Maar dat is voornamelijk bedoeld om resonerende kleppen te voorkomen bij hoge toeren.
En ga niet vertellen dat het niet verleidelijk is om hoge toeren te draaien als je een pittig blokje hebt.
Mark schreef:Maar dat is voornamelijk bedoeld om resonerende kleppen te voorkomen bij hoge toeren.
En ga niet vertellen dat het niet verleidelijk is om hoge toeren te draaien als je een pittig blokje hebt.
ASM schreef:Alhoewel ik wel een dopsleutel kan hanteren, is het mij toch te link de mini-me zelf te doen. Daarom een hele simpele vraag, misschien niet eens voor dit topicje:
Stel ik heb en standaard 1.5 dxi; wat kost het ongeveer om hem ergens te brengen en daar de volledige minime swap te laten doen, inclusief onderdelen, ECU en afstellen ? Zijn er mensen/bedrijven die dit doen ? Er van uitgegaan dat er wel een 4-2-1 en cat back systeem op zit, inclusief WAI+CAi combi (dit kan ik zelf nog wel...denk ik)
Jaane schreef:pot: Hoi ketel!!!
ketel: Aaah hallo Pot!
pot: Jij bent zwart
ketel: oh
guido92 schreef:geldt die mini-me howto ook voor een D14A4 blok?
zoja,dan ga ik toch eens nadenken over een mini me swap