Leestekens!

Alle mededelingen omtrent HCN, zijn hier terug te vinden

Leestekens!

Berichtdoor Kevinio » 25 Nov 2015, 11:47

Wellicht is het jullie al opgevallen dat in sommige topics random woorden in het groen zijn gekleurd. Waarom is dit: Het niveau van leestekens is de laatste tijd echt beneden peil. Het is ten eerste gewoonweg niet prettig lezen en het forum wordt er niet aantrekkelijker op. Om als moderator niet iedere keer het topic te vervuilen met de post "Let op je leestekens!" pakken wij het op deze manier aan. Mocht er geen verbetering volgen bij een gebruiker dan kan deze een PM verwachten van een van de moderators hier op het forum.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Leestekens!

Berichtdoor kristo » 25 Nov 2015, 12:38

:like:
[img]insert%20race%20car[/img]

Sway bars info topic

Gebruikers-avatar
kristo
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 3752
Geregistreerd:
11 Okt 2008, 21:33
Woonplaats:
Gent, Vlaanderen

Re: Leestekens!

Berichtdoor Mark » 25 Nov 2015, 12:41

Goed zo!
Uhhhm ja wat zou ik hier kunnen zetten? of zal ik br33z3r taal neer zetten?

Mark
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5584
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:37
Woonplaats:
den bosch

Re: Leestekens!

Berichtdoor Kevin 92 » 25 Nov 2015, 13:41

Goed bezig, maar nu moet ik er ook nog eens op gaan letten :oops:

Gebruikers-avatar
Kevin 92
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 222
Geregistreerd:
11 Mrt 2011, 13:42
Woonplaats:
Limburg

Re: Leestekens!

Berichtdoor Error » 25 Nov 2015, 14:08

Beter ROOD kleuren

FOOUTTT :evil:

Error
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5271
Geregistreerd:
21 Mrt 2008, 14:43
Woonplaats:
Regio Rotterdam

Re: Leestekens!

Berichtdoor Bor » 25 Nov 2015, 14:19

Haha, nee we houden het bij groen. ( kleur van het modden, staat minder agressief )

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Leestekens!

Berichtdoor Kevin 92 » 25 Nov 2015, 15:57

Afbeelding

Gebruikers-avatar
Kevin 92
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 222
Geregistreerd:
11 Mrt 2011, 13:42
Woonplaats:
Limburg

Re: Leestekens!

Berichtdoor Boes16A2 » 26 Nov 2015, 07:44

Nou dan zal ik binnenkort wel een pm krijgen. Probeer er op te letten maar t glipt me toch vaak door de vingers. Ik vind t betuttelend eerlijk gezegd.
Afbeelding
Kevinio doet t dus dan is t stoer ;) : in progress B18C, S2 pro 1 nokken, retainers en veren, M factory LSD, Edelbrock performer RPM, Neptune.
Rijdend en rokend B16A2 in origineel nederlandse EK4 met wiechers kooi, hardrace onderstel en nog wat andere mods

Gebruikers-avatar
Boes16A2
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6412
Geregistreerd:
22 Apr 2008, 20:34
Woonplaats:
Limbabwe

Re: Leestekens!

Berichtdoor Error » 26 Nov 2015, 09:05

Door de vingers glippen is wat anders dan verschrikkelijk slecht typen...

dit is tog gwn nt leesbaar? Daar zou het mij iig meer om gaan... en het niet plaatsen van leestekens..

Error
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5271
Geregistreerd:
21 Mrt 2008, 14:43
Woonplaats:
Regio Rotterdam

Re: Leestekens!

Berichtdoor D-Per4mance » 26 Nov 2015, 09:08

Ik zit op een forum voor mijn plezier niet om gecontroleerd te worden. Daarvoor heb ik al een baas op mijn werk. De eerste post van mij waarin deze achterlijke groene dingen geplaatst worden zal tevens mijn laatste op dit forum zijn. Ik denk niet dat HCN in een dusdanige positie is qua aantal actieve gebruikers om ook nog dergelijke kinderachtige maatregelen in te voeren. Als je een post onleesbaar vindt reageer je er toch gewoon niet op? Als iemand reactie wil zal diegene er voor moeten zorgen dat hij beter gaat typen.
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

Re: Leestekens!

