door chris1144 » 08 Jul 2018, 22:35
Nou Ik vroeg me eigenlijk af hoe jij nu die klauwen eraan hebt/gaat zetten. Ben de laatste tijd aan het puzzelen met die hele combinatie van CRX as in combinatie met integra ankerplaten.
Het probleem waar als dat ik tegenaan liep was dat als ik de ankerlplaat met de L erop aan de linker kant van de as doe, dan loopt de handrem kabel vast in de sleeparm. Sleeparm van de integra is ook anders gevormd en die zit niet in het pad van de handrem kabel.
Ik heb dit nu opgelost ( staat ook op RPR
http://www.redpepperracing.com/forums/index.php?showtopic=52850&hl=%20rear%20%20disc%20%20brake%20%20swap%20%20and%20%20caliper&page=3) door de ankerplaat met de R aan de rechterkant aan de linkerkant te monteren hierdoor verplaatst je remklauw iets verder naar achteren toe en kom je wel weg met de handrem kabel. Nu weet ik niet helemaal of dit nu echt een probleem is specifiek van dit probleem of doordat ik dus remklauwen van een EK4 gebruikt, maar op foto's die ik van de Integra klauwen van deze as kan ik niet echt verschil vinden met deze klauwen die ik heb.
Ik weet enkel nog niet of ik weg ga komen met de remleidingen, of doordat je nu de klauw iets verder naar achteren toe hebt de leiding niet meer zal gaan passen... Ik heb zelf de leidingen van Heeltoe liggen speciaal voor de schijfrem conversie op een CRX
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Honda Civic Aerodeck, Vesuvius rood, D14Z4 > D14A4
Honda CRX 1 Gen, Rood, D16A1 ZC1