Welke poets

Voor alles wat veranderd is aan de buitenkant

Re: Welke poets

Berichtdoor D-Per4mance » 01 Feb 2016, 14:51

In dat geval zou ik voor Meguiars NXT tech wax pasta gaan. Makkelijk aan te brengen en uit te wrijven, gaat lang mee, blijft lang zitten en doordat het vol zit met fillers en siliconen geeft het ook op een niet geweldig voorbewerkte ondergrond een mooi resultaat.
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

Re: Welke poets

Berichtdoor EM2-coupe » 03 Feb 2016, 02:21

Vladi schreef:Black Hole is ook gewoon wonderspul, poetsers haten het omdat ze er zelf niet tegen kunnen polijsten hoe nice.


:doc: wedstrijdje doen op je Shuttowl? :giveup:


Puur voor het 'gemak' van even wassen en laten 'shinen' zou je de White Diamond van Poor Boys World kunnen gebruiken (zelfde als Black Hole maar dan voor lichte kleur, want volgens mij heb je'n zilverkleur?) , deze zou de lichte waskrasjes moeten vullen, en een goede wax eroverheen.
Omdat de White Diamond (of Black Hole) de standtijd van je wax tóch verkort, zou je kunnen kijken voor een goedkoop maar goed alternatief voor de wax; Collinite # 845, of een Collinite # 476S (225 gram) als je je wax in vaste vorm vanuit een blik wil aanbrengen. Let op: héééél weinig van gebruiken, meer is echt niet nodig.
Van Meguiar's ben ik liefhebber van de Ultimate Liquid Wax en de Gold Class Carnauba Plus Premium Liquid Wax, de NXT-lijn zou ik niet gebruiken i.c.m. een Black Hole/ White Diamond i.v.m. de cleaners in de NXT.
Carclean verkoopt tegenwoordig ook een Chinees merk, Fusso99 ofzo, die beide werelden van fillers en wax combineert voor een lullig goedkoop prijsje....

En zo kan ik nog lang doorgaan, maar het is de vraag wat je wil bereiken met je spullen.
Trouwens, sahbé hier roept dat hij de internet-café gaat sluiten dus ik moet weg doei :wave1:


Ik heb andere voorkeuren, maar dat ga ik niet uitlichten. Iets met te veel tijd :lol:
Afbeelding
Klik voor mijn FaceBook, mijn Twitter en mijn levens bronnen.
Fuck factory, customize Yoo0!!!
Wie laag wil zijn moet omrijden, wie mooi wil zijn moet mij pi*pen!

Gebruikers-avatar
EM2-coupe
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8301
Geregistreerd:
31 Dec 2009, 02:39
Woonplaats:
Costa del Rotterdammus

Vorige

Terug naar Exterieur



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten
cron