Veren MA -->DelSol?

Problemen met je onderstel? Bespreek het hier

Veren MA -->DelSol?

Berichtdoor Divli » 22 Sep 2014, 07:57

Ik heb een tijdje geleden een mooi verensetje van Tein gekocht voor niet al te veel. Het zijn enkel de veren en deze wil ik gaan plaatsen op mijn OEM schokdempers (voorlopig) van mijn Del Sol. Zou dit gaan passen of kom ik al niet uit met de lengte van de veren? Ik hoop dat iemand dit al een keer heeft geprobeerd, dan hoor ik dat graag!
Love my Del Slo and other Del Sol's. Keep on dreaming of a ITR..

Divli
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 48
Geregistreerd:
19 Aug 2012, 13:33
Woonplaats:
Maassluis

Re: Veren MA -->DelSol?

Berichtdoor D-Per4mance » 23 Sep 2014, 20:10

Ik neem aan dat MA staat voor zo'n 5 deurs civic? In dat geval is dit topic je antwoord http://www.hondacommunity.nl/forum/viewtopic.php?f=285&t=80165. Het past wel, maar het zal niet de aangegeven verlaging geven en misschien is het voor de wegligging ook niet bepaald ideaal ivm. de andere springrates (met name achter).
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

Re: Veren MA -->DelSol?

Berichtdoor Divli » 23 Sep 2014, 20:52

Het gaat inderdaad om een sedan, wat ik van de foto's zag en van de verkoper heb gehoord. Hij wist me wel te vertellen dat de veren waarschijnlijk ook op een EG zouden passen, dus ging ik er vanuit dat het voor de Sol ook wel zou lukken. Ik hoopte dat iemand anders dit ook al een keer had geprobeerd, zodat ik straks niet voor een verrassing kom te staan. Ik had die andere topic ook gelezen ja, bedankt voor de tip alsnog!
Love my Del Slo and other Del Sol's. Keep on dreaming of a ITR..

Divli
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 48
Geregistreerd:
19 Aug 2012, 13:33
Woonplaats:
Maassluis


Terug naar Onderstel



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten