8erlicht tjoening @ 181 Yoo0!!!

Nieuw? Stel jezelf en je Honda hier voor

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor EM2-Bert » 28 Jan 2010, 19:17

gebruikelijk met gebroken tangentiaal veren is dat dit komt door schokken in de aandrijflijn.... miss is het slim als je alles flink nakijkt zodat dit zich niet herhaald op het nieuwe spul....

succes man....
Afbeelding

Gebruikers-avatar
EM2-Bert
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 587
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 12:06
Woonplaats:
Nijmegen

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor EM2-coupe » 28 Jan 2010, 21:17

EM2-Bert schreef:gebruikelijk met gebroken tangentiaal veren is dat dit komt door schokken in de aandrijflijn.... miss is het slim als je alles flink nakijkt zodat dit zich niet herhaald op het nieuwe spul....

succes man....


Zou je dit kunnen toelichten Bert, moet ik hierbij o.a. denken aan bijv. ff 2 á 3 seconden in de toerenbegrenzer rijden?



Darkfurious schreef:Strakke coupe hoor heb je al iets kunnen vinden zoals voorlampen enz? ik heb er nog al moeite mee haha


Nee ik heb daar geen aandacht aan besteed, ben nog in de 'inrijd-fase' haha.
Op termijn lijken koplampen met lenzen me wel prettig om te combineren met xenon, i.v.m. strooilicht wat je anders krijgt met de originele koplampen.
Volgens mij bestaat dat niet en zijn we aangewezen op retro-fit of hoe dat heet; kort gezegd is dat lekker zelf in mekaar knutselen of lelijke angel-eyes monteren. (mocht dat bestaan)

En als jij iets leuks tegenkomt verneem ik dat ook graag :>>:
Afbeelding
Klik voor mijn FaceBook, mijn Twitter en mijn levens bronnen.
Fuck factory, customize Yoo0!!!
Wie laag wil zijn moet omrijden, wie mooi wil zijn moet mij pi*pen!

Gebruikers-avatar
EM2-coupe
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8301
Geregistreerd:
31 Dec 2009, 02:39
Woonplaats:
Costa del Rotterdammus

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor EM2-Bert » 29 Jan 2010, 17:46

EM2-coupe schreef:
EM2-Bert schreef:gebruikelijk met gebroken tangentiaal veren is dat dit komt door schokken in de aandrijflijn.... miss is het slim als je alles flink nakijkt zodat dit zich niet herhaald op het nieuwe spul....

succes man....


Zou je dit kunnen toelichten Bert, moet ik hierbij o.a. denken aan bijv. ff 2 á 3 seconden in de toerenbegrenzer rijden?



Deze ''schokken'' als die er al zijn zou je eerder moeten zoeken bij bijvoorbeeld het optrekken en ontkoppelen etc,
dit zijn de schokken waarvoor er tangentiaal veren gemonteerd zijn in een koppelings plaat, om de ''schokken'' bij het koppelen en ontkoppelen, op het gas en van het gas op te vangen...

Maar ik denk ook dat bijv een slecht draaiend lager al schade aan kan brengen....

ik zie het erg vaak op het werk dat de tangentiaal veren breken, niet kwaad bedoeld maar dit ligt meestal wel aan de rijstijl van de desbetreffende chaffeur...echter er bestaat ook nog iets als slijtage en metaal moeheid, als jij normaal met je auto omgaat dan zou het een van die 2 zijn ;)
Afbeelding

Gebruikers-avatar
EM2-Bert
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 587
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 12:06
Woonplaats:
Nijmegen

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor EM2-coupe » 01 Feb 2010, 00:10

Thanx Bert, zoiets is me door verschillende 'onafhankelijke' gasten geprobeerd uit te leggen maar dan op zo'n manier dat IK de aftrapper ben.
Geloof me; ik heb de afgelopen/eerste 6 weken gereden alsof het een breekbaar stukje glas was :crazy: kon ook niet anders want ik was de auto nog aan het 'leren'.
Dan ga je d'r niet meteen mee proberen te hoeken en racen e.d., daar is het onderstel nog te standaard voor en ik oud en wijs genoeg om dit niet te proberen met een standaard onderstel, laat staan aftrappen met een weinig voorkomend model: dan rijd ik er liever 2 x langzamer zodat ik 'm 2 x langer kan showen 8) maar ach.

