alxndr schreef:mijne vandaag uitgelijnd
Je hebt een camber verschil links/rechts zowel voor als achter van juist een graad, is dat zo bedoeld?
Negatieve sporing is hier toespoor? Heel netjes voor en achter net één mm totaal
alxndr schreef:mijne vandaag uitgelijnd
Tyson schreef:0.5 difference is nothing
Tyson schreef:.5 camber difference really isnt anything. really.
kristo schreef:Eatsleeprace91 schreef:Voorkant toe out totaal 0 graden 8 minuten
Achter toe in totaal 0 graden 16 minuten
Voorkant camber -2.2graden
Achter camber -2.3 gradenGoThanh schreef:Zijn wel hoge drukken kwa bandenspanning die hij aanbeveelt Je toe in achter is nog best veel 16min is dat volgens ITR spec?
16 minuten (0°16') is niet gelijk aan 16mm.
Als het boekje schrijft '1 mm' dan slaat dit op totaal spoor (per definitie van spoor uitgedrukt in mm), niet spoor per wiel. '1 mm' in het boekje betekent dan bv 0,5mm/wiel.
1mm (totaal) spoor is gelijk aan ~9 minuten (totaal) spoor, met limieten [8-10] volgens apparaat/software. Je moet dus bij uitlijning steeds de waarden van de limieten die het apparaat toont checken adhv spec om je gemeten waarden volledig juist te interpreteren.
GoThanh schreef:ik het verrassend veel voor ITr specs, ik dacht echter dat ze richting neutraal gaan met sporing achter.
Coilovers & What You've Gotten Wrong
The preload myth and setting up your suspension the right way