Oké bedankt voor de info, dan ga ik het zo laten zitten. Als de as eronder gaat dan maar eens zien in hoeverre die er gemakkelijk onder wil.
Afgelopen weekend ook nog verder gegaan met de achteras, beide kanten van de as zitten nu in elkaar. Met her en der een beetje sjoemelen is toch alles in elkaar gekomen en past het gehele spul in elkaar.
Snel idee van de ene zijde welke in elkaar staat ( Nieuwe asmoeren en stofkappen moeten nog besteld worden).
Vrijloop van het bracket ten opzichte van de schijf ziet er ook goed uit
Na een beetje "masseren" van de sleeparm heeft de handrem kabel ook genoeg ruimte
Enige probleempje waar als dat ik tegenaan loop is dat wanneer ik nu remblokken in de bracket plaats dat deze niet het volledige schijf oppervlakte bedekken en eigenlijk ook iets over houden aan de boven zijde van de schijf.
Iemand toevallig nog idee of dat er voor de Integra van die tijd eigen remblokken waren voor die as, heb ze nu besteld via een winkel welke volgens hun zouden moeten werken. Echter blijkt dat dit als je het type Nummer na trekt deze bijvoorbeeld ook op een EK passen...
Verder zijn de achter dempers nog maar weer eens een keertje onder de auto vandaan geweest, dit om de aluminium adapters welke ik van iemand had overgenomen eens te gaan passen op de AST set.
Dit is het veren pakket op de demper terwijl als dat de auto is opgekrikt onder de as, momenteel zakken de hulp veren nog niet in. Zodra iemand er dan in gaat zitten (90KG) dan zakt de kont van de auto +-2 Cm door.
En de hulp veer verwijderd en dempers weer terug onder de auto.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Honda Civic Aerodeck, Vesuvius rood, D14Z4 > D14A4
Honda CRX 1 Gen, Rood, D16A1 ZC1