door Suurbier91 » 12 Jun 2016, 20:20
Hey jongens, ik heb het volgende probleem. Een paar weken terug begon mijn auto steeds slechter en slechter te lopen, totdat ik aan de kant van de weg kwam te staan. Al snel kwam ik tot de conclusie dat het een ontstekingsprobleem was dus ik een nieuwe ontsteking bij de sloop halen, monteren en hij startte weer. Nu waren de rotor en verdelerkap van mijn oude ontsteking nieuwer dan die van de ontsteking die ik van de sloop weg had dus ik dacht: laat ik het wisselen, gaat hij misschien nog beter van lopen! Maar je raad het al, auto startte weer niet. Dus ik de rotor die bij de onsteking zat van de sloop er weer op en hij start weer. Even later bestel ik een nieuwe rotor en verdelerkap en monteer ze, heeft het een paar dagen goed gedaan, en nu stond ik vandaag weer aan de kant! Bleek alweer de rotor te zijn want toen ik deze weer wisselde voor de oude startte de auto weer. Op de rotors die kapot gelopen zijn is overigens geen spoor van slijtage te zien, ze zien er gewoon splinternieuw uit. Heeft iemand een idee waarom nieuwe rotors gewoon stuk lopen op mijn auto en ik dus verplicht ben een oude rotor te gebruiken?
1996 Honda Civic EK3 1.5 VTEC-E
- Blox Velocity Stack 3" luchtfilter
- NGK bougiekabels + bougies
- S20 D16z6 ESI versnellingsbak
- SRS 4-2-1 RVS één-delig spruitstuk
- SRS P-type Katvervanger
- SRS R60 Catback