry hoor maar jij suggereert dat de TS geen verstand heeft van wat ie doet gezien de zin "heel de lijn van die auto is eruit. wide bodykit kan goed staan, zolang je weet waar je mee bezig bent"
Als die jongen er plezier in heeft laat 'm dan lekker en loop niet zo kinderachtig te zeiken. Ik ga hier geen partijen kiezen maar als ik al zie wat hij qua tijd en moeite in heeft gestoken kunnen sommige nog een puntje aan zuigen.

Altijd dat gezeik en gekanker, laat iemand toch eens in z'n waarde man.

Gebruikers-avatar
Blitz
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1345
Geregistreerd:
05 Mei 2005, 16:19

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor luminous flux » 31 Mrt 2009, 17:33

mening geven is een ding, je kiest er tegelijkertijd bewust voor hoe je die brengt...

Als je afzeikt uit vrije wil of voor je eigen plezier kun je beter verkassen op een degelijk forum als CCH! smaak staat los van respect... sommige dingen die hier zijn geschreven dragen weinig tot geen waarde en zijn niet gemeend dus waarom posten? Zoals Blitz al zei ga ik ook geen partij kiezen omdat partij kiezen eigenlijk niet eens aan de orde zou moeten zijn...
Honda Civic EJ2 b16a2 (sold)
Nissan 200sx S14 sr20det (sold)
Nissan 350z Z33 vq35de (sold)
Lexus IS200 GXE10 1g-fe(sold)
Nissan 200sx S14a sr20det

Gebruikers-avatar
luminous flux
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2057
Geregistreerd:
15 Jul 2008, 16:46

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor stefan » 31 Mrt 2009, 18:56

Er is altijd nog een verschil tussen het aandragen van wat in iemands ogen verbeterpunten zijn, en iets compleet afkraken.
Dat laatste heb ik in de post waar meneer over viel toch zeker niet gedaan naar mijn mening, dus kráák ik eens niet af, is het nog niet goed... sorry hoor, maar dan heb je mij even goed flauw.
En dan is het nog geen kwestie van kanten kiezen, hij kan zijn zegje doen, ik kan het, en daar hoeft niet iedereen ook weer over te struikelen toch?

Ow, deze post is op een opgetogen manier bedoeld en op vriendelijke toon opgesteld, en is geenszins bedoeld om mensen tegen de schenen te trappen, door te gaan op de inhoud van de betreffende post, of na te trappen aan de hand van de reactie van de origineel beoogde doelpersoon.

Ik denk dat ik dat trouwens maar achter elke goed bedoelde post moet gaan zetten, stel je voor dat iemand zich er niet goed bij voelt.
I'm only repsonsible for what I say... not for what you understand.

Gebruikers-avatar
stefan
HCN Addict
HCN Addict
 
Berichten: 11282
Geregistreerd:
10 Mrt 2005, 11:58
Woonplaats:
Grunn

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor B00ster » 31 Mrt 2009, 20:42

stefan schreef:Er is altijd nog een verschil tussen het aandragen van wat in iemands ogen verbeterpunten zijn, en iets compleet afkraken.
Dat laatste heb ik in de post waar meneer over viel toch zeker niet gedaan naar mijn mening, dus kráák ik eens niet af, is het nog niet goed... sorry hoor, maar dan heb je mij even goed flauw.
En dan is het nog geen kwestie van kanten kiezen, hij kan zijn zegje doen, ik kan het, en daar hoeft niet iedereen ook weer over te struikelen toch?

Ow, deze post is op een opgetogen manier bedoeld en op vriendelijke toon opgesteld, en is geenszins bedoeld om mensen tegen de schenen te trappen, door te gaan op de inhoud van de betreffende post, of na te trappen aan de hand van de reactie van de origineel beoogde doelpersoon.

Ik denk dat ik dat trouwens maar achter elke goed bedoelde post moet gaan zetten, stel je voor dat iemand zich er niet goed bij voelt.


Wat een ophef en poeha, je lijkt nog erger dan ik op de teentjes getrapt te zijn, maar goed uit je voorlaatste bericht maak ik dan toch wel op wat jouw inzicht is in fatsoen en manieren, schijnbaar is dat toch ergens verloren te gaan, oh ja en wie ik denk dat ik ben? Ik ben gewoon ik een persoontje wat er plezier aan heeft om wat te klooien aan auto's, wat ik overigens toch al wat jaartjes met veel plezier gedaan heb en ik hoop ook nog vele jaren kan doen. Verder ben ik ook nog iemand die zich heeft aangemeld op dit forum en hier info kan inwinnen en geven, wie jij denkt dat jij bent, dat weet ik niet, denk dat je dat zelf niet eens weet. :huilt:
En er hoeven ook geen mensen partij te kiezen, in tegendeel ik zou het zelfs jammer vinden als er straks nog een hoop heibel in de tent is en dat doordat wij beide een verschillende mening hebben van fatsoen en moraal stefan, of zal ik je ook maar IMO noemen?
Laatst gewijzigd door B00ster op 01 Apr 2009, 20:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
If everything seems under control, you're not going fast enough!!!
- Civic EJ2 H22 topic- CRZ- Airbrush-2nd Urban Tuning Fest

Gebruikers-avatar
B00ster
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 7857
Geregistreerd:
13 Feb 2009, 21:28
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor streetlegally » 31 Mrt 2009, 21:10

wow, dit topic is in meerdere opzichten erg interessant.
Ik vind jou auto niet mooi, maar heb er wel respect voor dat je er zoveel moeite en tijd en geld enzo in hebt gestoken.
Zo, eerlijker kan ik niet zijn toch?
Een soortgelijke situatie heb ik al eerder meegemaakt trouwens hier en heb het gevoel dat het niet de laatste gaat worden ook.

