Nieuw: HondaFest Trackday – 10 september 2017

Nieuw: HondaFest Trackday – 10 september 2017

Berichtdoor Alyssa » 15 Aug 2017, 11:07

Afbeelding
Op 10 september zal de eerste HondaFest Trackday plaatsvinden, op Race Park Meppen. Deze nieuwe locatie biedt, naast de ruime clubpaddock, een splinternieuw circuit, waar vele Honda rijders een unieke ervaring op kunnen doen. Meld je aan voor deze track editie van HondaFest en ervaar dit nieuwe circuit zelf!

APEX Track Time Sessie
Rijd met je eigen Honda op het circuit, tijdens een van de APEX Track Time Sessies in Meppen. Alle Honda rijders kunnen zich aanmelden. Voor meer informatie over de beschikbare sessies en klassen, verwijzen wij je naar onze website: https://www.hondafest.eu/nl/circuit-rijden

Meld jouw Honda club aan!
Komen jullie met een groep naar de HondaFest Trackday in Meppen? Reserveer dan een plek op de grote club paddock, om zeker te zijn van een plekje. Meer informatie: https://www.hondafest.eu/nl/clubs/club-aanmelden
Clubs die zich van te voren aanmelden, ontvangen uiteraard een gratis club paddockkaart.

Afbeelding

Strictly S2000
Een circuit sessie speciaal voor de S2000 rijder, is de Strictly S2000 sessie. Alle S2000 rijders zijn welkom op het circuit. Wil jij graag deelnemen? Reserveer dan vooraf een plekje en ervaar het circuit! Tevens is er op de paddock een Strictly S2000 area terug te vinden.

StopTech Kickdown Competition
Licht op groen? Sprint zo snel mogelijk naar het einde van de baan, om daar in het afgezette vak tot stilstand te komen. Sta jij als eerste stil in je vak? Dan win je de sessie. Zet de snelste tijd neer en ga met één van de bekers naar huis.

Afbeelding

Gratis Retro Parade op circuit!
Rijd jij in een retro Honda en zou je graag meerijden tijdens de Retro Parade op het circuit? Reserveer kosteloos een plek voor jouw ‘oldie’ en meng je onder de andere oldtimers. Wees er wel snel bij, want er zijn slechts 20 plekken beschikbaar! Uit alle aanmeldingen worden 20 deelnemers geselecteerd.

Meld je gratis aan voor de individuele paddock
Wil jij dit Honda evenement zeker niet missen, maar past jouw auto niet in een van de thema’s? Dan ben je uiteraard als Honda rijder alsnog welkom op de paddock in Meppen. Vraag vooraf de paddockkaart aan en bespaar op je entreekosten.

Meer informatie: https://www.hondafest.eu/nl/home-meppen-2017

Afbeelding
Moderator op Honda Community Nederland: hét grootste Honda forum van Nederland

Gebruikers-avatar
Alyssa
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 120
Geregistreerd:
08 Jan 2013, 17:15
Woonplaats:
Zwijndrecht (NL)

Re: Nieuw: HondaFest Trackday – 10 september 2017

Berichtdoor Kevinio » 11 Sep 2017, 15:25

Ondanks dat HCN er zelf niet bij was, wie waren er eigenlijk wel uiteindelijk? :cheesygrin: Ikzelf vond dankzij het circuit erbij het echt oude Streetpower en Japans Autofestival gevoel terugkomen. De opkomst was van formaat gezellig, en ik heb qua trackrijders alleen maar positieve reacties gehoord.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Nieuw: HondaFest Trackday – 10 september 2017

Berichtdoor vfrene » 12 Sep 2017, 08:27

We waren er tegen 11:30 en toen was het paddock al redelijk gevuld.

Ik persoonlijk vond de deelname aan de trackday een beetje tegenvallen, maar ik ben het eigenlijk ook van Assen gewend.

De catering was duur en niet voldoende maar het was heerlijk om zoveel Honda's bij elkaar te zien.

vfrene
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 19
Geregistreerd:
05 Sep 2017, 08:18

Re: Nieuw: HondaFest Trackday – 10 september 2017

Berichtdoor Kevinio » 12 Sep 2017, 10:59

Wat vond je tegenvallen aan de deelname aan de trackday, keurmeesters? :roll:

Ja, er was iets met een frietkraam met storing hoorde ik?
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Nieuw: HondaFest Trackday – 10 september 2017

Berichtdoor vfrene » 12 Sep 2017, 11:59

nee keurmeesters was niks mis mee, maar er stonden van die hele snelle bolides onder de tentjes, en die had ik eigenlijk ook wel op de baan verwacht.

