vermoedelijk 'elektrisch' probleem

Bespreek je elektrische problemen hier

vermoedelijk 'elektrisch' probleem

Berichtdoor bongers » 29 Okt 2013, 12:52

Hallo,

Ik hoop dat ik mijn vraag in het goede topic stel en dat ik geholpen kan worden!

Aangezien ik bang ben dat de kosten wel eens hoog op konden lopen als ik een garage laat 'zoeken' naar dit probleem wilde ik proberen om via deze weg zoveel mogelijk informatie te krijgen. Hopelijk komt dit probleem iemand bekend voor zodat ik het snel kan laten verhelpen!

Ik heb een civic eg uit '95 met een D15B, sinds ongeveer een week heb ik vermoedelijk een elektrisch probleem. Wanneer ik mijn sleutel op het contact draai (waarna normaal gesproken het motormanagement lampje e.a. lampjes zouden moeten gaan branden) gebeurt er niets en gaat alleen de radio aan (dat doet hij altijd). Vervolgens start ik en loopt de motor heel even (1-2 seconden) en valt dan weer uit. Gister lukte het door dan direct flink wat gas te geven om hem draaiende te houden en kan ik zonder problemen rijden.

Hopelijk gaat er bij iemand een spreekwoordelijk lampje branden en kan iemand mij wat meer vertellen over wat dit probleem zou kunnen zijn zodat ik het snel kan verhelpen!

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Roy

bongers
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 47
Geregistreerd:
17 Mei 2008, 12:16
Woonplaats:
Nijmegen

Re: vermoedelijk 'elektrisch' probleem

Berichtdoor bongers » 31 Okt 2013, 21:18

Was de contactschakelaar. Mag dicht

bongers
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 47
Geregistreerd:
17 Mei 2008, 12:16
Woonplaats:
Nijmegen


Terug naar Elektrisch / Motormanagement



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten
cron