advies fuseekogels merk?

Problemen met je onderstel? Bespreek het hier

advies fuseekogels merk?

Berichtdoor Jdm Civic » 14 Nov 2016, 11:55

Hi all,

Aangezien mijn fuseekogels voor/onder minder worden is mijn vraag of er nog goede adviezen zijn welke te bestellen? Ik zag ze langskomen van Hardrace, of natuurlijk het goedkopere Ashuki, oem zal ook vast nog beschikbaar zijn?

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Gr,

Mitch

Jdm Civic
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1299
Geregistreerd:
10 Jun 2007, 09:35
Woonplaats:
Veenendaal

Re: advies fuseekogels merk?

Berichtdoor chris1144 » 14 Nov 2016, 19:46

Ik heb zelf ook al eens ashuki fussee kogels gebruikt, +-20.000 km en APK afkeur :( . Rijd nu met hardrace fussee kogels, en nu ruim 20.000 km verder en nog geen problemen. En tevens ook geen probleem wat betreft beginnende slijtage.

Ik zou je enkel geen verschil kunnen vertellen wat betreft wegligging of iets dergelijks. Zitten namelijk onder een vrij standaard aerodeck :emo:')
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon

Honda Civic Aerodeck, Vesuvius rood, D14Z4 > D14A4
Honda CRX 1 Gen, Rood, D16A1 ZC1

Gebruikers-avatar
chris1144
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 590
Geregistreerd:
21 Sep 2014, 17:51
Woonplaats:
Almelo

Re: advies fuseekogels merk?

Berichtdoor Jdm Civic » 15 Nov 2016, 08:34

chris1144 schreef:Ik heb zelf ook al eens ashuki fussee kogels gebruikt, +-20.000 km en APK afkeur :( . Rijd nu met hardrace fussee kogels, en nu ruim 20.000 km verder en nog geen problemen. En tevens ook geen probleem wat betreft beginnende slijtage.

Ik zou je enkel geen verschil kunnen vertellen wat betreft wegligging of iets dergelijks. Zitten namelijk onder een vrij standaard aerodeck :emo:')


Thanks voor je feedback. Ashuki was ook niet echt een optie voor mij, maar was wel benieuwd naar de ervaringen. De hardrace vond ik wel heel interessant gezien de prijs. Scheelt de helft met oem, maar is nog steeds 2x zo duur als de goedkope Ashuki. Denk dat het Hardrace gaat worden. :cheesygrin:

Jdm Civic
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1299
Geregistreerd:
10 Jun 2007, 09:35
Woonplaats:
Veenendaal

Re: advies fuseekogels merk?

Berichtdoor DhoTjai » 18 Nov 2016, 22:01

Ashuki zou ik ook afraden, want heb daar een aantal keer problemen mee gehad. Je zou ook naar Nipparts kunnen kijken.
Honda Civic 1.4 Sport (2007)
Honda Civic 1.4i City 2001 (EJ9)

Gebruikers-avatar
DhoTjai
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 18
Geregistreerd:
12 Jan 2014, 19:24
Woonplaats:
Rotterdam

Re: advies fuseekogels merk?

Berichtdoor ATR » 07 Dec 2016, 15:31

Zou ook OEM of Hardrace nemen, sowieso alle onderdelen van Hardrace zijn echt top.

Je kan ook andere merken kiezen nog zoals Duitse merken, zijn vaak ook prima en kosten zeker de kop niet (op sites als mister auto e.d.)

Gebruikers-avatar
ATR
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8786
Geregistreerd:
23 Feb 2006, 22:38
Woonplaats:
aka Bouli


Terug naar Onderstel



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten
cron