heb de gordijntjes nogsteeds niet gemonteerd. ik ben best lui betreft die toyota.
en voort diegene die nog meelezen hierzo
Maar; Civicje aangepakt!
morgen uitschuren en ind e grondverf knallen.
Heb als eerste mijn USDM bumper geprobeerd te passen met een Europees frame, maar dit ging absoluut niet. kwam aan de linkerkant een centimeter bumper te kort.
Maar; het USDM frame is heel zwaar en veel veiliger als een europese. Helaas was deze zo rot ( en ja hallo weight reduction bro )
Maargoed, de ophanging punten afgeslepen en gemonteerd
Vervolgens maar is de wielkasten aangepakt..
Aangezien het echt minimaal was, heb ik gekozen om de linkerkant te lijmen. de auto is uit 91, dus waar gelast word komt gegarandeerd roestvorming. zelfs na een waxlaag aan de binnenkant.
De linkerkant moet ik nog wel nawerken, aangezien de plaatjes wat langer uitsteken. morgen nog wat afslijpen en afdichten.
Die carrosserie lijm moet 24 uur drogen en word even hard als een normale las.
dit laat ik zo drogen tot morgen. dan nog iets wat afwerken. verder is het helemaal gesealed. daar zal nooit geen roest meer vormen.
Ook heb ik de plekken die bekend zijn opnieuw afgekit. zodat er in de toekomst niet 1.2.3 roestvorming zal onstaan.
Verder de motorruimte verder gestript en schoongespoten. die moet natuurlijk nu de motor er toch uit is ook mee
vtec front moet ik nog verder passen, de motorkap is in iedergeval goed. alleen de filler kwam krom binnen uit Kuala lumpur. achja. beetje richten. moet alleen nog een voorbumper hebben.
dus. Hij word Parelmoer wit.