Accu lamp brand niet bij contact en lichten knippren

Bespreek je elektrische problemen hier

Accu lamp brand niet bij contact en lichten knippren

Berichtdoor Dennisvm » 02 Sep 2015, 17:33

Hallo,

Na de storing opgelost te hebben met mijn ruitenwissers Dacht ik nu heel wat anders er bij.
Mijn accu lamp brand niet bij omdraaien van contact 1 het gaat om een civic uit 1996 motor 1,4 D14a4
auto start wel loopt goed als de storing niet opkomt want anders knipperen mijn lampen zowel binnen als buiten.
2 weken geleden is de bekabeling onder inlaatspruitstuk verbonden omdat daar sluiting in zat waardoor fuse 15 eruit sprong.
Erna flink wat kilometer kunnen rijden maar toch deze week weer raak en knipperende lampen en soms motorstoring lamp die gaat branden fout code geeft hij aan 17 dat is de vss sensor kilometer sensor.
Andere vss sensor erin van sloop als nog niks dacht de dynamo is na ze gootje gister vervangen en nog niet over.
Mijn ruitenwisser voor klapt nog steeds de zekering eruit.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen of zou de bedrading nog steeds niet goed zijn onder de intake en maakt er nog iets sluiting.
Radeloos Ik weet echt niet meer waar ik het zoeken moet.

Mvg Dennis

Dennisvm
HCN Newbie
HCN Newbie

Re: Accu lamp brand niet bij contact en lichten knippren

Berichtdoor Dennisvm » 03 Sep 2015, 16:56

Hallo.

Na gister flink gezocht te hebben kwam ik verbranden draden tegen.
vandaag schoongemaakt en op nieuw goed verbonden en voila daar was mijn accu lamp.
De sluiting bevond zich boven het rempedaal in zwarte huls achter de zekeringkast.
Schijnbaar door de veel voorkomende sluiting onder het inlaatspruitstuk zal het op deze plek bij
mij en door te lang doorrijden de draden aangetast hebben.
Hoop dat ik het nu opgelost heb en kan genieten van de ej9. :>>:

Dennis.

Dennisvm
HCN Newbie
HCN Newbie

Terug naar Elektrisch / Motormanagement