Wat betreft garantie: uiteraard mag je van een wagen boven een bepaald bedrag verwachtingen hebben ondanks dat je er geen garantie bij heb genomen, echter heb ik m'n twijfels in hoe sterk ik hiermee in m'n schoenen sta; oorzaak is bekend ;) maar hoe te bewijzen dat ik de veroorzaker niet ben ::( twijfel, twijfel.....nee heb je ... ik zie het wel, een paar aangetekende briefjes kosten de hele wereld niet.
Afbeelding
Klik voor mijn FaceBook, mijn Twitter en mijn levens bronnen.
Fuck factory, customize Yoo0!!!
Wie laag wil zijn moet omrijden, wie mooi wil zijn moet mij pi*pen!

Gebruikers-avatar
EM2-coupe
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8301
Geregistreerd:
31 Dec 2009, 02:39
Woonplaats:
Costa del Rotterdammus

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor EM2-Bert » 01 Feb 2010, 15:07

EM2-coupe schreef:Thanx Bert, zoiets is me door verschillende 'onafhankelijke' gasten geprobeerd uit te leggen maar dan op zo'n manier dat IK de aftrapper ben.
Geloof me; ik heb de afgelopen/eerste 6 weken gereden alsof het een breekbaar stukje glas was :crazy: kon ook niet anders want ik was de auto nog aan het 'leren'.
Dan ga je d'r niet meteen mee proberen te hoeken en racen e.d., daar is het onderstel nog te standaard voor en ik oud en wijs genoeg om dit niet te proberen met een standaard onderstel, laat staan aftrappen met een weinig voorkomend model: dan rijd ik er liever 2 x langzamer zodat ik 'm 2 x langer kan showen 8) maar ach.

Wat betreft garantie: uiteraard mag je van een wagen boven een bepaald bedrag verwachtingen hebben ondanks dat je er geen garantie bij heb genomen, echter heb ik m'n twijfels in hoe sterk ik hiermee in m'n schoenen sta; oorzaak is bekend ;) maar hoe te bewijzen dat ik de veroorzaker niet ben ::( twijfel, twijfel.....nee heb je ... ik zie het wel, een paar aangetekende briefjes kosten de hele wereld niet.



kleine moeite idd, nee heb je en ja kun je krijgen....

inmiddels al wel de schade gerepareerd of nog wachtende op..?
Afbeelding

Gebruikers-avatar
EM2-Bert
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 587
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 12:06
Woonplaats:
Nijmegen

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor EM2-coupe » 01 Feb 2010, 21:28

kevin em2 schreef:zeker een nette em2 :D


Verklaar, sarcastisch bedoeld? zo komt het i.i.g. over :doze:







EM2-Bert schreef:
kleine moeite idd, nee heb je en ja kun je krijgen....

inmiddels al wel de schade gerepareerd of nog wachtende op..?



Tuurlijk ;) Datzelfde middag met moeite naar garage van m'n maat gereden, dealer gebeld of ze mee wilden werken, na uiteraard nee gehoord te hebben auto een nachtje warm uit laten slapen, volgende ochtend onderdelen besteld en rond de klok van 19:00 uur was het alsof ik met hete schoenen in boter trapte: zo soepel gaat de koppelingspedaal :bop: nu m'n geld nog..... ::( haha
Afbeelding
Klik voor mijn FaceBook, mijn Twitter en mijn levens bronnen.
Fuck factory, customize Yoo0!!!
Wie laag wil zijn moet omrijden, wie mooi wil zijn moet mij pi*pen!

Gebruikers-avatar
EM2-coupe
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8301
Geregistreerd:
31 Dec 2009, 02:39
Woonplaats:
Costa del Rotterdammus

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor DMH » 06 Mrt 2010, 23:27

Volgens mij heb je volgens de wet 3 maanden garantie op consumenten producten.
Als je rechtsbijstand hebt kun je het daar eens vrijblijvend navragen.
Als je geen rechtsbijstand heb kun je het vergeten (eigen ervaring).

Verder nette wagen :D
Ook een mooie kleur...ik was nog aan het twijfelen tussen een grize en degene die ik nu heb :)

Gebruikers-avatar
DMH
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 172
Geregistreerd:
03 Mei 2007, 18:59

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor EM2-coupe » 08 Mrt 2010, 20:26

kuche kuche hier ook ff afstoffen zeg :shock:

Geen up-date's helaas in positieve zin, jah enige wat ik kan melden is dat het nog steeds verdomd lekker is om 120 @ 4000 RPM te rijden en weten dat hoe hoger je in de toeren klimt des te meer p.k.'s je tot je beschikking hebt :bop: en dat een Honda motorblok maar gaat en gaat en gaat naarmate je meer gas geeft dussuuuh dikke :up: voor Honda :clap:


De 'koppelingszaak' wilde ik aanmelden bij de geschillencommissie; heb me geregistreerd, was bezig met stap 1 na de registratie totdat er wat tussenkwam (was aan het werk) en sinds dien nog steeds geen tijd voor gehad / ook niet elke dag aan gedacht eerlijk gezegd..........


Paar daagjes terug gooide ik thuis m'n raampie open om m'n zoontje voor het eten te roepen, werd m'n aandacht getrokken door m'n mooie EM2 die voor de deur stond geparkeerd :>>: :cooldance: maarrruh, WTF? zie ik een bult op het dak. Ik ff naar beneden en beter kijken, mist gewoon een stukje lak, zit een aardige deukje in en je ziet een vreemde inkeping. Dus ik vloeken en doen en denken dat er een malloot aan het werk is geweest...totdat m'n zoontje d'rbij komt en ik vraag 'm: "joh, jullie waren gister toch bezig een bal uit de boom te 'stenigen' samen met een paar jongens?"
hij: "ja"
ik: "OK, maar ik zag dat jullie die stenen recht omhoog gooiden, was er toevallig iemand die als een malloot scheef gooide nadat ik binnen was geweest en heeft 1 van jullie een steen naar m'n auto gegooid?"
hij: "ow ja, wij gooiden inderdaad omhoog en het lukte ons niet en toen kwam (naam) langsgelopen en omdat hij ouder en sterker dan ons is kon hij harder gooien maar omdat hij scheef gooide kwam die steen op onze auto"
Ik: " :evil: en waarom zeg je me dat sinds gisteren niet?"
hij: "vergeten" met een hele lieve onschuldige blik :lol: :blush:
Mijn wagen was trouwens niet de enige beschadigde :oops: voor zover ik heb kunnen 'ontdekken' is er nog 1 de klos (passagiersdeur).



De daarop volgende dagen steeds aangebeld bij die gasten, zonder resultaat en begon de moed op te geven. Ik dacht aan 2 dingen:

- optie 1: de vader van die gozer 1 dezer dagen tegenkomen, confronteren met de feiten en zien of we het netjes kunnen oplossen. Zo niet: ff de boel een maandje of 2 af laten koelen zodat het niet opvalt en zijn bussie in de fik!!! :devil: :bop:

- optie 2: ik kom die vader maar niet tegen dus weet je wat; aangezien het niks word via de pliesie, W.B.F. en justitie pak ik volgend weekend m'n Zippo en toebehoren en maak een vreugdevuurtje zomaar ergens in de wijk :oops:

(wat bleek: hun mother fuc-king deur bel werkt gewoon niet!! :evil: :crazy: )


Uiteindelijk komt zoonlief (gisterochtend) thuis gerend dat hij de ouders van die jongen thuis zag komen, ik kleed me aan en hol naar buiten, verrek is z'n vader net vertrokken met een ander bussie. Komt z'n ma buiten ik doe verhaal begint ze:
"ja maar ik geloof niet dat mijn kind dat heeft gedaan, want ik zag uit het raam dat andere kinderen stenen aan het gooien waren naar die boom"
Ik: "ja, op dat moment keek ik ook uit het raam, ik zag ook 1 voor 1 wie wat deed, vond het niet nodig om de jongens aan te spreken want
-1: aangezien die boom zich in het speelveldje bevind waar de eerstvolgende auto zich op minimaal 5 meter afstand bevind en geen ander (klein) kind in de buurt was wat gevaar kon lopen;
-2: al die jongens de leeftijd / kracht nog niet hebben om een steen eerst rechtomhoog te gooien (dat deden ze) en zo hard omhoog dat het vervolgens meters verder op een auto terecht komt;
-3: al deze kinderen dondersgoed weten dat ze (W.A.) verzekerd zijn tegen dit soort dingen en in zo'n geval dit zullen melden bij hun ouders zodat die de tegenpartij schadeloos kunnen laten stellen met hun aansprakelijkheids verzekering (zijn ook feiten uit het verleden)

Al deze kinderen beweren dat uw zoon als een malloot heeft staan gooien, dus i.p.v. recht omhoog die boom in heeft hij schuin voorwaarts gegooid en de doel zo erg gemist dat dit steentje i.p.v. op een leeg veld op mijn auto is terechtgekomen!!


:blah: :blah: :blah:

komt ze met haar volgende smoes: "ja maar dat zeggen ze allemaal omdat wij buitenlanders zijn" (schijnen Bulgaren te zijn)
ik: "OK, daar heeft u een punt. Maar wees niet zo negatief over het onderwerp buitenlanders en zeker niet hier in deze wijk en weet u waarom??!! Nou, ik zal u 's wat vertellen: Mijn ouders zijn geboren in Turkije, die jongen daar wat u ziet is met z'n gezin sinds een paar jaar in NL en ze komen uit Portugal, die jongen en zijn zusjes daar, hun moeder is Marokkaans en (wijlen) vader was Turks, :blah: :blah: en dat wijf zich maar ergeren :crazy: :D

Kwam haar volgende slimme zet:
"ja maar wij wonen hier sinds kort dus iedereen kijkt op ons neer"

ik: "OK, dat is inderdaad overal en altijd zo. Dan wens ik jullie heeeeel veel succes met het hoofd koel te houden terwijl jullie van alle kanten genaaid worden totdat er iemand 'nieuw' in de straat komt wonen want tot die tijd zijn jullie de 'nieuw komers'!!!
Dit was mijn nette 'buurman' kant, ik hoop niet voor jullie dat jullie m'n keerzijde gaan leren kennen want dan gaan jullie met spijt aan deze mooie dagen in Nederland denken, jullie hoofd op ieder steen in Bulgarije stoten als een ezel, en maar spijt krijgen dat jullie je niet hebben kunnen gedragen als fatsoenlijke mensen in een fatsoenlijk land maar dat jullie nog steeds denken dat jullie zigeuners in jullie zigeuners staatje alles kunnen doen en laten..." en een hoop ergernis wat ik ff kwijt moest.

Begon ze toch nog netjes te worden en dat ik haar man d'r nummer moest opslaan en vanaaf ff bellen of anders exact om 17 uur langskomen omdat hij dan thuis zou komen ... waarop ik: "Ik maak geen afspraken en bind me nergens aan, ik leef liever spontaan....laat je man maar op zoek gaan naar mij!!"" en liep lekker ge-fuc-king-irriteerd weg.


Kom ik gisteravond thuis en wie meld zich naast m'n auto denk je?
Gast bleef vreemdgenoeg netjes, z'n zoon had het (ook naast z'n moeder) toegegeven dat hij het had gedaan, z'n vader kwam met het volgende: "OK, het is gebeurd en we moeten u schadeloos stellen. Ik zal 's op zoek gaan naar een schadehersteller"
ik: :nono: "dat gaat mooi niet door met je oost-europesche beunpraktijken waardoor ik na een week met een kolere lak op m'n dak rond moet rijden!! IK kies waar ik m'n wagen laat herstellen en JIJ betaalt!! " :hehe:
(geloof me, in de afgelopen jaren heb ik genoeg beunwerk meegemaakt waar te veel geld voor gevraagd is en meer dan genoeg ruzies gehad hierdoor)




Conclusie: Die gasten gaan uitzoeken of het voor hun als ingezetene van de (ow zo fuc-king geweldige :evil: ) Europesche Fuc- King Unie, maar wel 'op papier' inwoner van NL mogelijk is om een aansprakelijkheids verz. af te kunnen sluiten.
Zo ja, dan word de schade over een tijdje daar gemeld. Zo niet dan zal er contant gedokt worden. :hmmm: Aan de ene kant voor een fatsoenlijk leefbaarder NL heb ik zo iets van: laat voor die gasten uit heel O-Europa niet mogelijk zijn om hier een W.A. verz. af te kunnen sluiten want voor je't weet plunderen ze die 'pot' zo leeg met valse aangifte's.
Aan de andere kant voor m'n eigen bestwil ... mjaah joh, ik vind het niet erg om het 's een keertje op een minder nette manier op te moeten lossen, mocht ik m'n geld niet krijgen :oops: ;)






DMH schreef:Volgens mij heb je volgens de wet 3 maanden garantie op consumenten producten.
Als je rechtsbijstand hebt kun je het daar eens vrijblijvend navragen.
Als je geen rechtsbijstand heb kun je het vergeten (eigen ervaring).

Verder nette wagen :D
Ook een mooie kleur...ik was nog aan het twijfelen tussen een grize en degene die ik nu heb :)



Rechtsbijstand incl. auto heb ik, en wel te verstaan bij "Unive, daar plukt U de ROTTE vruchten van" maar die kont gaten van een gasten krijgen denk ik net genoeg salaris om de telefoon 's af en toe op te kunnen nemen.
Niet dat ze nooit 's wat doen hoor; ze hebben wel vaker dingen opgelost voor ons. Maar dat waren echt van die dingen die een ieder 'een beetje fatsoenlijk Nederlands schrijvend' persoon ook had kunnen afhandelen. Zoals een briefje naar Eneco van "joh waarom stuur jij zomaar je klant naar firma xxx terwijl die klant nergens van af wist en voor had getekend, zelfs niet telefonisch toestemming voor had gegeven?"
En dan ff een kleine 1200,- op je rekening als 'foutje bedankt' van mister Eneco :bop: haha


Ennuuh, ik geef je dik ongelijk dat je hebt lopen twijfelen tussen die 2 kleuren man!!
Heb ooit 's een keertje een blauwe Honda voorbij zien scheuren (weet niet meer wat het was maar i.i.g. een coupe of sedan was het) en wat 'n verrekte lekker zag dat uit zeg niet normaal. Was trouwens in de zomer en met de zonlicht erop werden die stukken lak ook nog 's meer helder dan de rest :roll:
Ik denk dat jouw kleur het zelfde is als dat wat ik toen zag en in dat geval stel ik voor: ruilen? :>>: :D





Verder had ik allaaaang m'n audio (radio) willen up-graden met m'n eigen set die al weeeeken thuis ligt te wachten.....maar ik heb he-le-maal geen plek voor m'n black-box en B.T. box.
M'n vorige wagentje (Polotje) had ik een oceaan van een ruimte achter het dasbord kastje en onder het stuurtje etc. maar in de 2 keer zo grotere Civic Coupe heb ik niet eens ruimte, nergens :doze: Heb wel wat plekken gevonden maar daarvoor moeten een heleboel dingen uitgebouwd worden....waar ik ooit een keer deels mee begonnen was maar halverwege de klus wat tussenkwam waardoor ik moest opruimen en verkassen.

Kom gewoon een heleboel tijd tekort de laatste tijd, zo erg dat ik als het zo doorgaat een doodgewone 'huis-tuin-en-keuken-mannetje' dreig worden i.p.v. autoliefhebber ::( :D


Op het moment dus nog steeds 'heel veel RPM' aan het beluisteren in de auto
:cheers:
Afbeelding
Klik voor mijn FaceBook, mijn Twitter en mijn levens bronnen.
Fuck factory, customize Yoo0!!!
Wie laag wil zijn moet omrijden, wie mooi wil zijn moet mij pi*pen!

Gebruikers-avatar
EM2-coupe
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8301
Geregistreerd:
31 Dec 2009, 02:39
Woonplaats:
Costa del Rotterdammus

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor sybren » 08 Mrt 2010, 20:35

t*ring wat een lap tekst. Rot van je schade maar dat komt goed als ik het zo lees ;) .
Civic type S 1,8 i-vtec

Gebruikers-avatar
sybren
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1085
Geregistreerd:
09 Apr 2008, 11:59

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor EM2-coupe » 08 Mrt 2010, 20:43

sybren schreef:t*ring wat een lap tekst. Rot van je schade maar dat komt goed als ik het zo lees ;) .



Oeps :blush: excuses, ik had ff vantevoren moeten waarschuwen als in: "neem gerust uw tijd en een bak koffie. Lees dit niet tijdens het eten!!" :D
grapje, wel te lang he? K'weet het.

Maar we krijgen het als het goed is morgen en anders woensdag te horen hoe het word afgehandeld.
Afbeelding
Klik voor mijn FaceBook, mijn Twitter en mijn levens bronnen.
Fuck factory, customize Yoo0!!!
Wie laag wil zijn moet omrijden, wie mooi wil zijn moet mij pi*pen!

Gebruikers-avatar
EM2-coupe
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8301
Geregistreerd:
31 Dec 2009, 02:39
Woonplaats:
Costa del Rotterdammus

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor DMH » 08 Mrt 2010, 22:44

EM2-coupe schreef:
DMH schreef:Volgens mij heb je volgens de wet 3 maanden garantie op consumenten producten.
Als je rechtsbijstand hebt kun je het daar eens vrijblijvend navragen.
Als je geen rechtsbijstand heb kun je het vergeten (eigen ervaring).

Verder nette wagen :D
Ook een mooie kleur...ik was nog aan het twijfelen tussen een grize en degene die ik nu heb :)



Rechtsbijstand incl. auto heb ik, en wel te verstaan bij "Unive, daar plukt U de ROTTE vruchten van" maar die kont gaten van een gasten krijgen denk ik net genoeg salaris om de telefoon 's af en toe op te kunnen nemen.
Niet dat ze nooit 's wat doen hoor; ze hebben wel vaker dingen opgelost voor ons. Maar dat waren echt van die dingen die een ieder 'een beetje fatsoenlijk Nederlands schrijvend' persoon ook had kunnen afhandelen. Zoals een briefje naar Eneco van "joh waarom stuur jij zomaar je klant naar firma xxx terwijl die klant nergens van af wist en voor had getekend, zelfs niet telefonisch toestemming voor had gegeven?"
En dan ff een kleine 1200,- op je rekening als 'foutje bedankt' van mister Eneco :bop: haha


Ennuuh, ik geef je dik ongelijk dat je hebt lopen twijfelen tussen die 2 kleuren man!!
Heb ooit 's een keertje een blauwe Honda voorbij zien scheuren (weet niet meer wat het was maar i.i.g. een coupe of sedan was het) en wat 'n verrekte lekker zag dat uit zeg niet normaal. Was trouwens in de zomer en met de zonlicht erop werden die stukken lak ook nog 's meer helder dan de rest :roll:
Ik denk dat jouw kleur het zelfde is als dat wat ik toen zag en in dat geval stel ik voor: ruilen? :>>: :D


Klinkt gek maar voor dit soort 'zaken' moet je niet de rechtsbijstand van de auto hebben maar een aparte verzekering.
Van de auto is vaak alleen van schade afhandelingen van jouw verzekering en de tegenpartij. (tenminste bij mijn verzekering)

Het twijfelen ging er meer om dat die grijze een VTEC is en deze niet...
Maar ben toch blij dat ik deze heb genomen 8) Ondanks dat het geen VTEC is wil deze aadig van de plek :D
En inderdaad als de zon erop schijnt dan krijg ik die smile niet meer van mijn gezicht :D (en dan heb ik m nog niet eens gepoetst)


Dus om antwoord op je vraag te geven...Ruilen??....NEEEEE :P

Gebruikers-avatar
DMH
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 172
Geregistreerd:
03 Mei 2007, 18:59

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor EM2-Bert » 09 Mrt 2010, 18:45

:D haha idd erg weinig ruimte in/achter het dashboard.....koste mij ook 3 dagen :blehg:
Met dit weer nog niet aan te raden je kunstof los te trekken ;)
Afbeelding

Gebruikers-avatar
EM2-Bert
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 587
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 12:06
Woonplaats:
Nijmegen

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor EM2-coupe » 10 Mrt 2010, 20:51

DMH schreef:
Klinkt gek maar voor dit soort 'zaken' moet je niet de rechtsbijstand van de auto hebben maar een aparte verzekering.
Van de auto is vaak alleen van schade afhandelingen van jouw verzekering en de tegenpartij. (tenminste bij mijn verzekering)




Het twijfelen ging er meer om dat die grijze een VTEC is en deze niet...
Maar ben toch blij dat ik deze heb genomen 8) Ondanks dat het geen VTEC is wil deze aadig van de plek :D



Mwuaah, als ik een schadeformulier opstuur krijg ik standaard met m'n rechtsbijstand te maken. Die handelen de rest af en dat is incl. o.a. auto, woning, poep op straat, pissen op buurmans auto's e.d. 8)
Dat bedoelde ik eigenlijk meer met "incl. auto". ;)


haha te grappig voor woorden die gasten bij de links uuh ik bedoel rechts bijstand.
Verteld er eentje 6 weken terug niets te kunnen doen in deze (koppelings) zaak, spreekt m'n vrouw gister 1'tje voor een heel wat ander zaakje (tegen de verzekering zelf :P ) en vertelt ff over dat gebeuren...komt dat griet vertellen dat ik een mailtje moet sturen want daar schijnt een R.B.verzekering ineens o.a. ook wel voor te zijn. Zo iets van 'nee heb je, ...' :crazy: mja, ff een mailtje kostte me m'n kop niet dus we wachten af . . . .




En VTEC of niet, ze willen inderdaad aardig van hun plek af. Echter het nadeel vind ik dat'ie in z'n 1 te snel in de toeren klimt (vrij snel moeten schakelen naar 2) maar de rest compenseert gelukkig :bop: je kan best lui rijden in een EM-2; soms met een warm blokje betrap ik mezelf wel's op het feit dat ik pas richting de 130 in z'n 3 invoeg om vervolgens daarna ff 2 tandjes omhoog de 'economy' stand in :D

Een Honda is gewoon rijbewijs gevaarlijk :cooldance: en dan praten we in dit geval over een Stock D17nogwattus :D
Afbeelding
Klik voor mijn FaceBook, mijn Twitter en mijn levens bronnen.
Fuck factory, customize Yoo0!!!
Wie laag wil zijn moet omrijden, wie mooi wil zijn moet mij pi*pen!

Gebruikers-avatar
EM2-coupe
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8301
Geregistreerd:
31 Dec 2009, 02:39
Woonplaats:
Costa del Rotterdammus

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor EM2-coupe » 10 Mrt 2010, 21:06

EM2-Bert schreef::D haha idd erg weinig ruimte in/achter het dashboard.....koste mij ook 3 dagen :blehg:
Met dit weer nog niet aan te raden je kunstof los te trekken ;)



So dan, ff 3 dagen voor een radio? :o nou ja, ik heb er tot nu toe ook 3 dagen over gedaan echter zonder resultaat: :D

Rijd m'n wagen bij een bevriende garage houder naar binnen om lekker warmpjes in te kunnen bouwen.....
dag 1: kom erachter dat ik het frontje thuis ben vergeten dus inbouwen zal geen zin hebben denk ik want d'r zijn toch best een aantal kabeltjes die ff correct aangesloten en tijdens het aansluiten getest moeten worden;
tijdje later dag 2: wil ik inbouwen kom ik erachter dat ik een ISO stekker nodig heb;
tijdje later dag 3: heb ik alles compleet kom ik erachter dat ik geen plek in m'n EM-2 heb voor m'n blackbox, BlueTooth boxje kon ik nog een plekje voor vinden maar toch maar weer alle panelen netjes terug ingebouwd en tot op heden nog steeds aan het luisteren naar 'TOP-40 RPM-hitlijst' :D
Afbeelding
Klik voor mijn FaceBook, mijn Twitter en mijn levens bronnen.
Fuck factory, customize Yoo0!!!
Wie laag wil zijn moet omrijden, wie mooi wil zijn moet mij pi*pen!

Gebruikers-avatar
EM2-coupe
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8301
Geregistreerd:
31 Dec 2009, 02:39
Woonplaats:
Costa del Rotterdammus

Re: (EM-2 facelift) ff voorstellen, wel zo netjes

Berichtdoor DMH » 10 Mrt 2010, 21:39

EM2-coupe schreef:[
haha te grappig voor woorden die gasten bij de links uuh ik bedoel rechts bijstand.
Verteld er eentje 6 weken terug niets te kunnen doen in deze (koppelings) zaak, spreekt m'n vrouw gister 1'tje voor een heel wat ander zaakje (tegen de verzekering zelf :P ) en vertelt ff over dat gebeuren...komt dat griet vertellen dat ik een mailtje moet sturen want daar schijnt een R.B.verzekering ineens o.a. ook wel voor te zijn. Zo iets van 'nee heb je, ...' :crazy: mja, ff een mailtje kostte me m'n kop niet dus we wachten af . . . .

En VTEC of niet, ze willen inderdaad aardig van hun plek af. Echter het nadeel vind ik dat'ie in z'n 1 te snel in de toeren klimt (vrij snel moeten schakelen naar 2) maar de rest compenseert gelukkig :bop: je kan best lui rijden in een EM-2; soms met een warm blokje betrap ik mezelf wel's op het feit dat ik pas richting de 130 in z'n 3 invoeg om vervolgens daarna ff 2 tandjes omhoog de 'economy' stand in :D

Een Honda is gewoon rijbewijs gevaarlijk :cooldance: en dan praten we in dit geval over een Stock D17nogwattus :D



Een mailtje kan zeker geen kwaad...


Dat van de eerste versnelling vind ik ook, die had naar mijn idee ook wat zwaarder gekund!
Hij is inderdaad rijbewijs gevaarlijk!! :D Je hebt ook niet echt in de gaten dat je al 150 rijdt... :shock: en dan heb ik het ook over een stock D17 nogwattes :D

Gebruikers-avatar
DMH
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 172
Geregistreerd:
03 Mei 2007, 18:59

VorigeVolgende

Terug naar Wie is wie



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten