Ervaring Spraymax spuitbussen?

Voor alles wat veranderd is aan de buitenkant

Ervaring Spraymax spuitbussen?

Berichtdoor Neutron » 09 Okt 2016, 21:39

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het gedeeltelijk overspuiten van de carrosserie met spuitbussen, aangezien ze mijn EK een keer hebben overgespoten bij de wielkast links achter en dat dus echt niet goed gedaan is. Ze hebben een toyota kleur erop gespoten terwijl het kleurnummer gewoon in de deur staat?! :emo:')

Ik dacht nu 4 spuitbussen van spraymax te bestellen, dus primer - kleur - 2k blanke lak en de uitspuitverdunner.
Om het professioneel te laten overspuiten zie ik niet zo zitten en wat ik over spraymax lees is toch meestal wel positief. Iemand ervaring hiermee en hoe is het resultaat?

Neutron
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 148
Geregistreerd:
24 Dec 2015, 19:08

Re: Ervaring Spraymax spuitbussen?

Berichtdoor Al-X » 09 Okt 2016, 22:05

Heb een keer bij de lokale verfboer een busje laten mengen, en dat was als ik me niet vergis ook een Spraymax spuitbus (lijkt er wel verdomd veel op als ik even snel Google), met zo'n draaibare spuitmond in ieder geval. Het resultaat was niet zo strak als bij de spuiter, maar dat ligt meer aan mij dan aan die bussen. Het is echt niet te vergelijken met een busje Meuktip ofzo, waar het maar een beetje alle kanten behalve de goeie op waait, maar ze geven best een strak spuitpatroon, soortvan spuitpistool light, om het maar zo te noemen.

Voor die paar euro dat het meer kostte dan een universeel busje van dat eerder genoemde merk, absoluut waard!

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: Ervaring Spraymax spuitbussen?

Berichtdoor Kevinio » 10 Okt 2016, 08:03

Die spuitmonding waar Al-X het over heeft zijn echt super inderdaad. Daarmee kan je echt zeer strak spuiten!
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Ervaring Spraymax spuitbussen?

Berichtdoor Neutron » 10 Okt 2016, 19:30

Dat klinkt allemaal goed. Stond zeg maar niet te springen om dat bij te spuiten met een spuitbus, maar ik heb dan ook alleen maar met goedkope busjes gewerkt. Als ik bv de spraymax op youtube bekijk, dan wil ik het wel erop wagen. Maarja op je scherm ziet het al snel mooi uit :)

Neutron
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 148
Geregistreerd:
24 Dec 2015, 19:08


Terug naar Exterieur



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten
cron