Voorstellen

Nieuw? Stel jezelf en je Honda hier voor

Voorstellen

Berichtdoor Djape » 15 Sep 2018, 12:45

Dag,

Zoals het betaamt stel ik me even netjes voor: Jaap Tersteeg. Ik heb als consultant vele jaren geleden voor Honda gewerkt. Regelmatig gaf het hoofdkantoor mij een Honda mee en die mocht ik dan gerust twee weken houden. In die tijd is mijn liefde voor het merk ontstaan. Ik ben zelfstandig ondernemer en heb de afgelopen 5 jaar in een heerlijke BMW 5 serie touring (e39 uit 2002) gereden. Echter met 450.000 km op de klok kwamen er toch wat kleine gebreken, vooral in de cabine (motorisch was de auto top). Maar met bijna 65 jaar op mijn eigen klok begin ik ook wat gebreken te vertonen, en zo'n lage instap ging me steeds lastiger af. En toen dacht ik "tijd voor een Honda". Het is een prachtige CRV Executive geworden uit 2014.
Het is een wagen met veel luxe, die ik iedere dag weer waardeer en ook waarbij ik ook steeds weer nu dingen ontdek. Een er van is dat ik volgens mij bij toeval de beeldhoek van de achteruitrijcamera heb veranderd. Maar ik weet niet of dit ook zo is, omdat ik a) geen handleiding heb van de navigatie en b) ik nergens in de grote handleiding hierover iets kan vinden. Op youtube staan wel Amerikaanse filmpjes, maar de 3 icoontjes die daarop te zien zijn onderaan het beeld, die heb ik niet.
Iemand het antwoord, of zit ik er helemaal naast en is de Europese versie niet te veranderen en verbeeld ik het me.

Djape
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 1
Geregistreerd:
15 Sep 2018, 12:30

Re: Voorstellen

Berichtdoor mielko » 15 Sep 2018, 20:06

Welkom!
Kunt u niet uw oude colega's eens aan bellen?
Want ik denk dat er hier maar weinig mensen met zo'n recente wagen rondrijden.

Ikzelf had gewoon doodleuk een honda dealer binnen gestapt om info te halen

succes
Afbeelding

Gebruikers-avatar
mielko
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1403
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:15
Woonplaats:
Ja ik maak spel fouten,maar ik kan tenminste iets met mn handen bouwen

Re: Voorstellen

Berichtdoor Kevinio » 17 Sep 2018, 06:21

Welkom! Inderdaad even bij uw oude collega's langsgaan, die moeten u er wel aan kunnen helpen. ;)
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond


Terug naar Wie is wie



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten
cron