Neon verlichting

Voor alle vragen met betrekking tot de APK

Neon verlichting

Berichtdoor Brambo » 26 Jul 2013, 19:31

Het is weer zo ver hoor, heb weer een vraag!

Ik heb al meerdere malen op het internet gelezen dat neon ONDER de auto een strafbaar feit is. Maar hoe zit het eigenlijk met het plaatsen van neon IN de auto? Voor de apk maakt dit denk ik niks uit? Maar is het legaal? (politie) (rdw)

Niet zozeer dat ik grootse plannen heb ermee.. maar denk dat er veel mensen zijn die er net als ik wel nieuwsgierig naar zijn te weten hoe het precies zit!
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Brambo
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 787
Geregistreerd:
10 Mei 2010, 13:43
Woonplaats:
Eindhoven

Re: Neon verlichting

Berichtdoor arrie » 26 Jul 2013, 21:10

Je mag er geen andere weggebruikers mee hinderen, bij je pedalen mag het, maar het moet wel naar behoren aangesloten zijn en werken. En niet ondeugdelijk gemonteerd zijn dat het een gevaar kan opleveren bij het rijden.

arrie
 

Re: Neon verlichting

Berichtdoor Al-X » 26 Jul 2013, 22:13

Zo'n subtiel klein balkje zullen zie niet heel moeilijk over doen lijkt me (althans, toen ik dat in m'n 1e auto had, nooit iets over gehoord..).
Maar als je nou zoveel erin hebt, dat je op 100 meter afstand nog als een rijdende hoerenkast wordt gezien, zal het een ander verhaal worden.

Sterker nog, tegenwoordig hebben best veel nieuwe auto's toch ook zo'n soort "sfeerverlichting" binnen in?

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: Neon verlichting

Berichtdoor Brambo » 27 Jul 2013, 09:39

Thanks! @ Al-x, haha als een rijdende hoerenkast ja dat vroeg ik me dus ook af.. met hinderlijk voor andere weggebruikers bedoel je denk ik dit: http://www.youtube.com/watch?v=XRIsHRHN ... ata_player zie 6:25
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Brambo
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 787
Geregistreerd:
10 Mei 2010, 13:43
Woonplaats:
Eindhoven


Terug naar APK gerelateerd



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten
cron