OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Voor alles wat niet past in de andere subfora

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor ekdriver » 14 Jun 2012, 11:04

epic :D!

ekdriver
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1858
Geregistreerd:
23 Sep 2009, 10:59
Woonplaats:
Zeeland

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor Al-X » 16 Sep 2012, 20:09

Wtf, moet je aan je posts komen om iets te verkopen ofzo? :')

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor FreakoRico » 16 Sep 2012, 21:04

Daar zat ik ook inderdaad al op te letten... Mmm... :hmmm:
OEM+ Restauration: Honda Civic Eg6 VTi
Track bitch/daily: Honda Civic Eg5 Rhd
weebmeister schreef:.. ding heeft meer nieuwe OEM spullen dan de lokale honda dealer :P

Wayne Carini schreef:Its all about the Chase!

Afbeelding

Gebruikers-avatar
FreakoRico
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4000
Geregistreerd:
31 Mrt 2011, 12:09
Woonplaats:
5-2-8 Ogikubo, Suginami-ku, Tokyo, Japan

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor Mark » 16 Sep 2012, 22:12

bij de projecten heeft ie bij ieder topic gereageerd. maar om te verkopen hoef je geen 25 post meer te hebben hoor, word weinig nog op gecontroleerd.
Uhhhm ja wat zou ik hier kunnen zetten? of zal ik br33z3r taal neer zetten?

Mark
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5584
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:37
Woonplaats:
den bosch

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor Bor » 17 Sep 2012, 13:09

Dat is niet waar Mark, heb de afgelopen week minstens 8 van dat soort topics verplaatst.

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor superbass » 17 Sep 2012, 18:23

zijn die mofo's alweer actief ofsow?
- Civic Ek3 -

superbass
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 74
Geregistreerd:
24 Okt 2010, 18:42
Woonplaats:
Gelderland

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor Mark » 26 Sep 2012, 19:35

Bor schreef:Dat is niet waar Mark, heb de afgelopen week minstens 8 van dat soort topics verplaatst.


Zo ok, dat betekent dat er dus echt veel zijn op het moment, omdat het nog opviel. Daarom kreeg je bijna het idee dat er niets aan gedaan werd. Maar goed bezig dus.
Uhhhm ja wat zou ik hier kunnen zetten? of zal ik br33z3r taal neer zetten?

Mark
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5584
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:37
Woonplaats:
den bosch

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor scareface » 22 Feb 2013, 09:02

Niet uit Enschede maar vanuit Venlo.

Het gaat om deze advertentie. http://link.marktplaats.nl/645076534

Mijn klasgenoot heeft deze persoon al betaald maar helaas wilt die hem niet opsturen. Helaas ook geen contact meer.

Later heeft hij met een andere account hoger geboden om te kijken of die daar wel op reageert en ja binnen een uur kreeg hij hier een reactie van op dat die het goed vond.

Hij is al langs bank geweest en via politie website aangifte gedaan.

We wachten af.
Afbeelding
Honda civic EJ2 D15B7 SOLD
Honda civic EJ6 D16Y7 SOLD
Honda civic EJ2 D15B7 NEW

Gebruikers-avatar
scareface
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1135
Geregistreerd:
27 Nov 2011, 19:50
Woonplaats:
Eibergen

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor Al-X » 22 Feb 2013, 11:18

Advertentie doet het niet meer.. Als het Honda gerelateerd was zou je haast denken dat diegene hier meeleest..

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor scareface » 22 Feb 2013, 13:20

Haha nee het ging over een Smarthphone (sony Xperia U). Ik dacht ik meldt dit hier. Voor als meerdere geïnteresseerde waren hierin.

Klasgenoot heeft wel aangifte gedaan. Misschien dat die nu wel heeft opstuurt. Want hij wilt hem nog steeds hebben.

We vinden het heel raar dat die tegen iedereen bleef zeggen dat die nog steeds beschikbaar is nadat die heeft betaald.
Afbeelding
Honda civic EJ2 D15B7 SOLD
Honda civic EJ6 D16Y7 SOLD
Honda civic EJ2 D15B7 NEW

Gebruikers-avatar
scareface
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1135
Geregistreerd:
27 Nov 2011, 19:50
Woonplaats:
Eibergen