Berichtdoor Al-X » 26 Nov 2015, 11:38

Het staat niet voor niks in de forumregels dat je gewoon ABN hoort te typen.

En daarnaast, wat is dat toch voor rare luiheid van sommige mensen, dat ze op een forum/fb/noem maar op, opeens hondsberoerd gaan typen, omdat "het toch geen sollicitatiebrief is"?
Misschien ben ik dan wel gewoon een Grammar Nazi, maar ik vind dit een verdomd goeie regel. En wat jij zegt Fer, over negeren, dat gaat toch niet helpen. Even heel erg bot gezegd, diegenen die zo belabberd typen zijn over het algemeen te dom om dit door te hebben, dat ze om die reden genegeerd worden. En zodra er wat van wordt gezegd, voelen ze zich gelijk aangevallen, en lopen ze heel de boel bij elkaar te kankeren, terwijl ze zélf gewoon "fout" zitten.

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: Leestekens!

Berichtdoor Kevinio » 26 Nov 2015, 11:47

Precies zoals je het zegt: wij willen activiteit hier op het forum en willen dant mensen reageren op topics. Als je iemand op zijn leestekens attendeert en hij doet er wat mee is er een win-win situatie: hij krijgt zijn informatie en er is activiteit. We kregen te vaak te horen: als we leestekens missen haak ik al af. Dus moeten wij als team op een vriendelijke manier op in spelen. Hebben jullie een betere manier, wij horen het graag.

En het kan best betuttelend en kinderachtig zijn, ik persoonlijk vind het betutteld en kinderachtig dat een ander zich maar aan moet passen voor eigen gemak. We hebben het hier niet over grammaticale correctheid (die fouten maakt iedereen, en daar lees je makkelijk overheen), maar als een hoofdletter, comma en punt als teveel gevraagd is..
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Leestekens!

Berichtdoor D-Per4mance » 26 Nov 2015, 12:11

Kevinio schreef:Precies zoals je het zegt: wij willen activiteit hier op het forum en willen dant mensen reageren op topics. Als je iemand op zijn leestekens attendeert en hij doet er wat mee is er een win-win situatie: hij krijgt zijn informatie en er is activiteit. We kregen te vaak te horen: als we leestekens missen haak ik al af. Dus moeten wij als team op een vriendelijke manier op in spelen. Hebben jullie een betere manier, wij horen het graag.

En het kan best betuttelend en kinderachtig zijn, ik persoonlijk vind het betutteld en kinderachtig dat een ander zich maar aan moet passen voor eigen gemak. We hebben het hier niet over grammaticale correctheid (die fouten maakt iedereen, en daar lees je makkelijk overheen), maar als een hoofdletter, comma en punt als teveel gevraagd is..


Iets met ABN enzo... Jammer joh! :finger:
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

Re: Leestekens!

Berichtdoor kristo » 26 Nov 2015, 12:29

Kevinio schreef:hoofdletter, komma en punt

Het is trouwens ook sinds lang 'AN', omdat algemeen Nederlands verondersteld is beschaafd te zijn :P

Ik ben het eens met de mods dat AN handhaven het forum op een bepaald niveau houdt. Dat geldt ook voor jezelf. Zeker als je verstandig genoeg bent - zoals sommigen hier dat toch wel zijn :roll: - strekt het je tot eer en kan het maar verheffend werken daar naar te leven :)
[img]insert%20race%20car[/img]

Sway bars info topic

Gebruikers-avatar
kristo
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 3752
Geregistreerd:
11 Okt 2008, 21:33
Woonplaats:
Gent, Vlaanderen

Re: Leestekens!

Berichtdoor D-Per4mance » 26 Nov 2015, 12:47

@kristo: het groot dictee der nederlandse taal toont al jaren aan dat AN vooral iets is wat voorbehouden is aan onze zuiderburen...
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

Volgende

Terug naar Mededelingen



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
cron