Eterij was natuurlijk naar Duitse begrippen veel te duur.

vfrene
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 19
Geregistreerd:
05 Sep 2017, 08:18

Re: Nieuw: HondaFest Trackday – 10 september 2017

Berichtdoor Kevinio » 12 Sep 2017, 12:33

Ik was zelf keurmeester, vandaar. :P

Je hebt het over de wagens van AKR?
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Nieuw: HondaFest Trackday – 10 september 2017

Berichtdoor vfrene » 12 Sep 2017, 12:37

Als dat die superkanonnen waren, wel ja.

vfrene
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 19
Geregistreerd:
05 Sep 2017, 08:18

Re: Nieuw: HondaFest Trackday – 10 september 2017

Berichtdoor Accordaholic » 12 Sep 2017, 12:49

Mijn eerste keer op zo'n HondaFest.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er van moet denken.

Ik had een wat formeler geheel verwacht, met meer stands en misschien een aantal dealers.
Ik moet bijvoorbeeld een nieuwe DVD voor mijn navigatie hebben voor een Legend 2008, die kost normaal iets van 260 euro, pffff.
Een nieuwe voorbumper zou ook geen kwaad kunnen, wegens een aantal beschadigingen, maar niets van dit soort zaken is op zo'n dag te vinden.

Ik snap wel, dat het vooral om eens lekker te scheuren gaat en ik heb genoten van dat spektakel (zelf niet meegedaan, haha, met zo'n ouwelullen kar :cheesygrin: ).

Anyway, het was een leuke dag met prachtig weer!
Ik houd me aanbevolen waar en wanneer er meeting is waar ik bovenstaande zaken zou kunnen bemachtigen.

Hier een foto van mijn bolide:

IMG_1404 25%.jpg
Honda Legend 2008 op HondaFest
IMG_1404 25%.jpg (79.52 KiB) 12183 keer bekeken

Accordaholic
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 12
Geregistreerd:
16 Mrt 2015, 15:17

Re: Nieuw: HondaFest Trackday – 10 september 2017

Berichtdoor Dickiecrx-vt » 12 Sep 2017, 21:39

Kevinio schreef:Wat vond je tegenvallen aan de deelname aan de trackday


Geen Motul Civic... :roll:
De nieuwe site is online!

Deze is bereikbaar via http://www.hondacommunitynederland.nl, of via http://www.hcnonline.nl.



Afbeelding

Dickiecrx-vt
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5109
Geregistreerd:
07 Feb 2007, 07:47
Woonplaats:
HCNOnline

Re: Nieuw: HondaFest Trackday – 10 september 2017

Berichtdoor Kevinio » 13 Sep 2017, 09:30

Zo idd, is er een circuit dat niet zo moeilijk doet over geluid, is hij er niet.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Nieuw: HondaFest Trackday – 10 september 2017

Berichtdoor Dickiecrx-vt » 13 Sep 2017, 17:54

Kevinio schreef:Zo idd, is er een circuit dat niet zo moeilijk doet over geluid, is hij er niet.



uhm.. grapje zeker???? :crazy:
De nieuwe site is online!

Deze is bereikbaar via http://www.hondacommunitynederland.nl, of via http://www.hcnonline.nl.



Afbeelding

Dickiecrx-vt
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5109
Geregistreerd:
07 Feb 2007, 07:47
Woonplaats:
HCNOnline

Re: Nieuw: HondaFest Trackday – 10 september 2017

Berichtdoor Marsnel » 19 Sep 2017, 20:38

Hoeveel track sessies waren er? En werd er een beetje doorgereden?
Ziet er wel uit als een leuk baantje, als ze nou de volgende keer 2 uurtjes open pitlane doen, dan kom ik ook :mrgreen:.

Misschien trek ik dan m`n cch-overall aan..

Gebruikers-avatar
Marsnel
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1015
Geregistreerd:
05 Nov 2005, 18:47
Woonplaats:
Waddinxveen


Terug naar Napraten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten
cron