Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Voor alles wat niet past in de andere subfora

Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor ChristopheB » 21 Jun 2017, 18:23

Dag iedereen,

Ik ben Christophe, een master student maar vooral een petrol head. Ik heb even de hulp van de Honda community nodig omtrent mijn thesis rond virtual brand communities.

Wil je aub deelnemen aan mijn onderzoek. Het duurt ongeveer 6 minuten, er zijn geen juiste of verkeerde antwoorden.

Je kan de vragenlijst hier invullen:
https://odisee.qualtrics.com/jfe/form/S ... IZ4IYKgCBD

Jouw deelname aan dit onderzoek is erg belangrijk voor mij, zodat ik mijn master diploma succesvol kan afronden. Jouw gegevens worden met de grootste vertrouwelijkheid behandeld.

Ik wens je een geweldige dag!

Alvast bedankt!

Groeten,
Christophe

ChristopheB
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 5
Geregistreerd:
21 Jun 2017, 18:01

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor Kevinio » 22 Jun 2017, 08:31

Welkom op het forum! Wellicht is het verstandig om je onderzoek even kort toe te lichten hier zodat mensen nieuwsgierig worden naar je onderzoek/enquete. Nu wordt ik niet echt getriggert om hem in te vullen. Daarnaast; waarom geen Nederlandse tekst?
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor Nasty » 22 Jun 2017, 10:00

Ben eraan begonnen, toen gezien dat het nog allemaal int engels is en gewoon over community zelf.

Ben toen een ijsje gaan eten

#dingen niet moeilijker maken dan nodig
* 1995 (MA9) Honda Civic 1.5 vtec-e *totalled*
* 1997 (EJ9) Honda Civic 1.4i *verkocht*
* 2003 (EP2) Honda Civic 1.6i 30th anniversary *verkocht*
* 2007 (CL7) Honda Accord 2.0 Executive *verkocht*
* 2010 (AR2) Toyota Verso 1.6 *current*
* 2014 (CBR) Honda CBR125R *current*

Gebruikers-avatar
Nasty
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2278
Geregistreerd:
20 Jan 2007, 09:31
Woonplaats:
België

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor ChristopheB » 22 Jun 2017, 10:06

Mijn onderzoek gaat over de invloed van virtual brand communities op het aankoopproces.
Ik onderzoek dit aan de hand van het Technology Acceptance Model, Information Adoption Model en de 5 motieven om te participeren.

De vragenlijst is in het Engels.
Het duurt maximum 6 minuten.

ChristopheB
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 5
Geregistreerd:
21 Jun 2017, 18:01

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor BasH » 22 Jun 2017, 10:30

En jij denkt dat dit zo gaat werken....

Succes
Honda Civic 2.0i Sport

BasH
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 432
Geregistreerd:
06 Mrt 2011, 12:33
Woonplaats:
Zutphen

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor Kevinio » 22 Jun 2017, 11:14

ChristopheB schreef:Mijn onderzoek gaat over de invloed van virtual brand communities op het aankoopproces.
Ik onderzoek dit aan de hand van het Technology Acceptance Model, Information Adoption Model en de 5 motieven om te participeren.


Je vraagt iemand een gunst, dan zul je maximaal de moeite moeten nemen om diegene te overtuigen. Een enquete in het Engels en een beschrijving in termen die geen enkele leek begrijpt gaan je daar niet bepaald bij helpen. Iedereen is bereid hier je te helpen, maar daar staat ook wat tegenover. Als je hier wordt uitgekafferd ligt het probleem niet bij dit forum, maar gewoon bij jezelf. ;)

P.S. Persoonlijk heb echt HAAT aan Engelse termen in Nederlandse taal, maar goed, dat is mijn autisme daarin. :crazy:
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor Mark » 22 Jun 2017, 11:37

Onderzoek naar modellen bureau? Meer begrijp ik niet uit de tekst.
Uhhhm ja wat zou ik hier kunnen zetten? of zal ik br33z3r taal neer zetten?

Mark
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5584
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:37
Woonplaats:
den bosch

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor D-Per4mance » 22 Jun 2017, 12:05

Kevinio schreef:Als je hier wordt uitgekafferd ligt het probleem niet bij dit forum, maar gewoon bij jezelf.


WAHAHAHAHAHA rechtstreeks in de hall of fame...

Sorry, geen Engelse termen gebruiken. Rechtstreeks in de Lobby van de Eer!
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor Nasty » 22 Jun 2017, 15:19

Kevinio schreef:
ChristopheB schreef:Mijn onderzoek gaat over de invloed van virtual brand communities op het aankoopproces.
Ik onderzoek dit aan de hand van het Technology Acceptance Model, Information Adoption Model en de 5 motieven om te participeren.


