van Drie tuning of MP performance tuning

Bespreek je elektrische problemen hier

Re: van Drie tuning of MP performance tuning

Berichtdoor Flip » 14 Sep 2017, 07:57

Civic VTI-Turbo schreef:Precies, je verhalen kloppen niet Flip.
Facebook staat vol met verhalen vanaf 1 kant. Als je het fijne er van weet... dan oordeel je anders.
De foto's/verhalen zeggen niks, alleen the aftermath. Geloof me, we hebben de hele avond lopen blazen.
En als hij zo detoneerde, dan was het dan wel stuk gelopen en niet een paar dagen later.

En wat ik net hier boven al zei, als je onder de kap had gezien. Snap je meteen waarom hij is kapot gelopen.

Ee zijn geen auto's losgeschoten van me testbank? Dus hoe je daarbij komt?

Als je iets negatiefs zegt, onderbouw het dan ook goed. En misschien in het vervolg beter na denken, of minder snel conclusies nemen.


Die auto die los geschoten is van de bank staat nota bene hier op het forum. :emo:')

Waarom lees ik nooit dit soort verhalen over sneaky, mp of een andere tuner. Kan geen toeval zijn...

Mooi significante reactie zoals gewoonlijk. :up:. Ik zie ook nooit een reactie op een openbare klacht van jouw kant af, deert imagoschade je niet? Of loop je toch wel weg van je verantwoordelijkheden?
Afbeelding
http://www.ph-motorsports.nl Trackday EG4

In progress: s80, 4.9 straight cut fd, 1.5 way plate lsd, .... weet je een boek schrijven is sneller dan deze speclist opdreunen.

Gebruikers-avatar
Flip
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2877
Geregistreerd:
25 Jul 2005, 07:55
Woonplaats:
Regio Eindhoven

Re: van Drie tuning of MP performance tuning

Berichtdoor Civic VTI-Turbo » 14 Sep 2017, 15:36

D'r zijn wel degelijk verhalen over de andere tuners. Vind ik niet relevant, want het zijn immers verhalen!
En vaak worden die mensen die die verhalen posten de kop klein gemaakt op Facebook door aanhangers.
En er zijn zoveel dingen wat er bij die verhalen eruit word gelaten waardoor iemand gelijk in het verkeerde daglicht staat.

Ik los liever alles face 2 face op ipv onpersoonlijk contact via Facebook of wat dan ook. En loop zeker niet weg voor mijn problemen.
Alleen wat verwacht je Flip? 9 van de 10 auto's zijn zelf maak projecten en dan moet ik garantie geven op wat precies? Want je begrijpt dat dat erg moeilijk word.

En auto losgeschoten? Snap niet hoe je daarbij komt. Op mijn testbank kunnen ze niet eens eraf schieten!
Althans alleen links of rechts, maar dat gebeurd alleen als de auto niet uitgelijnd is(in extreme vorm).
Maar ja, bij welke testbank niet?
-- Van Drie Performance --

Gebruikers-avatar
Civic VTI-Turbo
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2855
Geregistreerd:
26 Dec 2006, 12:35
Woonplaats:
Emmeloord

Vorige

Terug naar Elektrisch / Motormanagement



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten
cron