Waarom geen wasborstel gebruiken!

Filmpjes en interessante websites, Honda gerelateerd.

Moderator: Bor

Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor Kevinio » 27 Aug 2014, 10:19

Ik zie vaak forumleden hun auto wassen met een wasborstel, en als poetsfreak gaan daarvan mijn haren overeind staan. :crazy: Hier een duidelijk voorbeeld

www.youtube.com/watch?v=GYamXS6kxfk
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor Jeff91 » 27 Aug 2014, 17:41

Heb zo wasborstel nooit begrepen, dat wast toch niet lekker zo'n lomp ding. Gewoon washandschoen, 2 emmers en jerrycan met water naar de wasbox :D

Gebruikers-avatar
Jeff91
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 250
Geregistreerd:
04 Jan 2014, 18:47
Woonplaats:
Brabant

Re: Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor *Miss_Honda* » 27 Aug 2014, 18:07

Ik woon helaas op een plek waar met de hand wassen onmogelijk is, er staat wel een fcking wasbox achter m'n huis haha :crazy: :lol:
De Integra boeit ook niet zo en die gooi ik er gewoon even doorheen, de Civic was ik zo veel mogelijk bij m'n schoonouders en op wit zie je gelukkig niet veel qua krasjes :>>:
Afbeelding

EG hatch & Acura Integra
B-serie bitches!

Gebruikers-avatar
*Miss_Honda*
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 3636
Geregistreerd:
29 Okt 2007, 22:45
Woonplaats:
Noord-Brabant

Re: Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor arwin » 27 Aug 2014, 21:38

Ik blijf het toch ieder keer weer spannend vinden om met die bijzettafel van een spoiler de carwash in te rijden.
Maar als je na een schuimrit 5 van die Bulgaren tekeer ziet gaan op je DC2 en vervolgens richting de "poets-wash" (betere naam heb ik er niet voor) rolt om met een sprankelend auto weg te rijden..

Mehh..




Spoiler: show
Murat moet ook rondkomen eind van de maand

:lol:
Afbeelding
Life begins @ 1 bar

Gebruikers-avatar
arwin
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1466
Geregistreerd:
19 Okt 2009, 20:51
Woonplaats:
South-Coast

Re: Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor Kevinio » 28 Aug 2014, 13:03

Jeff91 schreef:Heb zo wasborstel nooit begrepen, dat wast toch niet lekker zo'n lomp ding. Gewoon washandschoen, 2 emmers en jerrycan met water naar de wasbox :D


Als het vriest ga ik ook altijd met een emmer met sop naar een wasbox, en dan bid ik dat ik geen noodstop moet maken. :D
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor Bossum » 28 Aug 2014, 14:10

Ik doe het nu nog gewoon met wasborstel enzo in de wasbox... mijn lak ziet er nu toch al niet uit.. Zodra mijn auto netjes opnieuw gespoten is ga ik inderdaad weer lekker met de emmer en de washandschoenen en doeken aan de slag :like:
Waar een wil is, is een weg... en waar een weg is, is een Honda

2014 - 2014 ej6 facelift D16Y7 sold
2015 - 2016 Em2 pre-facelift K20a2 sold

Gebruikers-avatar
Bossum
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 736
Geregistreerd:
04 Feb 2014, 21:19
Woonplaats:
Zeewolde

Re: Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor Boes16A2 » 29 Aug 2014, 15:15

Daily gaat meestal gewoon met de borstel. of ik neem de was handscoen mee. en saus m dan eerst in met de borstel (niet of nauwelijks lak raken) en dan met de handschoen wassen (en tussendoor in de borstel bak uitspoelen)

maar met een emmer water naar de box rijden: really?? :eek:
Afbeelding
Kevinio doet t dus dan is t stoer ;) : in progress B18C, S2 pro 1 nokken, retainers en veren, M factory LSD, Edelbrock performer RPM, Neptune.
Rijdend en rokend B16A2 in origineel nederlandse EK4 met wiechers kooi, hardrace onderstel en nog wat andere mods

Gebruikers-avatar
Boes16A2
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6412
Geregistreerd:
22 Apr 2008, 20:34
Woonplaats:
Limbabwe

