Veerpoten Achterzijde Honda Prelude AB Gezocht!

Problemen met je onderstel? Bespreek het hier

Veerpoten Achterzijde Honda Prelude AB Gezocht!

Berichtdoor JDM IJmond » 25 Apr 2018, 18:10

Beste Honda bestuurders,

In het kort:
Heeft iemand een setje achter veerpoten van een Honda Prelude AB (1983-1987) die ik kan overnemen? Als je iemand kent die zoiets wel zou kunnen hebben dan hoor ik dat graag! Stuur mij een PM als je wilt helpen, ik zou het zeer op prijs stellen!
Ik zoek tevens ook losse veerpootlagers (binnen diameter 12mm, buiten diameter ongeveer 50mm) AL GEFIXT MET KYB REPARATIESET

Het probleem:
Ik zit een beetje met een probleem. Van het jaar heb ik een gloednieuwe Custom GAZ schroefset gekocht en dit weekend de achterzijde geïnstalleerd op mijn 87' Prelude AB.
De voorzijde heb ik vorige maand al gedaan, de oude waren in goede staat. De achterzijde was een hele klus op zich maar bij het uit elkaar halen van de achter veerpoten zag ik dat het aardig nodig was om ze te vervangen. De schokdempers waren beide lek en de veerpootlagers zagen eruit alsof ze jaren geleden sapuku hadden gepleegd.
Ik kon de onderste lager er met de hand uitdrukken wat niet best is (Al verholpen met een KYB reparatieset door nieuwe te installeren).
Ik wil mijn smerig verlaagde Honda wel van de tijd weer de factory look geven door de originele veerpoten te monteren.
Ik zou eerst nog een maandje op de schroefset rijden ivm autoshows en voor de plezier, maar van de zomer wil ik terug naar stock.
Dus heeft iemand complete veerpoten of alleen de veerpootlagers dan zou dat geweldig zijn!

Met vriendelijke groet: Patryk
Laatst gewijzigd door JDM IJmond op 03 Mei 2018, 20:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Gebruikers-avatar
JDM IJmond
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 6
Geregistreerd:
06 Sep 2017, 17:44

Re: Veerpoten Achterzijde Honda Prelude AB Gezocht!

Berichtdoor sem_maatkamp » 25 Apr 2018, 19:45

Beter even proberen op het forum van Hondavrienden.nl

Zijn namelijk gericht op de oldtimers van Honda en zitten een paar lui die nogal wat onderdelen hebben liggen. Geen idee of ze dat ook hebben van jouw type prelude.
Proberen waard in ieder geval.
1997 Honda Civic Sedan 1.4i EJ9
1985 Honda Civic 1.5GL AH5

Gebruikers-avatar
sem_maatkamp
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 427
Geregistreerd:
11 Sep 2011, 16:07
Woonplaats:
D'burg

Re: Veerpoten Achterzijde Honda Prelude AB Gezocht!

Berichtdoor JDM IJmond » 03 Mei 2018, 20:00

sem_maatkamp schreef:Beter even proberen op het forum van Hondavrienden.nl

Zijn namelijk gericht op de oldtimers van Honda en zitten een paar lui die nogal wat onderdelen hebben liggen. Geen idee of ze dat ook hebben van jouw type prelude.
Proberen waard in ieder geval.


Hey bedankt voor je tip. Zeker de moeite waard!

Gebruikers-avatar
JDM IJmond
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 6
Geregistreerd:
06 Sep 2017, 17:44


Terug naar Onderstel



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten
cron