Kwa rubberhardheid zijn die van hardrace wel ongeveer hetzelfde als de mugens denk ik.Maar de mugen rubbers zijn nog altijd open.De hardrace rubbers zijn volledig dicht op uitzondering van 4 klein gaatjes.Hardrace geeft een ook rating van 150% stijver als stock.Voor mij toch wat Te stijf en ik heb wat extra gaten geboord in de hardrace rubbers om dit toch wat te doen minderen.
De 4 ovale gaatjes zitten dus alleen in die hardrace rubbers ,de rest is volledig dicht.
De 2 lange sleuven heb ik er in bijgemaakt.
Voor die ek9 bar ben ik daar vrij zeker van ,kan het wel niet 100% zeker zeggen omdat ik die vti bar wanddikte nooit heb opgemeten.Maar zo dik was die wand niet zover ik me herriner,geloof dat Ton van Rsp dit ook al eens heeft bevestig/gezegt heeft op dit forum...
The SOHC combustion chamber is a better shape than the DOHC.
So don't chunk those 1.6 SOHC engines, they can make really good power. For a pure performance application, regardless of application, I'd choose the SOHC. No bull!! .........T.O.O. .......