Re: Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor Kevinio » 29 Aug 2014, 15:29

Boes16A2 schreef:maar met een emmer water naar de box rijden: really?? :eek:


Kan je zeggen dat ik dan zuinigheidsrecords verbreek. D:
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor Al-X » 29 Aug 2014, 18:11

http://www.carclean.nl/product/Grit_Gua ... LUE_101208

Is dit niet wat handiger dan Kevin? Kleurt nog mooi bij je Snol ook :lol:

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor Vladimir » 29 Aug 2014, 19:22

zo'n borstel gebruik ik zelf ook niet. maar als je zelfs met een emmer water naar de box rijdt heb je het imho niet helemaal op een rijtje :P
1: waarom was je hem dan niet thuis? 2: waarom neem je het niet in een jerrycan mee en vul je daar de emmer? 3: 3x raden wat daar uit de slang komt... of is het speciaal gedemineraliseerd water wat je meeneemt?

Gebruikers-avatar
Vladimir
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2626
Geregistreerd:
06 Feb 2011, 11:51
Woonplaats:
Friesland

Re: Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor Kevinio » 29 Aug 2014, 20:29

Vladimir schreef:zo'n borstel gebruik ik zelf ook niet. maar als je zelfs met een emmer water naar de box rijdt heb je het imho niet helemaal op een rijtje :P
1: waarom was je hem dan niet thuis? 2: waarom neem je het niet in een jerrycan mee en vul je daar de emmer? 3: 3x raden wat daar uit de slang komt... of is het speciaal gedemineraliseerd water wat je meeneemt?


Kevinio schreef:Als het vriest...


1 Daarom niet thuis, een ijsbaan is lastig voor de deur. 2 Ik heb geen jerrycans etc. zonder olie of koelvloeistofresten. 3 Meestal spuiten die slangen zo hard dat je emmer 20 meter verder ligt als je hem wilt vullen.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor Vladimir » 29 Aug 2014, 21:29

hmm ik heb over dat eerste stuk heengelezen. Je kan de spuit in een spons drukken die in de emmer ligt. Als je dan je geld erin gooit loopt de emmer gewoon mooi vol. Zo doe ik het tenminste altijd ;)

Gebruikers-avatar
Vladimir
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2626
Geregistreerd:
06 Feb 2011, 11:51
Woonplaats:
Friesland

Re: Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor Boes16A2 » 30 Aug 2014, 00:11

Vladimir schreef:hmm ik heb over dat eerste stuk heengelezen. Je kan de spuit in een spons drukken die in de emmer ligt. Als je dan je geld erin gooit loopt de emmer gewoon mooi vol. Zo doe ik het tenminste altijd ;)


That's the top gear top tip :up:

Haha en ik in frankrijk maar achter die emmer aan rennen :lol:
Afbeelding
Kevinio doet t dus dan is t stoer ;) : in progress B18C, S2 pro 1 nokken, retainers en veren, M factory LSD, Edelbrock performer RPM, Neptune.
Rijdend en rokend B16A2 in origineel nederlandse EK4 met wiechers kooi, hardrace onderstel en nog wat andere mods

Gebruikers-avatar
Boes16A2
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6412
Geregistreerd:
22 Apr 2008, 20:34
Woonplaats:
Limbabwe

Re: Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor Kevinio » 30 Aug 2014, 15:54

Boes16A2 schreef:Haha en ik in frankrijk maar achter die emmer aan rennen :lol:


Deja Vu :roll:
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Waarom geen wasborstel gebruiken!

Berichtdoor D-Per4mance » 23 Nov 2014, 10:34

Optie 2: lege emmer meenemen en met de wasborstel vol laten lopen. Daar komt namelijk mooi schuim uit zonder al te veel druk. Doe ik bijna altijd zo en dat werkt perfect. Eerlijk toegeven: ik gebruik die borstel ook nog wel eens, maar de kans dat ik mijn lak verder verneuk is echt heel klein. Als het ding een keer gespoten is poets ik hem gewoon mooi met het emmertje (of 2 eigenlijk) op de oprit en zal hij geen krasstraat of borstel meer zien.
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg


Terug naar Honda Video's



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten
cron