Sleutel Civic 2012

Bespreek je elektrische problemen hier
Sleutel Civic 2012 door PieterIJ

Sleutel Civic 2012

Berichtdoor PieterIJ » 13 Okt 2015, 17:13

Ik heb de civic 1.8 uit begin 2012 van mijn schoonouders overgenomen, maar zij hebben nog maar een sleutel/remote. Heb dus even met de dealer gebeld. Hij vertelde dat een nieuwe 435 Euro moet kosten. Dat is wel een hele klap geld.

Ik zie op diverse sites alternatieveN
bijv: 434MHZ For Car Honda Civic 3BT With ID46
maar ook Honda Civic remote 315mhz ID46 3 button FOR 2008-2012

Uiteraard aanmerkelijk lager, zo rond de $60. Ik heb alleen geen idee of dat gaat werken en of je hem zelf kunt koppelen aan je auto.

Iemand tips?

O ja, er staat HLIK-1T op de sleutel. Die kan ik (tweedehands) vinden. Maar ik kan niet vinden of je de 2012 Civic zelf kunt programmeren/koppelen aan je auto of dat je daarvoor perse nar de dealer moet

PieterIJ
 

Re: Sleutel Civic 2012

Berichtdoor Bor » 19 Okt 2015, 15:03

Dat is een goede vraag, geen idee. Wellicht een optie om toch naar de dealer te gaan en hun de opties voor te leggen en dan mogen ze jou uitleggen waarom het wel of niet zou werken?

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Sleutel Civic 2012

Berichtdoor Vladimir » 19 Okt 2015, 17:18

Het lijkt mij dat je een nieuwe ook moet inleren. Hierdoor lijkt het mij niet onwaarschijnlijk dat dit met een 2e hands ook zou moeten kunnen.
Dat gezecht zou het natuurlijk ook weer iets voor wezen als de bestelde bediening speciaal wordt geleverd voor jouw auto. Maar als Je niet je auto gegevens hoeft door te geven lijkt mij dat niet waarschijnlijk en tamelijk onhandig.

Gebruikers-avatar
Vladimir
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2626
Geregistreerd:
06 Feb 2011, 11:51
Woonplaats:
Friesland


Terug naar Elektrisch / Motormanagement



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten
cron