Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Voor alles wat niet past in de andere subfora

Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor ChristopheB » 21 Jun 2017, 18:23

Dag iedereen,

Ik ben Christophe, een master student maar vooral een petrol head. Ik heb even de hulp van de Honda community nodig omtrent mijn thesis rond virtual brand communities.

Wil je aub deelnemen aan mijn onderzoek. Het duurt ongeveer 6 minuten, er zijn geen juiste of verkeerde antwoorden.

Je kan de vragenlijst hier invullen:
https://odisee.qualtrics.com/jfe/form/S ... IZ4IYKgCBD

Jouw deelname aan dit onderzoek is erg belangrijk voor mij, zodat ik mijn master diploma succesvol kan afronden. Jouw gegevens worden met de grootste vertrouwelijkheid behandeld.

Ik wens je een geweldige dag!

Alvast bedankt!

Groeten,
Christophe

ChristopheB
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 5
Geregistreerd:
21 Jun 2017, 18:01

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor Kevinio » 22 Jun 2017, 08:31

Welkom op het forum! Wellicht is het verstandig om je onderzoek even kort toe te lichten hier zodat mensen nieuwsgierig worden naar je onderzoek/enquete. Nu wordt ik niet echt getriggert om hem in te vullen. Daarnaast; waarom geen Nederlandse tekst?
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor Nasty » 22 Jun 2017, 10:00

Ben eraan begonnen, toen gezien dat het nog allemaal int engels is en gewoon over community zelf.

Ben toen een ijsje gaan eten

#dingen niet moeilijker maken dan nodig
* 1995 (MA9) Honda Civic 1.5 vtec-e *totalled*
* 1997 (EJ9) Honda Civic 1.4i *verkocht*
* 2003 (EP2) Honda Civic 1.6i 30th anniversary *verkocht*
* 2007 (CL7) Honda Accord 2.0 Executive *verkocht*
* 2010 (AR2) Toyota Verso 1.6 *current*