wazzzup schreef:Goed om te horen dat het is gelukt.
Wordt het nu ook een 2 zitter op kenteken?
Hee Kiven!
Ja inderdaad, de RDW keurmeester stelde dat wel als eis aan de aanpassing van het gewicht op kenteken. Opzich wel grappig (en krom) want een dag eerder had ik nog naar het hoofdkantoor en de technische specialisten aldaar verzekerden mij ervan dat een vierzitter niet per definitie omgekeurd hoeft te worden naar een tweezitter; als de zitplaatsen maar verwijderd zijn tijdens de APK hoef je ook geen gordelpunten en gordels voor die zitplaatsen te hebben.
Toch wilden ze hem perse omkeuren naar een tweezitten, wij vonden dat wel best want we hebben niet de intentie om er nog ooit een vierzitter van te maken. Als dit ons een berg gezeur scheelt, dan moeten ze dat maar fijn doen mij het RDW.
Verder hebben wij overigens de voorste swabar mooi laten zitten, wij waren bang dat we de bout van de link en swaybar rechtsvoor zouden breken bij demontage (zoals je zelf aan de linkerkant ook al had gehad dacht ik te zien). Maar zelfs met deze extra ballast wisten we het nog te redden.
Grtz,
Nick