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor vti-erik » 12 Apr 2013, 06:57

ik ben onlangs naar een paarse accord type-s gaan kijken, volgens de advertentie als nieuw. na bellen gaf de verkoper aan dat de auto van een liefhebber was geweest en alle onderhoudsboekjes er bij waren. Auto zou super strak zijn, geen krasje of deukje. Ter plaatse bleek niets minder waar. totaal afgeragd. krassen, deuken en onder de kap ook al geen feest.in de advertentie stond dat de wagen 79*** gelopen had, ter plaatse 72000 maar die stand klopt voor geen meter, laatste stempel in 2009 bij 65000km. blok zat onder het vuil, olie was glazig en voelde als water. De auto was niet schoon en nadat ik gevraagd had hem schoon te spuiten bleek dat de wagen geheel herspoten moet worden om er netjes uit te zien.... later bleek na onderzoek op internet dat het bedrijf eerder autos met teruggedraaide tellerstanden heeft verkocht. Lekker laten staan! gaat om HS dealer occasions uit sprundel.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

vti-erik
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 104
Geregistreerd:
20 Jun 2008, 10:57
Woonplaats:
Zoetermeer

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor The Devils 79 » 17 Apr 2013, 19:19

Deze gasten hadden destijds ook achterlichten voor n honda accord van 99 en nieuwer. kon ze nergens anders vinden dus wou ze ook daar bestellen maar ben blij dat ik dat dus niet heb gedaan.
Fun begins when the vtec kicks in!
Accord Driver

Gebruikers-avatar
The Devils 79
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 24
Geregistreerd:
10 Feb 2013, 11:25
Woonplaats:
Emmeloord

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor Elixar » 17 Jul 2013, 13:56

ik heb ff heel wat berichten in deze thread gelezen.. ik reageer niet zo heel veel lees liever gewoon mee maar ik wil wel ff wat opmerken. Ik weet dat die gasten soms slim kunnen spelen maar komop je kan zo zien of iemand te vertrouwen is of niet. Er zijn zoveel dingen waaraan je kunt herkennen dat de verkoper niet te vertrouwen is of iets slechts in de zin heeft! Ik wil niet zeggen dat degenen die dit meemaken dombo's zijn, helemaal niet want t is mij ook een keer gebeurd maar ik zou echt sowieso nooit en te nimmer geld naar iemand overmaken zonder dat ik er 100% zeker van ben dat het in orde is. Als je iets niet kan ophalen en diegene kan het alleen maar versturen dan zou ik al zoiets hebben van daar klopt iets niet.. Zelf verstuur ik nooit iets zonder eerst geld binnen te hebben (studieboeken etc) dus ja voor degenen die dat van mij kopen is er natuurlijk een risico maar vaak als je via paypal betaald kan je het ook weer terugkrijgen! Voortaan beter opletten en kijken naar de situatie voordat je zo'n groot bedrag overmaakt

Elixar
 

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor Mark » 17 Jul 2013, 17:03

Ik weet niet wie jij bent, maar goed.
Kijk als je iets koopt via marktplaats of hier, is het tegenwoordig normaal dat je geld overmaakt, en dat de verkoper het dan verzend.
Aangezien vaak iets een eind weg ligt, en niet altijd tijd hebben om het op te halen, en bovendien verzenden goedkoper is dan ophalen vaak.

Ik vind het nogal verwijtend overkomen zo. Ik ben nog nooit opgelicht gelukkig. Maar wel een paar keer bijna bedonderd, ook via dit forum.
Verder veel mensen via marktplaats die gewoon niet opdagen bij verkopen van iets.
Eerste wat ik doe is degene googlen, voor zo ver mogelijk en ombudsmantopic in de gaten houden.
Er zijn mensen ook hier op het forum waar ik nooit iets van zou kopen, toch doen sommige mensen dat wel, terwijl ze beter hadden kunnen weten.
Uhhhm ja wat zou ik hier kunnen zetten? of zal ik br33z3r taal neer zetten?

Mark
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5584
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:37
Woonplaats:
den bosch

Re: OPLICHTERS OP MARKTPLAATS!!!!!!ENSCHEDE

Berichtdoor sybren » 10 Jun 2014, 12:50

Tegenwoordig kan je echt niet meer zien of iemand een oplichter is of niet hoor. Meestal ziet het er verdomt professioneel uit. Collega van me had vorige week via marktplaats kaarten gekocht voor soldaat van oranje. Ze hadden ook netjes een site contact gegevens enz enz. Geld overgemaakt en 3 dagen later bestond de site niet meer. Met grote bedragen ga ik het ook liever ophalen maar soms is dat gewoon lastig.
Civic type S 1,8 i-vtec

Gebruikers-avatar
sybren
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1085
Geregistreerd:
09 Apr 2008, 11:59

VorigeVolgende

Terug naar Offtopic 2.0



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten
cron