Zucht, dit zijn echt van die eindeloze dingen volgens mij.
There are no failures, just expierences and your reactions to them.

Gebruikers-avatar
streetlegally
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1498
Geregistreerd:
03 Apr 2006, 18:08
Woonplaats:
Ter Apel

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor stefan » 31 Mrt 2009, 22:53

Zucht... b00stie boy, je snapt er echt geen ene jota van, ik geef het op, geen zin in een ellenlange discussie met iemand die niet wil luisteren, net een vrouw.

Dus zoek het maar lekker uit.
I'm only repsonsible for what I say... not for what you understand.

Gebruikers-avatar
stefan
HCN Addict
HCN Addict
 
Berichten: 11282
Geregistreerd:
10 Mrt 2005, 11:58
Woonplaats:
Grunn

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor Bass Design » 31 Mrt 2009, 23:05

B00ster schreef:
stefan schreef:Er is altijd nog een verschil tussen het aandragen van wat in iemands ogen verbeterpunten zijn, en iets compleet afkraken.
Dat laatste heb ik in de post waar meneer over viel toch zeker niet gedaan naar mijn mening, dus kráák ik eens niet af, is het nog niet goed... sorry hoor, maar dan heb je mij even goed flauw.
En dan is het nog geen kwestie van kanten kiezen, hij kan zijn zegje doen, ik kan het, en daar hoeft niet iedereen ook weer over te struikelen toch?

Ow, deze post is op een opgetogen manier bedoeld en op vriendelijke toon opgesteld, en is geenszins bedoeld om mensen tegen de schenen te trappen, door te gaan op de inhoud van de betreffende post, of na te trappen aan de hand van de reactie van de origineel beoogde doelpersoon.

Ik denk dat ik dat trouwens maar achter elke goed bedoelde post moet gaan zetten, stel je voor dat iemand zich er niet goed bij voelt.


Wat een ophef en poeha, je lijkt nog erger dan ik op de teentjes getrapt te zijn, maar goed uit je voorlaatste bericht maak ik dan toch wel op wat jouw inzicht is in fatsoen en manieren, schijnbaar is dat toch ergens verloren te gaan, oh ja en wie ik denk dat ik ben? Ik eb gewoon ik een persoontje wat er plezier aan heeft om wat te klooien aan auto's, wat ik overigens toch al wat jaartjes met veel plezier gedaan heb en ik hoop ook nog vele jaren kan doen. Verder ben ik ook nog iemand die zich heeft aangemeld op dit forum en hier info kan inwinnen en geven, wie jij denkt dat jij bent, dat weet ik niet, denk dat je dat zelf niet eens weet. :huilt:
En er hoeven ook geen mensen partij te kiezen, in tegendeel ik zou het zelfs jammer vinden als er straks nog een hoop heibel in de tent is en dat doordat wij beide een verschillende mening hebben van fatsoen en moraal stefan, of zal ik je ook maar IMO noemen?


Met IMO bedoelde Stefan toch gewoon ''In my opinion'' ?

Bass Design
 

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor Glenn_k » 31 Mrt 2009, 23:07

B00ster schreef:
stefan schreef:Er is altijd nog een verschil tussen het aandragen van wat in iemands ogen verbeterpunten zijn, en iets compleet afkraken.
Dat laatste heb ik in de post waar meneer over viel toch zeker niet gedaan naar mijn mening, dus kráák ik eens niet af, is het nog niet goed... sorry hoor, maar dan heb je mij even goed flauw.
En dan is het nog geen kwestie van kanten kiezen, hij kan zijn zegje doen, ik kan het, en daar hoeft niet iedereen ook weer over te struikelen toch?

Ow, deze post is op een opgetogen manier bedoeld en op vriendelijke toon opgesteld, en is geenszins bedoeld om mensen tegen de schenen te trappen, door te gaan op de inhoud van de betreffende post, of na te trappen aan de hand van de reactie van de origineel beoogde doelpersoon.

Ik denk dat ik dat trouwens maar achter elke goed bedoelde post moet gaan zetten, stel je voor dat iemand zich er niet goed bij voelt.


Wat een ophef en poeha, je lijkt nog erger dan ik op de teentjes getrapt te zijn, maar goed uit je voorlaatste bericht maak ik dan toch wel op wat jouw inzicht is in fatsoen en manieren, schijnbaar is dat toch ergens verloren te gaan, oh ja en wie ik denk dat ik ben? Ik eb gewoon ik een persoontje wat er plezier aan heeft om wat te klooien aan auto's, wat ik overigens toch al wat jaartjes met veel plezier gedaan heb en ik hoop ook nog vele jaren kan doen. Verder ben ik ook nog iemand die zich heeft aangemeld op dit forum en hier info kan inwinnen en geven, wie jij denkt dat jij bent, dat weet ik niet, denk dat je dat zelf niet eens weet. :huilt:
En er hoeven ook geen mensen partij te kiezen, in tegendeel ik zou het zelfs jammer vinden als er straks nog een hoop heibel in de tent is en dat doordat wij beide een verschillende mening hebben van fatsoen en moraal stefan, of zal ik je ook maar IMO noemen?


Dude, IMO is geen naam :P Het is een afkorting die staat voor In Mijn Ogen/In My Opinion wat zichzelf wel verklaart verder denk ik..
Afbeelding
Get Detailed, your detailing lifestyle blog!
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Glenn_k
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 2066
Geregistreerd:
14 Mei 2007, 22:47
Woonplaats:
Zaandam

VorigeVolgende

Terug naar Wie is wie



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten
cron