Je vraagt iemand een gunst, dan zul je maximaal de moeite moeten nemen om diegene te overtuigen. Een enquete in het Engels en een beschrijving in termen die geen enkele leek begrijpt gaan je daar niet bepaald bij helpen. Iedereen is bereid hier je te helpen, maar daar staat ook wat tegenover. Als je hier wordt uitgekafferd ligt het probleem niet bij dit forum, maar gewoon bij jezelf. ;)

P.S. Persoonlijk heb echt HAAT aan Engelse termen in Nederlandse taal, maar goed, dat is mijn autisme daarin. :crazy:


We kafferen hier niemand uit, maar je hebt een punt.
* 1995 (MA9) Honda Civic 1.5 vtec-e *totalled*
* 1997 (EJ9) Honda Civic 1.4i *verkocht*
* 2003 (EP2) Honda Civic 1.6i 30th anniversary *verkocht*
* 2007 (CL7) Honda Accord 2.0 Executive *verkocht*
* 2010 (AR2) Toyota Verso 1.6 *current*
* 2014 (CBR) Honda CBR125R *current*

Gebruikers-avatar
Nasty
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2278
Geregistreerd:
20 Jan 2007, 09:31
Woonplaats:
België

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor Kevinio » 22 Jun 2017, 17:34

;) Ik dacht ben de meeste hier even voor. Plus zoals heel vaak kan tekst anders overkomen dan bedoeld.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor ChristopheB » 22 Jun 2017, 23:07

Hey,

Mijn reactie was misschien wat onduidelijk.

Korte uitleg van het onderzoek:
Ik ga na in welke mate een deelname aan een online gemeenschap het aankoopproces beïnvloed. Ik heb gekozen voor auto gerelateerde gemeenschappen omdat mensen zich zich vaak erg betrokken voelen met het automerk (zich identificeren met een merk). Auto's zijn een dure zaak dus moeten leden een hoge investering maken om deel uit te maken van een auto gerelateerde gemeenschap.

De vragenlijst is opgemaakt in het Engels om zo meer mensen te kunnen bereiken. Geloof me, het is niet gemakkelijk om 200 mensen te vinden die 6 minuten willen spenderen om de vragenlijst in te vullen. Ik hoop dat sommige van jullie even tijd kunnen maken.

ChristopheB
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 5
Geregistreerd:
21 Jun 2017, 18:01

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor Bor » 23 Jun 2017, 09:33

Ik zal hem voor je invullen. :like:

Succes met je onderzoek.

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor ChristopheB » 23 Jun 2017, 12:45

Bor schreef:Ik zal hem voor je invullen. :like:

Succes met je onderzoek.


Thanks :like:

ChristopheB
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 5
Geregistreerd:
21 Jun 2017, 18:01

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor Mark » 24 Jun 2017, 11:14

Ik was begonnen, halverwege was ik alleen nog maar aan het vinken, toen dacht ik bij 3 kwart, waarom vink ik alles af terwijl ik het niet meer lees?
Dus was maar weer gestopt.

Ik zit op meerdere forums, kom veel van die onderzoeken tegen, nooit echt 1 die boeiend genoeg is om helemaal in te vullen.
9 van de 10 keer zitten die onderzoekers zoals jij niet eens op het forum, dus komt alleen online om ff andere te laten werken voor jouw studiepunten en bent daarna weer weg. Waarom zou ik dan moeite moeten doen om zoveel engels te lezen en te beantwoorden met vragen die eigenlijk flauwekul zijn? Mensen die het invullen die hier al meer dan 10 jaar op het forum zitten zoals ik, of het wel bevalt en hoe de sfeer is enz enz, begrijp je mijn punt?
Ik vind het een slap onderzoek, en teveel moeite om ook nog eens engels te moeten lezen, wat mij meer tijd kost, de meeste mensen in de techniek zijn minder sterk in grammatica en vreemde talen, is niet gek overigens. En dan waarom vul ik het in, voor wie??
Uhhhm ja wat zou ik hier kunnen zetten? of zal ik br33z3r taal neer zetten?

Mark
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5584
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:37
Woonplaats:
den bosch

Re: Honda Community, kunnen jullie me helpen?

Berichtdoor Kevinio » 24 Jun 2017, 17:46

ChristopheB schreef:Korte uitleg van het onderzoek:
Ik ga na in welke mate een deelname aan een online gemeenschap het aankoopproces beïnvloed. Ik heb gekozen voor auto gerelateerde gemeenschappen omdat mensen zich zich vaak erg betrokken voelen met het automerk (zich identificeren met een merk). Auto's zijn een dure zaak dus moeten leden een hoge investering maken om deel uit te maken van een auto gerelateerde gemeenschap.


Kijk, dit is een stuk duidelijker. ;)

@Mark, je bent een zeikerd. :P
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Volgende

Terug naar Offtopic 2.0



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten
cron