Hallo,
ik ben niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die dit aan het doen is maar ik zie door de bomen het bos niet meer, (ik heb de zoekfunctie gebruik!)
ik ga dus een obd1 d16z6 swappen in mijn net niet obd2a ej9 d14a4.
nu gaat alles met betrekking tot boutje moertje mij nog wel lukken (gaan we maar vanuit in elk geval) en anders heb ik mensen die me daar wel mee kunnen helpen eventueel.
maar dat waar ik me meer "zorgen"om maak is het hele kabelboom ompinnen conversie harnas gebeuren. want ik lees zoveel verschillende verhalen. de 1 zegt oem d14 kabelboom, ontsteking ompinnen en andere injector stekkers plus een 10 draden oid bij trekken voor vtec injecoren en lambda.
de ander zegt ek3 boom paar draden trekken conversie harnas en dan hoor/lees je daar nog heel wat variaties op.
ik denk dat de versie van de obd2 d14 boom laten zitten of die gebruiken samen met dus de oem d14 dynamo vanwege andere stekkers. maar de ontsteking van een z6 en die dus ompinnen en de injectoren stekkers solderen/ompinnen en dan of een Goed! (geen ebay ali oid) conversie harnass of obd1 stekkers solderen/ompinnen.
nu is dus de vraag wat is het makkelijkst en doeltreffend en ik kan niet echt pinouts vinden van de ontsteking en om nou een complete obd1 boom te kopen voor die paar stekkers, maar wat moet dat moet hoor
wie helpt mij hier even bij?