Veiligheid: aftermarket stoelen, riemen en kooien

Voor alles met betrekking tot interieur en audio

Re: Veiligheid: aftermarket stoelen, riemen en kooien

Berichtdoor H8TER » 17 Mrt 2016, 21:22

ITR op dieet :cheesygrin:

ITR dagrecord: 774km (2016)
787km, 853km inclu 20,8km tolweg :cheesygrin: (2017)
840km, 921km :eek: , 903km(2018)
854km, 669km (2019)
824km (2020)

Gebruikers-avatar
H8TER
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 112
Geregistreerd:
30 Mei 2014, 14:43
Woonplaats:
HVT

Re: Veiligheid: aftermarket stoelen, riemen en kooien

Berichtdoor Bor » 18 Mrt 2016, 08:30

Idd, nuttige informatie.

Afbeeldingen even gekopieerd.

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Veiligheid: aftermarket stoelen, riemen en kooien

Berichtdoor breakerh » 18 Mrt 2016, 16:11

@bor,

Toevoegend aan jou afbeeldingen:

When mounting shoulder belts to a roll cage or harness bar, the optimal angle of the belts (from the horizontal plane) is between 0° and 20° downwards from the top of the occupants’ shoulders or seat back opening. When a rollcage or harness bar is not available, installing a multi-point harness to the rear OEM seatbelt anchor points (D & E) an angle of 45° downwards from the top of the occupants’ shoulders or seat back opening is acceptable.
Civic ej9 D16A

breakerh
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 889
Geregistreerd:
29 Dec 2013, 17:34

Vorige

Terug naar Interieur / Audio



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten
cron