MB6 brace voor swaybar achter

Problemen met je onderstel? Bespreek het hier

MB6 brace voor swaybar achter

Berichtdoor Vtec-eman » 09 Mrt 2016, 12:59

Ik ben Emanuel en ik ben nieuw op het forum en nieuw met het merk Honda. Binnenkort zal ik me ook even voorstellen met foto's van de auto. Ik heb sinds een aantal maanden een Honda Civic MB3 met de zuinige vtec-e II motor uit 1997. Daar ben ik bijzonder gelukkig mee, alleen de wegligging beviel me niet zo. Daarom heb ik gele koni's met H&R veren eronder gezet, dat scheelt een hoop. Nu heb ik de swaybar's voor en achter van een MB6 van iemand overkocht via de Duitse ebay. Alleen zat daar niet de brace bij voor het achter subframe.

Ik dacht altijd dat de MB6 standaard een soort brace had net als die van ASR voor het subframe achter. Maar de jongen begrijpt echt niet wat ik bedoel. Na heel wat google speurwerk twijfel ik er zelf ook aan of een MB6 standaard een soort ASR brace heeft. Kan iemand mij een foto sturen van de MB6 brace op de achteras alsjeblieft? Ik weet eigenlijk niet eens hoe de standaard achter brace er uit ziet :sad;

Vtec-eman
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 1
Geregistreerd:
21 Nov 2015, 17:34

Re: MB6 brace voor swaybar achter

Berichtdoor chris1144 » 09 Mrt 2016, 13:16

Een MB/MA heeft geen soort van brace nodig om de swaybar te bevestigen . Bij een MB ben je twee L-steunen nodig.

Kijk anders eens even in:http://www.hondacommunity.nl/forum/viewtopic.php?f=285&t=83002&p=1288857&hilit=Swaybar#p1288857
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon

Honda Civic Aerodeck, Vesuvius rood, D14Z4 > D14A4
Honda CRX 1 Gen, Rood, D16A1 ZC1

Gebruikers-avatar
chris1144
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 590
Geregistreerd:
21 Sep 2014, 17:51
Woonplaats:
Almelo


Terug naar Onderstel



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten
cron