Errordeck Mini-e || End of story.... verkocht!

Nieuw? Stel jezelf en je Honda hier voor

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor rocar » 29 Jun 2008, 20:52

Ziet er goed uit allemaal beetje rust onder de kap. Is het een beetje te merken dat gasklephuis? Ook maar eens wat kabels weg proberen te moffelen. bevalt me wel.

rocar
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 561
Geregistreerd:
19 Jan 2008, 12:49

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor shipp » 30 Jun 2008, 07:53

omgedraaide injectors zorgt meteen voor een opgeruimdere indruk :) Misschien eens over nadenken de mijne ook te draaien...

Ziet er netjes uit zo onder je klep ;)

shipp
 

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor Error » 30 Jun 2008, 08:13

rocar schreef:Ziet er goed uit allemaal beetje rust onder de kap. Is het een beetje te merken dat gasklephuis? Ook maar eens wat kabels weg proberen te moffelen. bevalt me wel.


Hij is er soepeler van geworden.. merk je echt wel. Zeker icm een geportmatched d16z6 IM.

Ik heb er hier nog een liggen van 60mm (complete gasklep). ideetje voor jou? :>>:

shipp schreef:omgedraaide injectors zorgt meteen voor een opgeruimdere indruk :) Misschien eens over nadenken de mijne ook te draaien...

Ziet er netjes uit zo onder je klep ;)


Thanx! Je moet wel stukjes uit je fuelrail halen, waarmee ie op je spruit zit...

Error
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5271
Geregistreerd:
21 Mrt 2008, 14:43
Woonplaats:
Regio Rotterdam

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor rocar » 30 Jun 2008, 18:20

Error schreef:
rocar schreef:Ziet er goed uit allemaal beetje rust onder de kap. Is het een beetje te merken dat gasklephuis? Ook maar eens wat kabels weg proberen te moffelen. bevalt me wel.


Hij is er soepeler van geworden.. merk je echt wel. Zeker icm een geportmatched d16z6 IM.

Ik heb er hier nog een liggen van 60mm (complete gasklep). ideetje voor jou? :>>:

MMM even over nadenken aangezien de financieen niet al te rijk zijn en plannen zijn om samen te gaan wonen dus ik pas voor het moment maar het spookt wel in het achterhoofd :hmmm:

rocar
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 561
Geregistreerd:
19 Jan 2008, 12:49

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor Error » 30 Jun 2008, 19:27

Ik heb nog iemand met interesse... is geen hoge prijs toch :>>:

Error
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5271
Geregistreerd:
21 Mrt 2008, 14:43
Woonplaats:
Regio Rotterdam

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor Raampie » 01 Jul 2008, 16:07

Error schreef:Ja maar had hem gister 7 uur 's avonds pas in mijn handen (toen was ik bij Rob010) en om acht uur ofzo zat ie erop, toen had ik (na een rondje rijden) geen zin meer...

Maar thanks voor de tip.
Hoest met jouw rug trouwens?
't is niet dat Rob zo ver bij Ridderkerk vandaan woont ;-). Kan best zijn dat jij nog sneller bij hem bent dan ik vanuit Rotterdam zelf.

Met m'n rug gaat het steeds beter gelukkig. Zo'n 2 weken geleden hebben ze nieuwe foto's gemaakt en herstel loopt voorspoedig. Hoef over 4 mnd pas terug te komen, maar mag nog niet aan fysio of zo. Vinden ze toch nog te veel risico. Verder ben ik weer halve dagen aan het werk en als ik me goed voel dan werk ik thuis verder. Stilzitten is ook niet alles, maar wel voorzichtig aan doen.

Ik heb gelukkig ook weer wat kleine dingetjes aan de auto gedaan. Zo heb ik afgelopen weekend een Laguna lip gescord en die zit er inmiddels ook op. Ik zal binnenkort even m'n topic updaten.

Raampie
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 98
Geregistreerd:
26 Sep 2006, 16:13

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor L4urenZ » 01 Jul 2008, 16:31

Error schreef:
rocar schreef:Ziet er goed uit allemaal beetje rust onder de kap. Is het een beetje te merken dat gasklephuis? Ook maar eens wat kabels weg proberen te moffelen. bevalt me wel.


Hij is er soepeler van geworden.. merk je echt wel. Zeker icm een geportmatched d16z6 IM.
.


hey die komt bekendvoor dat IM'etje ;)

bevalt het allemaal een beetje ????
Three EK's and one DC
We be getting down with no delay
Mix Master Mike what cha got to say
Goddamn, that VTEC made my day, day day.....
HondaUnion
JDM ITRDC2

Gebruikers-avatar
L4urenZ
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 3560
Geregistreerd:
14 Aug 2006, 21:22
Woonplaats:
0255

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor Error » 01 Jul 2008, 16:42

Raampie schreef:
Error schreef:Ja maar had hem gister 7 uur 's avonds pas in mijn handen (toen was ik bij Rob010) en om acht uur ofzo zat ie erop, toen had ik (na een rondje rijden) geen zin meer...

Maar thanks voor de tip.
Hoest met jouw rug trouwens?
't is niet dat Rob zo ver bij Ridderkerk vandaan woont ;-). Kan best zijn dat jij nog sneller bij hem bent dan ik vanuit Rotterdam zelf.

Met m'n rug gaat het steeds beter gelukkig. Zo'n 2 weken geleden hebben ze nieuwe foto's gemaakt en herstel loopt voorspoedig. Hoef over 4 mnd pas terug te komen, maar mag nog niet aan fysio of zo. Vinden ze toch nog te veel risico. Verder ben ik weer halve dagen aan het werk en als ik me goed voel dan werk ik thuis verder. Stilzitten is ook niet alles, maar wel voorzichtig aan doen.

