Shema voor D14 na D16Y8

Bespreek je elektrische problemen hier

Shema voor D14 na D16Y8

Berichtdoor CivicB16a2 » 02 Mei 2015, 09:07

Geachte lezers,

Op het moment begaat mijn D14 een swap na D16 alleen moet de kabelboom hier en daar aangepast worden.
Ik was benieuwd of iemand mij kan helpen een schema te bemachtigen voor de vtec kabel ontsteking e.d. of waar ik zo'n schema kan vinden?

Met vriendelijke groet, Tonni

Gebruikers-avatar
CivicB16a2
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 35
Geregistreerd:
02 Sep 2011, 17:50

Re: Shema voor D14 na D16Y8

Berichtdoor hondanickx » 12 Mei 2015, 12:19

CivicB16a2 schreef:Geachte lezers,

Op het moment begaat mijn D14 een swap na D16 alleen moet de kabelboom hier en daar aangepast worden.
Ik was benieuwd of iemand mij kan helpen een schema te bemachtigen voor de vtec kabel ontsteking e.d. of waar ik zo'n schema kan vinden?

Met vriendelijke groet, Tonni


Is het een facelift of pre facelift civic ?
In geval van pre facelift kan je het jezelf heel makkelijk maken en gewoon een d16y8 kabelboom steken .
En Anders kijk even op Dodo upgrades forum daar staat alles op wat je nodig hebt.
The SOHC combustion chamber is a better shape than the DOHC.
So don't chunk those 1.6 SOHC engines, they can make really good power. For a pure performance application, regardless of application, I'd choose the SOHC. No bull!! .........T.O.O. .......

hondanickx
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1288
Geregistreerd:
16 Jan 2007, 20:31
Woonplaats:
Belgie

Re: Shema voor D14 na D16Y8

Berichtdoor CivicB16a2 » 15 Mei 2015, 23:25

Bedankt voor de reactie!

Het is inderdaad een pre-facelift zelf ben ik er niet handig mee ik zal het dodo forum zeker gebruiken goeie tip!

Ik laat het doen dus hoop dat het goed komt, dat de monteur zich red met het doorsteken van de kabelboom!

Gebruikers-avatar
CivicB16a2
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 35
Geregistreerd:
02 Sep 2011, 17:50


Terug naar Elektrisch / Motormanagement



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten
cron