Fender Flared EK3 & FN2 Type-R [P87] Nieuwe auto!

Nieuw? Stel jezelf en je Honda hier voor

Re: Fender Flared EK3 & daily FN Type-S [P86]Update FN

Berichtdoor Redhatch » 16 Feb 2020, 16:55

Nice! waar is het derde plekje onder de carport voor? :>>:
Afbeelding

Redhatch
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 423
Geregistreerd:
28 Feb 2008, 19:23
Woonplaats:
Haaksbergen

Re: Fender Flared EK3 & daily FN Type-S [P86]Update FN

Berichtdoor Bor » 22 Feb 2020, 18:50

Voor de auto van mijn vriendin :>>:

Witte volvo V40 R-design, zeer fijne auto's om mee te rijden!

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Fender Flared EK3 & daily FN Type-S [P86]Update FN

Berichtdoor K20EJ2 » 15 Mei 2020, 11:03

Bor schreef:
@Nick, daar gaat het gelukkig goed mee. Civic is rij klaar en heb er nu al enkele keren mee gereden. Ik ben nu iets meer dan een jaar geleden verhuisd naar ons droomhuis. Eerst 3 jaar gewerkt om dit naar onze smaak te krijgen. Vorige maand binnen twee weken de carport gezet en na de carnaval begin ik aan de garage.
]


Heb hem idd pas nog gespot toen ik langs reed! Ziet er netjes uit zo onder die carport Mocht je er ooit nog eens een foto shoot van willen hebben, laat maar weten. Free of charge

Gebruikers-avatar
K20EJ2
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1312
Geregistreerd:
18 Nov 2006, 14:03

Re: Fender Flared EK3 & daily FN Type-S [P86]Update FN

Berichtdoor Bor » 16 Mei 2020, 15:04

De garage zit in de pijplijn, daar staat hij dadelijk nog mooier in :>>:

Daar houd ik je aan, maar voor hij klaar is voor de kwaliteit van jullie foto's moeten er nog wel wat puntjes op de I gezet worden. :up:

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Fender Flared EK3 & daily FN Type-S [P86]Update FN

Berichtdoor K20EJ2 » 26 Jul 2020, 09:03

Bor schreef:De garage zit in de pijplijn, daar staat hij dadelijk nog mooier in :>>:

Daar houd ik je aan, maar voor hij klaar is voor de kwaliteit van jullie foto's moeten er nog wel wat puntjes op de I gezet worden. :up:
En, is hij al klaar? Heb de komende 3 weken wel ergens een gaatje als je wil!

Gebruikers-avatar
K20EJ2
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1312
Geregistreerd:
18 Nov 2006, 14:03

Re: Fender Flared EK3 & daily FN Type-S [P86]Update FN

Berichtdoor Bor » 28 Jul 2020, 19:28

Hij heeft weer een vol jaar APK, dus dat is gelukt.

Ik wacht nu nog op zwart trespa voor de splitters, de tijdelijke zijn afgebladderd en niet echt foto waardig.
Hopelijk snel! :roll:

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Fender Flared EK3 & FN2 Type-R [P87] Nieuwe auto!

Berichtdoor Bor » 06 Sep 2021, 20:25

Na een mooie reis door Italië had de Type-S de 2Ton aangetikt, ik was al langer rond aan het kijken naar een vervanger maar de spaarpot moet dat natuurlijk wel toelaten. In mijn project topic al toegelicht maar de opvolger moest een Type-R worden. Het ultieme doel is natuurlijk een FK8 maar dat was nu nog niet mogelijk zonder concessies te moeten doen in het dagelijkse leven.

Toen ging het ineens heel snel, afgelopen zaterdag kreeg ik een melding dat er een nieuwe Type-R te koop was gekomen. De interesse was snel gewekt want de omschrijving was lovend: Auto van een liefhebber geweest, 100% OEM, 137K gelopen, GP-pack en als kers op de taart 0 deuken en 0 krassen. Meteen een bericht gestuurd en de volgende ochtend zaten we in de auto om hem te gaan bekijken. Een zeer vriendelijke verkoper stond ons te woord en de advertentie kwam helemaal overeen met wat wij zagen. Toen er ook nog een zeer schappelijke prijs voor de Type-S geboden werd was de keuze niet meer moeilijk.

Sinds afgelopen dinsdag staat er elke ochtend een mooi rood H logo te wachten om mee op pad te gaan. De Type-S altijd al een heerlijke auto gevonden een van de fijnste waar ik ooit mee heb gereden. Dan doel ik op prijs/kwaliteit verhouding en hoe de auto zich in de 5 jaar tijd heeft gehouden naar alle uithoeken van Europa.

Maar wat een verschil en tandje erbij is een Type-R dan, boven verwachting en meer dan ik had durven dromen. Elke ochtend stap ik met een gigantische smile in die auto om toch zeker eens per dag de toeren tot 8 a 9K door te voelen gaan. Daar kan maar weinig tegen op!

Dankzij de verkoper heb ik al een aantal goede foto's van de auto:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Plannen voor deze auto zijn er zeker, hij blijft nagenoeg OEM. Zoals Raul vandaag mooi zei, dit wordt een OEM+.
- Drop-in filter van Spoon of K&N
- Schroefset (enkel omdat de dempers voor iets zweten, hij blijft gewoon op deze hoogte. Nu nog op zoek naar een geschikte set die zeker niet stijver is dan OEM)

Mogelijk nog wat kleine dingetjes in de loop van de tijd. Dus als iemand nog goede ideeën heeft dan hoor ik ze graag.

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Fender Flared EK3 & FN2 Type-R [P87] Nieuwe auto!

Berichtdoor kristo » 07 Sep 2021, 05:36

Bor schreef:Drop-in filter van Spoon of K&N

Probeer eens Sprint Filter idea:

SPOON AND SPRNT FILTER TOGETHER FOR A SPECIAL EDITION OF SPOON PERFORMANCE AIR FILTERS

HONDA CIVIC VIII 2.0 Type R

Je kan ze krijgen via berichtje naar hen op facebook. Ik ben er toch heel tevreden van :)
[img]insert%20race%20car[/img]

Sway bars info topic

Gebruikers-avatar
kristo
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 3752
Geregistreerd:
11 Okt 2008, 21:33
Woonplaats:
Gent, Vlaanderen

Re: Fender Flared EK3 & FN2 Type-R [P87] Nieuwe auto!

Berichtdoor Bor » 11 Sep 2021, 17:31

Thx Kristo,

Goeie tip, bericht is gestuurd. Staat er ook daadwerkelijk Spoon op de zijkant van de filter?

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Vorige

Terug naar Wie is wie



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten
cron