Honda Accord Tourer 2005 navigatie werkt niet!!!

Voor alles met betrekking tot interieur en audio

Honda Accord Tourer 2005 navigatie werkt niet!!!

Berichtdoor Pauli » 04 Mei 2020, 19:35

Hallo....

Probleempje met m'n navigatie in mijn accord uit 2005.

Mijn tijd-weergave in de bovenste display gaf een andere tijd aan als de tijd ingesteld in het grote navi scherm....dus was wat aan het zoeken of er nog een andere mogelijkheid was deze tijd aan te passen, via een toets combinatie kwam je in een extra menu, maar ook daar kon ik niets vinden over het veranderen van de tijd...met het verlaten van dit scherm druk ik perongeluk op een knop force download...en het scherm werd zwart!
Daarna opnieuw contact aan gezet en kreeg een scherm met software word gedownload en meteen daarna het scherm met de laadbalk en zet de motor niet uit!....verder gebeurt er echter niets....hij laad niets.

Verder van alles geprobeerd accu los, plus en min pool tegen elkaar gehouden, lens schoongemaakt van de dvd rom speler, alles blijft het zelfde, doet niets behalve dit scherm maar laden ho maar, wel viel me op dat het lampje op de dvd rom speler in de uitwerp toets niets doet, normaal brandde deze wel, ik weet niet wanneer hij hoort te branden, als de dvd geladen is o.i.d. ik weet het niet zeker.

Komt iemand dit misschien bekent voor of ideeen of tips hoe hiermee verder te gaan...alles is welkom.

hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen....ik heb helaas geen dvd rom speler liggen anders had ik deze nog wel uitgewisseld....lijkt me alleen wel apart dat de speler nu in eens defect is....maar uitsluiten kan ik het niet, het is natuurlijk wel mogelijk ::(

Pauli
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 5
Geregistreerd:
21 Dec 2017, 09:28

Re: Honda Accord Tourer 2005 navigatie werkt niet!!!

Berichtdoor Pauli » 04 Mei 2020, 19:38

Heb ook nog alle aansluit kabels van zowel de dvd rom speler als de navi unit / radio los gehad en weer opnieuw aangesloten....tijd in de bovenste display loopt nu weer goed met de normale tijd?!

Pauli
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 5
Geregistreerd:
21 Dec 2017, 09:28


Terug naar Interieur / Audio



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten