David's ITR - 16"Regamasters

Nieuw? Stel jezelf en je Honda hier voor

Re: David's ITR - Maar weer eens een soort van update.

Berichtdoor CivicCoupe13 » 05 Dec 2018, 13:41

Gisteren een impulsaankoop gedaan, ITR wielen.
Bij aanschaf van de Integra zat een zelfde set eronder, maar deze heb ik meteen weg moeten gooien omdat iedere spaak een scheur had en bij 1 velg zelfs het hart al was losgekomen van de velg.
Nu dus weer een setje in huis :>>:

Afbeelding

Gebruikers-avatar
CivicCoupe13
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1617
Geregistreerd:
26 Jul 2010, 22:21
Woonplaats:
Arnhem

Re: David's ITR - Niets te melden, toch een post.

Berichtdoor H8TER » 05 Dec 2018, 16:43

CivicCoupe13 schreef:Al maaaaaanden niet meer met de Integra gereden, maar in de lente vast weer.
In de tussentijd wel wat spullen gehaald omdat het anders ook zo saai begint te worden.

Ik heb wat plaatwerk gekocht, zodat ik in ieder geval een halve Integra achter de hand heb.

Afbeelding

Tevens nu eindelijk ook een set koplampen in huis, moeten wel nog opgeknapt worden (lenzen opnieuw polijsten.)
Langzaam aan wat spullen aan het verzamelen om de auto een nog wat completere uitstraling te geven. Met compleet bedoel ik, zoals die uit de fabriek kwam rollen. De auto was vrijwel geheel leeg bij aanschaf, maar mijn voorkeur gaat uit naar een meer originele auto.

Nog steeds gaat de zoektocht verder naar een andere set dempers/schroefset. De huidige is aan vervanging toe, maar de opvolging dient wel meteen goed te zijn voor de komende jaren.
Mogelijk een set gevonden, maar weet dit pas over een aantal weken zeker. :roll:

Da's een best pakketje geweest met die schermen...
Van een wagen met voor schade geweest dan want anders zou ik niet kunnen bedenken waarom je een goede itr zonder roest in stukjes hakt
ITR op dieet :cheesygrin:

ITR dagrecord: 774km (2016)
787km, 853km inclu 20,8km tolweg :cheesygrin: (2017)
840km, 921km :eek: , 903km(2018)
854km, 669km (2019)
824km (2020)

Gebruikers-avatar
H8TER
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 112
Geregistreerd:
30 Mei 2014, 14:43
Woonplaats:
HVT

Re: David's ITR - Maar weer eens een soort van update.

Berichtdoor CivicCoupe13 » 05 Dec 2018, 17:58

Ik kon gelukkig een auto lenen waar het in kon, ook al ging het maar net.

Afbeelding

Volgens mij geen schade auto, maar het front werd gebruikt om een andere Integra weer op te knappen. Althans, zo begreep ik het uit het verhaal.
Ik vind het in ieder geval een fijne gedachte dat ik die panelen achter de hand heb, mocht het ooit nodig zijn.

Gebruikers-avatar
CivicCoupe13
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1617
Geregistreerd:
26 Jul 2010, 22:21
Woonplaats:
Arnhem

Re: David's ITR - Maar weer eens een soort van update.

Berichtdoor Bietelboer » 07 Dec 2018, 23:14

CivicCoupe13 schreef:Gisteren een impulsaankoop gedaan, ITR wielen.
Bij aanschaf van de Integra zat een zelfde set eronder, maar deze heb ik meteen weg moeten gooien omdat iedere spaak een scheur had en bij 1 velg zelfs het hart al was losgekomen van de velg.
Nu dus weer een setje in huis :>>:

Afbeelding



:up: :up:

Gebruikers-avatar
Bietelboer
Webmaster
Webmaster
 
Berichten: 12685
Geregistreerd:
08 Mrt 2005, 21:36
Woonplaats:
D'burg

Re: David's ITR - Maar weer eens een soort van update.

Berichtdoor CivicCoupe13 » 15 Feb 2019, 12:52

Korte update:

De auto staat nog steeds stil, vorig jaar in augustus een misshift gedaan. Gelukkig begaf de oem koppeling (die nieuw was) het meteen. Er is geen schade aan het blok, maar voor de zekerheid wel een aantal dingen laten vervangen.
In ieder geval weer nieuwe OEM klepschotels, distributieriem en koppaking.
De Integra is al een tijdje klaar maar hoef er nog niet mee te rijden, dan kan ik in de tussentijd sparen en voor onderdelen kijken.

Laatst een set OEM shocks gehaald zodat de huidige set eronder uit kan. De oem shocks zijn tijdelijk totdat er een andere schroefset komt.
Ook eindelijk een hoedenplank gekocht, totaal niet nodig want ik draag de hoed nauwelijks, maar staat wel netter denk ik. :>>:

Nu op zoek naar 16" regamasters ipv de huidige 15" set. Denk dat het mooier zal staan, en anders gaan ze maar weer weg ofzooo.
Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen.

Gebruikers-avatar
CivicCoupe13
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1617
Geregistreerd:
26 Jul 2010, 22:21
Woonplaats:
Arnhem

Re: David's ITR - Regamasters

Berichtdoor CivicCoupe13 » 20 Feb 2019, 15:59

De eerste helft is gekocht, nu kan de zoektocht naar het tweede paar beginnen. Wie weet!
Anders maar dure decoratie voor in huis.

Afbeelding

Gebruikers-avatar
CivicCoupe13
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1617
Geregistreerd:
26 Jul 2010, 22:21
Woonplaats:
Arnhem

Re: David's ITR - 16"Regamasters

Berichtdoor Kevinio » 20 Feb 2019, 17:32

Mooie tuinslanghouders inderdaad!
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: David's ITR - 16"Regamasters

Berichtdoor Mark » 20 Feb 2019, 18:56

Ik zie 2 setjes simpele kwa vormgeving maar toch een van de mooiste wielen ooit eigenlijk.
Uhhhm ja wat zou ik hier kunnen zetten? of zal ik br33z3r taal neer zetten?

Mark
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5584
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:37
Woonplaats:
den bosch

Re: David's ITR - 16"Regamasters

Berichtdoor Hondaaron » 20 Feb 2019, 19:00

Mooi spul. Wat wordt het doel, staggered of rondom gelijk?

Gebruikers-avatar
Hondaaron
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 310
Geregistreerd:
13 Jan 2010, 04:01
Woonplaats:
Brabant

Re: David's ITR - 16"Regamasters

Berichtdoor CivicCoupe13 » 20 Feb 2019, 21:21

Mark schreef:Ik zie 2 setjes simpele kwa vormgeving maar toch een van de mooiste wielen ooit eigenlijk.


Ja inderdaad qua vormgeving/uiterlijk heel simpel maar eigenlijk al vanaf het begin een prachtige velg gevonden. En daarbij ook heerlijk licht qua gewicht. :>>:

Hondaaron schreef:Mooi spul. Wat wordt het doel, staggered of rondom gelijk?


Thanks, misschien staggered maar hoop een tweede paar in dezelfde specs te vinden. Anders een set 16x8, maar ik denk dat dit wel erg breed is. Mooiste zou zijn met weinig aanpassingen, maar dat zal er wel niet in zitten.

Gebruikers-avatar
CivicCoupe13
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1617
Geregistreerd:
26 Jul 2010, 22:21
Woonplaats:
Arnhem

Re: David's ITR - Maar weer eens een soort van update.

Berichtdoor H8TER » 21 Feb 2019, 17:05

CivicCoupe13 schreef:Korte update:

De auto staat nog steeds stil, vorig jaar in augustus een misshift gedaan. Gelukkig begaf de oem koppeling (die nieuw was) het meteen. Er is geen schade aan het blok, maar voor de zekerheid wel een aantal dingen laten vervangen.
In ieder geval weer nieuwe OEM klepschotels, distributieriem en koppaking.
De Integra is al een tijdje klaar maar hoef er nog niet mee te rijden, dan kan ik in de tussentijd sparen en voor onderdelen kijken.

Laatst een set OEM shocks gehaald zodat de huidige set eronder uit kan. De oem shocks zijn tijdelijk totdat er een andere schroefset komt.
Ook eindelijk een hoedenplank gekocht, totaal niet nodig want ik draag de hoed nauwelijks, maar staat wel netter denk ik. :>>:

Nu op zoek naar 16" regamasters ipv de huidige 15" set. Denk dat het mooier zal staan, en anders gaan ze maar weer weg ofzooo.
Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen.

Misshift :eek:

En het is niet dat ik de velgen niet mooi vindt maar er zijn wel heel veel honda's met dat model (zelfde als met de TE37) dus die zullen er bij mij niet onder komen
ITR op dieet :cheesygrin:

ITR dagrecord: 774km (2016)
787km, 853km inclu 20,8km tolweg :cheesygrin: (2017)
840km, 921km :eek: , 903km(2018)
854km, 669km (2019)
824km (2020)

Gebruikers-avatar
H8TER
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 112
Geregistreerd:
30 Mei 2014, 14:43
Woonplaats:
HVT

Re: David's ITR - 16"Regamasters

Berichtdoor CivicCoupe13 » 22 Feb 2019, 14:38

Ja, dat was niet handig nee. Had al een tijd niet met de Integra gereden en wilde toch even na mijn avonddienst een stukje rijden nog. Op weg naar huis kwam ik een andere Honda tegen, maar door mijn fantastische professionele schakelbeweging eindigde de rit daar voor mij.
Maar zoals al getypt, qua schade viel het reuze mee. Bijna alles is preventief vervangen, gewoon voor de zekerheid.

Qua hoe vaak het voorkomt heb je gelijk, dat heb ik ook met te37's inderdaad. Toch deze keuze gemaakt hoewel ik weet dat er vele nagenoeg identiek zullen zijn aan mijn Integra straks.

Gebruikers-avatar
CivicCoupe13
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1617
Geregistreerd:
26 Jul 2010, 22:21
Woonplaats:
Arnhem

Re: David's ITR - 16"Regamasters

Berichtdoor H8TER » 23 Feb 2019, 12:23

CivicCoupe13 schreef:Ja, dat was niet handig nee. Had al een tijd niet met de Integra gereden en wilde toch even na mijn avonddienst een stukje rijden nog. Op weg naar huis kwam ik een andere Honda tegen, maar door mijn fantastische professionele schakelbeweging eindigde de rit daar voor mij.
Maar zoals al getypt, qua schade viel het reuze mee. Bijna alles is preventief vervangen, gewoon voor de zekerheid.

Qua hoe vaak het voorkomt heb je gelijk, dat heb ik ook met te37's inderdaad. Toch deze keuze gemaakt hoewel ik weet dat er vele nagenoeg identiek zullen zijn aan mijn Integra straks.

Beter dat de schade mee valt. Had heel snel anders kunnen zijn in zo situatie....

En over je velg keus: lekker doen wat je zelf wil!
ITR op dieet :cheesygrin:

ITR dagrecord: 774km (2016)
787km, 853km inclu 20,8km tolweg :cheesygrin: (2017)
840km, 921km :eek: , 903km(2018)
854km, 669km (2019)
824km (2020)

Gebruikers-avatar
H8TER
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 112
Geregistreerd:
30 Mei 2014, 14:43
Woonplaats:
HVT

Re: David's ITR - 16"Regamasters

Berichtdoor Kevinio » 25 Feb 2019, 11:04

Ik denk dat de kans zeer klein is dat je in NL echte Regamasters of TE37's op een ITR tegen komt. :roll:
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: David's ITR - 16"Regamasters

Berichtdoor Patak » 25 Feb 2019, 19:42

Kevinio schreef:Ik denk dat de kans zeer klein is dat je in NL echte Regamasters of TE37's op een ITR tegen komt. :roll:


ligt heel gevoelig in de scene man.. hahahaha.
Honda Civic EJ6 Coupe 98' - Rekt
Honda Civic ED6 Hatchback 91' - Projectcar
Honda Integra JDM DC2 Type'R 9 Rekt/Sold

Function over fashion'

Gebruikers-avatar
Patak
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 793
Geregistreerd:
09 Nov 2014, 20:29
Woonplaats:
Breda

VorigeVolgende

Terug naar Wie is wie



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten
cron