Toxicshit. Old Skool..

Nieuw? Stel jezelf en je Honda hier voor

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor toxicshit » 01 Jul 2018, 21:14

Vandaag nog even een uurtje wat gedaan, begin gemaakt aan de ophanging voor de maatwerk spoorstangen.


Afbeelding
Afbeelding

toxicshit
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 400
Geregistreerd:
08 Jul 2005, 00:19
Woonplaats:
Heerlen

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor Kevinio » 02 Jul 2018, 10:21

Voor dat geld wat die dingen kosten kan je inderdaad het beste er zelf 1 maken.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor toxicshit » 02 Jul 2018, 10:48

Kevinio schreef:Voor dat geld wat die dingen kosten kan je inderdaad het beste er zelf 1 maken.

Dik 600 euro inclusief verzenden voor de type 1 crx. Dus ja daar kun je aardig wat stangkoppen voor kopen.

toxicshit
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 400
Geregistreerd:
08 Jul 2005, 00:19
Woonplaats:
Heerlen

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor toxicshit » 02 Jul 2018, 20:18

Lijn getrokken door het midden van de rubber bussen van de torsiestang en draagarm daarna vanuit dat punt een lijn getrokken naar het punt ter hoogte van de stabilisator stang bevestiging. Mock-up lijkt aardig te kloppen. Denk alleen dat ik de links iets korter kom aan het maken ivm brackets op de sleep oog buis en op de draag armen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

toxicshit
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 400
Geregistreerd:
08 Jul 2005, 00:19
Woonplaats:
Heerlen

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor toxicshit » 02 Jul 2018, 21:10

Wellicht weet iemand hier het, in welke classe zou ik terecht komen met deze auto met B16 Turbo. Als ik dutch time attack zou gaan rijden?

toxicshit
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 400
Geregistreerd:
08 Jul 2005, 00:19
Woonplaats:
Heerlen

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor toxicshit » 04 Jul 2018, 13:22

Het duurde even vannacht voor ik zag dat ik al dat zweten voor niks was. Tijd om het bed in te duiken dus.
Lomp ding om in je eentje te monteren die achteras.

Afbeelding
Afbeelding

toxicshit
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 400
Geregistreerd:
08 Jul 2005, 00:19
Woonplaats:
Heerlen

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor chris1144 » 05 Jul 2018, 19:37

Ben ik nu gek geworden of heb je die hele achter er nu verkeerd om in zitten :hmmm:
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon

Honda Civic Aerodeck, Vesuvius rood, D14Z4 > D14A4
Honda CRX 1 Gen, Rood, D16A1 ZC1

Gebruikers-avatar
chris1144
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 590
Geregistreerd:
21 Sep 2014, 17:51
Woonplaats:
Almelo

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor toxicshit » 05 Jul 2018, 22:07

chris1144 schreef:Ben ik nu gek geworden of heb je die hele achter er nu verkeerd om in zitten :hmmm:

Yes. Was toch te moe om nog wat in de garage te gaan doen.
En balen. Maar nu zit hij goed.

toxicshit
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 400
Geregistreerd:
08 Jul 2005, 00:19
Woonplaats:
Heerlen

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor toxicshit » 06 Jul 2018, 19:40

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo rolkooi is mooi Mat zwart gespoten. Als het droog is de kooi afplakken en inpakken en dan het interieur spuiten.

toxicshit
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 400
Geregistreerd:
08 Jul 2005, 00:19
Woonplaats:
Heerlen

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor Marsnel » 07 Jul 2018, 16:03

Serieus project dit :like:
B16 turbo/vermogen zegt niet zoveel voor time-attack. (tenzij ze hier tegenwoordig op selecteren).
Wij moesten vroeger altijd een richttijd op geven, en aan de hand daarvan werd je ingedeeld.
Maarja met een B16 turbo in een fatsoenlijke opgebouwde wagen en een goede coureur kan je sub 2:00min rijden.. maar als de wagen of de coureur wat minder is dan zit je op 2:10min. :cheesygrin:

Gebruikers-avatar
Marsnel
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1015
Geregistreerd:
05 Nov 2005, 18:47
Woonplaats:
Waddinxveen

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor toxicshit » 08 Jul 2018, 10:53

Thanks! En die 2.00 -2.10 dan gaan ze uit van welk circuit?

toxicshit
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 400
Geregistreerd:
08 Jul 2005, 00:19
Woonplaats:
Heerlen

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor toxicshit » 08 Jul 2018, 10:57

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

toxicshit
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 400
Geregistreerd:
08 Jul 2005, 00:19
Woonplaats:
Heerlen

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor chris1144 » 08 Jul 2018, 18:26

Ziet er strak uit :clap:

Die achteras met de integra schijfremmen heb jij die al werkend onder auto gehad of zit die er bij jou nu voor het eerst onder?
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon

Honda Civic Aerodeck, Vesuvius rood, D14Z4 > D14A4
Honda CRX 1 Gen, Rood, D16A1 ZC1

Gebruikers-avatar
chris1144
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 590
Geregistreerd:
21 Sep 2014, 17:51
Woonplaats:
Almelo

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor toxicshit » 08 Jul 2018, 21:24

Die gaat er nu voor het eerst onder. Hoezo vraag je?

Zo de Tein ophanging met 27mm torsiestangen er weer onder.
Dashboard er in en nu van binnen opbouwen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

toxicshit
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 400
Geregistreerd:
08 Jul 2005, 00:19
Woonplaats:
Heerlen

Re: Toxicshit. Old Skool..

Berichtdoor chris1144 » 08 Jul 2018, 22:35

Nou Ik vroeg me eigenlijk af hoe jij nu die klauwen eraan hebt/gaat zetten. Ben de laatste tijd aan het puzzelen met die hele combinatie van CRX as in combinatie met integra ankerplaten.

Het probleem waar als dat ik tegenaan liep was dat als ik de ankerlplaat met de L erop aan de linker kant van de as doe, dan loopt de handrem kabel vast in de sleeparm. Sleeparm van de integra is ook anders gevormd en die zit niet in het pad van de handrem kabel.

Ik heb dit nu opgelost ( staat ook op RPR http://www.redpepperracing.com/forums/index.php?showtopic=52850&hl=%20rear%20%20disc%20%20brake%20%20swap%20%20and%20%20caliper&page=3) door de ankerplaat met de R aan de rechterkant aan de linkerkant te monteren hierdoor verplaatst je remklauw iets verder naar achteren toe en kom je wel weg met de handrem kabel. Nu weet ik niet helemaal of dit nu echt een probleem is specifiek van dit probleem of doordat ik dus remklauwen van een EK4 gebruikt, maar op foto's die ik van de Integra klauwen van deze as kan ik niet echt verschil vinden met deze klauwen die ik heb.

Ik weet enkel nog niet of ik weg ga komen met de remleidingen, of doordat je nu de klauw iets verder naar achteren toe hebt de leiding niet meer zal gaan passen... Ik heb zelf de leidingen van Heeltoe liggen speciaal voor de schijfrem conversie op een CRX
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon

Honda Civic Aerodeck, Vesuvius rood, D14Z4 > D14A4
Honda CRX 1 Gen, Rood, D16A1 ZC1

Gebruikers-avatar
chris1144
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 590
Geregistreerd:
21 Sep 2014, 17:51
Woonplaats:
Almelo

VorigeVolgende

Terug naar Wie is wie



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten
cron