Dagje knallen Gaskleppie style

Filmpjes en interessante websites, Honda gerelateerd.

Moderator: Bor

Re: Dagje knallen Gaskleppie style

Berichtdoor Gaskleppie » 09 Jul 2012, 20:46

Moet kunnen met een B16T...
Maare, kwam er net achter waarom alles zo allejezus heet werd op de baan. Het rubber ringetje van mn radiator aftap plug is gescheurd en aan het eind van de dag moet ik met een half volle radiator rond gereden hebben! Nu maar hopen dat er niets beschadigd is.....

Gebruikers-avatar
Gaskleppie
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 269
Geregistreerd:
10 Jun 2007, 20:08

Re: Dagje knallen Gaskleppie style

Berichtdoor ReLXe » 09 Jul 2012, 20:58

Volgens mij was het wel een laag compressie gebouwde b16?
Afbeelding

Gebruikers-avatar
ReLXe
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6989
Geregistreerd:
20 Dec 2007, 15:02
Woonplaats:
Den Haag

Re: Dagje knallen Gaskleppie style

Berichtdoor Gaskleppie » 09 Jul 2012, 21:08

Niet echt heel laag. bijna 10:1. Vandaar dat er NA nog een beetje vermogen uitkomt.

Gebruikers-avatar
Gaskleppie
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 269
Geregistreerd:
10 Jun 2007, 20:08

Re: Dagje knallen Gaskleppie style

Berichtdoor Betermans » 09 Jul 2012, 21:23

Das mooi k*t van je KVS probleem dan... :crazy:
Ben je wel van plan met deze B16 N/A te blijven rijden, of alsnog met turbo, of juist weer een heel ander blok?

Duimen dat er geen schade is voor nu iig!
[ www . Honda Community . nl / Forum ]
Afbeelding
- Daily: 2003 Impreza WRX
- Trackbitch / Time-Attack: Civic EG6 B18cR

Gebruikers-avatar
Betermans
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 4471
Geregistreerd:
30 Sep 2007, 18:47
Woonplaats:
Broàbant

Re: Dagje knallen Gaskleppie style

Berichtdoor Gaskleppie » 10 Jul 2012, 06:03

Hij komt er nog wel op, maar ik wil er zeker van zijn dat alles er dan ook klaar voor is. Pas nog de oliekoeler verplaatst, intercooler aangepast, etc.
Niet dat ik een dure trackday alleen maar sta te sleutelen ipv rijden.

Gebruikers-avatar
Gaskleppie
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 269
Geregistreerd:
10 Jun 2007, 20:08

Re: Dagje knallen Gaskleppie style

Berichtdoor ReLXe » 10 Jul 2012, 08:38

10:1? Dat is toch stock voor een b16a2? Mn b16a heeft standaard 10,2:1
Of had b16a2 nou 10,1:1. Whatever. :P
Wanneer ga je weer die kant op?
Afbeelding

Gebruikers-avatar
ReLXe
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6989
Geregistreerd:
20 Dec 2007, 15:02
Woonplaats:
Den Haag

Re: Dagje knallen Gaskleppie style

Berichtdoor Gaskleppie » 11 Jul 2012, 21:10

Ik hou de compressie bijna gelijk aan stock vanwege de snellere turbo response. Als je ooit een stock motor B16a2 turbo hebt gereden weet je waarom. Die reageren altijd zo lekker op het gas ;)

Gebruikers-avatar
Gaskleppie
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 269
Geregistreerd:
10 Jun 2007, 20:08

Re: Dagje knallen Gaskleppie style

Berichtdoor Master M » 13 Jul 2012, 18:05

Gaskleppie schreef:Ik hou de compressie bijna gelijk aan stock vanwege de snellere turbo response. Als je ooit een stock motor B16a2 turbo hebt gereden weet je waarom. Die reageren altijd zo lekker op het gas ;)


Zeer zeker! :)

Mooi om met een filmpje zo onboard mee te kijken, dat gaat toch wel erg lekker.
Wat misschien ook scheelt in tijd is je setup van je wielen toch?
You need people like me!!

Gebruikers-avatar
Master M
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1481
Geregistreerd:
18 Mrt 2007, 07:41
Woonplaats:
Onderdijk

Re: Dagje knallen Gaskleppie style

Berichtdoor Gaskleppie » 13 Jul 2012, 18:08

Alle beetjes helpen! Voor heb ik 225 16" en achter 205 15". Dat wil wel lekker in de bochten ;)

Gebruikers-avatar
Gaskleppie
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 269
Geregistreerd:
10 Jun 2007, 20:08

Vorige

Terug naar Honda Video's



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten