Nieuwe 52mm Metertjes - Clean/JDM Look, vanaf 22,50

Afbeelding
http://www.showoffimports.nl
For over 10 years your nr.1 source for 'Import Tuning' Parts: Ultra Racing - Megan Racing - Skunk2 - HEL - ROTA - Many more...

Re: Nieuwe 52mm Metertjes - Clean/JDM Look, vanaf 22,50

Berichtdoor magnificent_one » 17 Mrt 2012, 20:05

Hoe zijn de ervaringen van de mensen die deze metertjes al gekocht hebben?
Ervaringen mogen hier altijd gepost worden imo :)

Gebruikers-avatar
magnificent_one
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 243
Geregistreerd:
03 Mei 2008, 02:27

Re: Nieuwe 52mm Metertjes - Clean/JDM Look, vanaf 22,50

Berichtdoor JDM-civic » 17 Mrt 2012, 20:20

Ten eerste ik kraak niks af :D maar ik zeg gewoon mijn ervaring.. Heb ze niet van show off imports trouwens.
Bevindingen:

Ze zien er goed uit zeker met het licht aan. De oliedruk meter werkte goed en deed precies wat die moest doen.
De olie temp meter deed het ,maar sprong met motor aan binnen enkele minuten naar de 120 a 130 graden.
Dit is een garantie gevalletje geworden en heb een nieuwe gekregen. Ook deze geinstalleerd maar tevergeefs hetzelfde resultaat :huilt:
Heb alles nagekeken enzo , opnieuw de bekabeling gedaan maar steeds hetzelfde probleem.
Heb nu een andere metertje van ebay op dezelfde bekabeling en die werkt prima.
Maar ik heb aan anderen gevraagd wat de metertjes bij hun doen maar bij hun werken ze gewoon prima dus ik heb gewoon pech gehad :)
Afbeelding

Gebruikers-avatar
JDM-civic
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1757
Geregistreerd:
25 Jun 2009, 19:28
Woonplaats:
Maaseik (Belgie)

Re: Nieuwe 52mm Metertjes - Clean/JDM Look, vanaf 22,50

Berichtdoor magnificent_one » 17 Mrt 2012, 20:55

Hier is geen probleem mee denk ik. Bedankt voor het posten :like: Positieve ervaringen kunnen ook altijd gepost worden.
Ik ben nog aan het twijfelen, veel mensen die interesse hadden maar ik ga toch eerst de ervaringen nog wat afwachten.

Ik zoek een vervanger voor mijn olie temp meter want mijn oliedruk meter werkt nog wel perfect, maar ik zou ze dan ook liefst samen vernieuwen zodat ze beide van hetzelfde merk zijn :)

Gebruikers-avatar
magnificent_one
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 243
Geregistreerd:
03 Mei 2008, 02:27

Vorige

Terug naar Showoff Imports



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten
cron