Ik heb gelukkig ook weer wat kleine dingetjes aan de auto gedaan. Zo heb ik afgelopen weekend een Laguna lip gescord en die zit er inmiddels ook op. Ik zal binnenkort even m'n topic updaten.


Ik woon 7 minuten bij Rob vandaan... hij woont naast mijn schoonouders..

je lagunalip.. zeker met roostertjes :>>:

Error
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5271
Geregistreerd:
21 Mrt 2008, 14:43
Woonplaats:
Regio Rotterdam

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor Error » 01 Jul 2008, 16:43

L4urenZ schreef:
Error schreef:
rocar schreef:Ziet er goed uit allemaal beetje rust onder de kap. Is het een beetje te merken dat gasklephuis? Ook maar eens wat kabels weg proberen te moffelen. bevalt me wel.


Hij is er soepeler van geworden.. merk je echt wel. Zeker icm een geportmatched d16z6 IM.
.


hey die komt bekendvoor dat IM'etje ;)

bevalt het allemaal een beetje ????


Yep, is die ja.. Je ziet t, bevalt prima ja. Hoe zit t met jouw vorderingen?

Error
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5271
Geregistreerd:
21 Mrt 2008, 14:43
Woonplaats:
Regio Rotterdam

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor Raampie » 02 Jul 2008, 17:24

Error schreef:Ik woon 7 minuten bij Rob vandaan... hij woont naast mijn schoonouders..

je lagunalip.. zeker met roostertjes :>>:
7 minuten, is voor mij alleen te doen als alle stoplichten op groen staan, wegen zijn afgezet en er geen snelheidsbeperking geld :drive2: (ik woon in R-dam West vlak bij de Euromast).

Yep heb iid die met roostertjes. Had er eerst een zonder, maar liep toen langs een losse Laguna bumper. Die andere lip was in mooiere staat, maar ik kon toch de verleiding niet weerstaan. Ik ben alleen nog niet helemaal tevreden over hoe hij gemonteerd zit.

Misschien een keer iets afspreken, dan kan ik die van jou eens bekijken? Ben benieuwd hoe hij bij jou zit.

Raampie
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 98
Geregistreerd:
26 Sep 2006, 16:13

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor stefan » 02 Jul 2008, 18:01

Ziet er goed uit Albert, de EG6 heeft trouwens standaard ook een tiebar aan de voorkant, die zit dan bovenop je subframe, en niet eronder zoals bij de aftermarket dingetjes.
Heb je al swaybars trouwens?
Geven ook een leuk effect :P
I'm only repsonsible for what I say... not for what you understand.

Gebruikers-avatar
stefan
HCN Addict
HCN Addict
 
Berichten: 11282
Geregistreerd:
10 Mrt 2005, 11:58
Woonplaats:
Grunn

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor Error » 02 Jul 2008, 18:16

stefan schreef:Ziet er goed uit Albert, de EG6 heeft trouwens standaard ook een tiebar aan de voorkant, die zit dan bovenop je subframe, en niet eronder zoals bij de aftermarket dingetjes.
Heb je al swaybars trouwens?
Geven ook een leuk effect :P


Ja klopt, in mijn wph staat ook de b18c4 en die heeft dat ook zo..

En voor heeft hij standaard een swaybar (waar kun je die dingen trouwens terugvinden in het wph? b18c4 heeft achter ook een standaard, kan nergens vinden. Verwacht toch bij suspension..)
Achter wil ik er wel een monteren, verwacht daar wel wat van ja. Maar duurt nog even ivm zwart zaad ::( (bekeuring 258 euries)

Error
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5271
Geregistreerd:
21 Mrt 2008, 14:43
Woonplaats:
Regio Rotterdam

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor rocar » 02 Jul 2008, 22:12

Hoe heb jij die veerpoot brug gemonteerd gewoon een gat geboord en vast gemaakt met een bout en moer? Of heb je in het metaal een schoefdraad getapt?

rocar
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 561
Geregistreerd:
19 Jan 2008, 12:49

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor L4urenZ » 02 Jul 2008, 22:57

Error schreef:Yep, is die ja.. Je ziet t, bevalt prima ja. Hoe zit t met jouw vorderingen?



mijn voorderingen gaan goed hoor ;)

zaterdag weer wat ophalen ^^
Three EK's and one DC
We be getting down with no delay
Mix Master Mike what cha got to say
Goddamn, that VTEC made my day, day day.....
HondaUnion
JDM ITRDC2

Gebruikers-avatar
L4urenZ
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 3560
Geregistreerd:
14 Aug 2006, 21:22
Woonplaats:
0255

Re: Error: OEM vti veerpootbrug gemonteerd

Berichtdoor Error » 03 Jul 2008, 07:08

rocar schreef:Hoe heb jij die veerpoot brug gemonteerd gewoon een gat geboord en vast gemaakt met een bout en moer? Of heb je in het metaal een schoefdraad getapt?


schroefdraad tappen is binnen de kortste keren kaduuk.
Heb heb er gewoon opgelegd, afgetekend en 4 gaten geboord, en idd met 4 bouten/moeren vastgemaakt. 10 min. werk.

Error
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5271
Geregistreerd:
21 Mrt 2008, 14:43
Woonplaats:
Regio Rotterdam

VorigeVolgende

Terug naar Wie is wie



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten
cron