cv proleem

Bespreek je elektrische problemen hier

cv proleem

Berichtdoor mister_h » 25 Jan 2014, 18:18

Hallo mensen,


Vandaag probeerde ik mijn deuren open en dicht te laten gaat dmv een afstandsbediening, Ik heb al cv.


Nu is dit dus niet gelukt en is het volgende probleem ontstaan. Mijn deuren gaan wel dicht maar dus niet allemaal open (alleen bestuurderskant).. Zou dit aan de module kunnen liggen of aan de bekabeling waar ik dus verder niet aan ben gekomen ?
De motor werkt dus wel als de deuren dicht gaan maar bij het openen dus niet.
Zou dit de module kunnen zijn of de kabel(s) die ervoor zorgt dat de motor ook de deuren open maakt..??
mvg, Mike
Afbeelding
Honda the power off dreams

Gebruikers-avatar
mister_h
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 604
Geregistreerd:
22 Feb 2010, 22:30
Woonplaats:
Mauie stad achteâh duh duinen

Re: cv proleem

Berichtdoor mister_h » 26 Jan 2014, 10:59

Weet of heeft niemand dit ! :cry2:
Afbeelding
Honda the power off dreams

Gebruikers-avatar
mister_h
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 604
Geregistreerd:
22 Feb 2010, 22:30
Woonplaats:
Mauie stad achteâh duh duinen

Re: cv proleem

Berichtdoor guido92 » 26 Jan 2014, 11:12

Mischien eens deurpanelen eraf halen en kijken of je hier iets kunt zien? Ik heb een aftermarket setje. En ik had het probleem dat de stang van pompje op het slot biet goed vastgedraaid waren en konden dus wat schuiven ten opzichte van elkaar. Sluiten deed die wel alleen open net niet.

guido92
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 4081
Geregistreerd:
27 Mrt 2011, 17:38
Woonplaats:
helmond

Re: cv proleem

Berichtdoor mister_h » 26 Jan 2014, 14:29

Tis allemaal gewoon oem...

waarschijnlijk is het de motor van mijn kant,Ik heb mijn deurpaneel los gemaakt.
Alles is negativ aangestuur. Ik heb dus dmv zo een steekpen (weet niet hoe je dit noemt :cheesygrin: ) geprobeer via het stekkertje, aan weerskanten de deuren open en dicht te maken om te horen of het aan de cv module zou liggen ja of de nee. Het ligt ddus niet aan de module want die laat alles gewoon open en dicht gaan zoals het moet..
Afbeelding
Afbeelding

Naar mijn weten zou het dus aan de motor liggen aan mijn kant die dus geen contact maakt op het moment dat de deuren open moeten gaan...
Afbeelding
Honda the power off dreams

Gebruikers-avatar
mister_h
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 604
Geregistreerd:
22 Feb 2010, 22:30
Woonplaats:
Mauie stad achteâh duh duinen

Re: cv proleem

Berichtdoor -Richard- » 10 Feb 2014, 17:36

Probeer eens 2 keer op het knopje te drukken bij het ontgrendelen. Tegenwoordig is dit een standaard procedure van CV, want als je in je eentje rijdt hoeven de andere deuren niet open. Druk je dan nogmaals op het knopje dan gaan alle deuren open.

Gebruikers-avatar
-Richard-
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 412
Geregistreerd:
18 Mrt 2013, 23:06


Terug naar Elektrisch / Motormanagement



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten
cron