Geen afstandsbediening CV meer ....

Bespreek je elektrische problemen hier

Re: Geen afstandsbediening CV meer ....

Berichtdoor Error » 23 Jun 2015, 09:58

Luuk schreef:Ik heb van de week dit setje geinstalleerd in mn corolla:
http://www.spy-europe.nl/epages/61657728.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61657728/Products/CV001

Gewoon aangesloten op het bestaande cv systeem, je sluit hem aan 2 draden voor het openen en sluiten van de deuren (even meten op welke draden spanning komt wanneer je de deur opend met de sleutel). Ook idd met knipperlicht aansturing en evt een beveiligingsledje. Is een mooie compacte unit met duidelijke uitleg. Volgens mij doen ze ook aan een inbouwservice maar dan moet je ff op de site kijken.

Heb dat bij mijn broertje ook gedaan (in een starlet) maar dat werkt bij een Honda niet.
Dat komt omdat in een Honda in de linkerdeur geen motor zit en in een Toyota wel.

Kun je makkelijk checken rechts draaien, gaat links dan niet op slot? dan zit er links geen motor...

Error
HCN Groupie
HCN Groupie

Re: Geen afstandsbediening CV meer ....

Berichtdoor Zwetje » 24 Jun 2015, 09:46

Zwetje schreef:Heeft iemand enig idee welke afstandsbediening ik kan gebruiken ter vervanging van deze:

Foto 1 + Foto 2

Ik heb wat gevonden. De fabrikant van dit alarm systeem is Hamilton & Palmer installations LTD. Ik heb deze gemaild (sales@hamilton-palmer.co.uk) en deze kunnen elke Honda afstandsbediening leveren. Mijne ook, wel voor het bedrag van 54 pond.
Nothing is what it seems.

Gebruikers-avatar
Zwetje
Moderator
Moderator

Vorige

Terug naar Elektrisch / Motormanagement