Honda accord 2.4 type s 2003 alarm probleem

Bespreek je elektrische problemen hier

Honda accord 2.4 type s 2003 alarm probleem

Berichtdoor hondaaski » 20 Mrt 2016, 13:42

Hallo beste Honda forum leden,

Ik ben Oguz en ben woonachtig in de omgeving van Tilburg. Sinds vorig jaar februari ben ik in het bezit van een Honda accord 2.4 type s uit 2003.
Helaas kreeg ik na een paar maanden het eerste probleem, namelijk het affabriek alarm begon op de gekste momenten af te gaan. Dit heb ik destijds op kunnen lossen door de stekker van de motorkap schakelaar los te koppelen. Sinds een paar dagen helaas weer hetzelfde probleem, alarm gaat weer op de verschillende momenten af. Van de week ben ik dus bij de Honda dealer langs geweest in hoop dat zij het alarm konden uitlezen, maar helaas gaat dat bij dit model niet. Ze hebben wel samen met mij nog even gekeken of ze iets gekst tegen kwamen , maar ook zij konden in eerste instantie niet gelijk aangeven waar ik moest gaan zoeken. Ik heb de stekker van het kofferbak slot en de deur switchen al losgekoppeld, maar helaas gaat het alarm nog steeds af. Ook heb ik het slot van de bestuurderskant losgehaald en gecontroleerd, maar kon niks raars vinden. Accu ook doorgemeten en die zit op 75% en zou bijgeladen moeten worden. Accu heb ik dus al voor de zekerheid een nieuwe besteld en komt maandag binnen.
Ben alleen bang dat het ook niet aan de accu zal liggen en het probleem zich nog steeds zal voordoen.

Nu ben ik benieuwd of er meer mensen dit probleem weleens hebben gehad en wat uiteindelijk de oplossing was.
Uitschakelen van het alarm systeem kan volgens de dealer niet, dus kan alle hulp goed gebruiken.

Ik hoop dat er iemand is die mij met dit probleem kan helpen.

Mag,

Oguz

hondaaski
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 2
Geregistreerd:
20 Mrt 2016, 12:35

Re: Honda accord 2.4 type s 2003 alarm probleem

Berichtdoor nick22 » 21 Mrt 2016, 08:01

eerste wat in mij opkomt is. wat voor alarm is het en waar reageert het op.
mischien wel een bewegingsmelder voor het interieur en is daar wat mee.
Wat een baas die nick !

nick22
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1336
Geregistreerd:
25 Mei 2005, 16:29
Woonplaats:
reuver

Re: Honda accord 2.4 type s 2003 alarm probleem

Berichtdoor hondaaski » 21 Mrt 2016, 08:29

nick22 schreef:eerste wat in mij opkomt is. wat voor alarm is het en waar reageert het op.
mischien wel een bewegingsmelder voor het interieur en is daar wat mee.


Goedemorgen Nick,

Het is een affabriek alarm klasse 1 die alleen reageert op de deuren, motorkap en kofferklep. Interieur sensor zit er niet in.

hondaaski
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 2
Geregistreerd:
20 Mrt 2016, 12:35


Terug naar Elektrisch / Motormanagement



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten
cron