Mark schreef:Moet er toch niet aan denken om op de grond een uitlaat te doen of remmen, of onder de auto liggen en dan olie aftappen.
Zou er knap geirriteerd van raken. Ben best verwend dan.
Honda dealer had teveel olie ingedaan na een onderhoudsbeurt. Buiten bij mijn garage (op steentjes) auto omhoog gekrikt. Klein beetje olie aflaten in een klein leeg flesje spa. (Iets groters pastte niet onder de auto)
* olie aflaten ging goed
* tot de carterplug in de trechter viel
* flesje liep al direct over
* carterstop gevonden en terug ingedraaid
* mijn armen, en alle steentjes van de huurbazin vol olie en rotzooi...
Of wat vind je van deze;
Uitlaat verkocht van de ej9 en onder tijdsnood de uitlaat nog niet kunnen loshalen, dus gedaan terwijl de koper stond te kijken. Oem honda krik onder het achterste sleepoog (hoe ik zo achterlijk kon zijn...???)
* auto omhoog gekrikt
* auto werd onstabiel en helde naar voren
* daar bleef die half vasthangen omdat de wagen in versnelling stond
* furieus met de koper in zijn wagen gesprongen om een fatsoenlijke krik en steuntjes te gaan halen.
Goei materiaal en een goeie werkomgeving zijn al het halve werk! En een dosis bekwaamheid natuurlijk ook.