Bumpers licht opschuren & steenslag/kras

Doe het zelf instructies en uitleg

Bumpers licht opschuren & steenslag/kras

Berichtdoor zerofoxmedia » 28 Feb 2016, 18:53

Voor de schadeherstellers onder ons..

Ik heb op de voorbumper en achterbumper veegschade (je weet wel, Annie met haar scootmobiel dacht dat ze nog wel wat cm overhad, maar nee). Geen deuken dus, gewoon een kleine lovetap.

Aangezien ik de auto hopelijk rond de zomer wil wrappen wil ik een net, glad resultaat. Iemand tips hoe ik de bumpers enigsinds strak kan krijgen? Welke korrel, misschien een stappenplan?

Ik heb het ge-Googled, maar krijg zoveel verschillende resultaten.. Het enige wat overeenkomt is afplakken, schuren, voelen, schuren, opvullen, schuren, voelen, opschuren, voelen, spuiten, schuren, spuiten, blanke lak, schuren, blanke lak enz enz.

Stappenplan voor deze skirre boy iemand?

Oh ja, ik heb ook kleine steenslag plekjes op de motorkap en zijschermen. Nu is er een middeltje voor om dat roest op te lossen, maar hoe kan ik het verder netjes glad krijgen?

Eveneens ook een kras, goed zelf op te vullen neem ik aan?
ZEROFOXMEDIA


zerofoxmedia
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 333
Geregistreerd:
06 Dec 2015, 19:53
Woonplaats:
Alles-kan-land

Re: Bumpers licht opschuren & steenslag/kras

Berichtdoor bert » 29 Feb 2016, 19:18

Ik zou geen schuurpapier gebruiken als het veegschade is maar zo een "matje" waarmee je hem kan mat schuren.
Als het krassen zijn heb je weinig ander keuze dan een licht schuurpapiertje en eventueel plamuren.

bert
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 107
Geregistreerd:
21 Jun 2013, 20:06
Woonplaats:
belgie

Re: Bumpers licht opschuren & steenslag/kras

Berichtdoor zerofoxmedia » 29 Feb 2016, 20:13

Niet meer nodig helaas :(
ZEROFOXMEDIA


zerofoxmedia
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 333
Geregistreerd:
06 Dec 2015, 19:53
Woonplaats:
Alles-kan-land


Terug naar How to



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten
cron