Gedachten spinsel, radio civic FN 2008

Voor alles met betrekking tot interieur en audio

Gedachten spinsel, radio civic FN 2008

Berichtdoor Bor » 02 Sep 2016, 15:08

Mijn daily FN typ-S heeft een vaste radio waar helaas ook vanalles aan gekoppeld is zoals het midden display. Het weg halen van deze radio of het toevoegen van de opties die ik wil zijn heel lastig en daarnaast ook duur.

Ik heb van mijn ej9 nog een complete geluidsinstallatie die ik eigenlijk ook weer heel graag in de FN zou willen bouwen, maar ik kan dus niks op de OEM radio aansluiten.

Laatst bedacht ik mij dat het misschien mogelijk is om mijn oude pioneer radio los aan te sluiten, als tweede radio dus. Daarmee mijn muziek installatie aan te sturen.

Dan zou ik een + en - aan moeten sluiten en een signaal op het contact zodat hij automatisch aan en uit gaat.

Zou dit eenvoudig te maken zijn?

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Gedachten spinsel, radio civic FN 2008

Berichtdoor Kevinio » 02 Sep 2016, 16:57

Yup
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Gedachten spinsel, radio civic FN 2008

Berichtdoor maddox » 04 Sep 2016, 11:01

gewoon van achteren je origenele radio de plus, min en geschakeld plus aftakken naar de plek waar je de pioneer wilt.
meer is het niet.

Heb het toen in de crx ok gehad (2 radio's) en daar heb ik de 3 kabels van de verloop iso ( van honda iso naar universele iso zwarte n bruin blokje ) afgetakt ivm het heel houden van de orignele draden die in de auto zitten.

maddox
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 87
Geregistreerd:
28 Jul 2009, 08:41
Woonplaats:
heerlen

Re: Gedachten spinsel, radio civic FN 2008

Berichtdoor Kevinio » 05 Sep 2016, 08:43

Ik denk zelf dat je het met een mutebox aan kan sturen. Dus als je radio aangaat hij de originele radio 'mute'.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond


Terug naar Interieur / Audio



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten
cron