B00ster's EJ2 h22 Turbo widebody

Nieuw? Stel jezelf en je Honda hier voor

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor Jaane » 27 Mrt 2009, 14:54

Volgens mij heb ik de auto wel eens zien staan als ik voorbij kwam gefietst :P

Bij de flats daar bij de kolonel millerstraat ofzoiets?
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Jaane
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8510
Geregistreerd:
18 Mrt 2005, 13:55
Woonplaats:
Limburg FTW

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor cooper_1991 » 27 Mrt 2009, 15:33

Proper project
en nog veel succes.

Gebruikers-avatar
cooper_1991
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 61
Geregistreerd:
24 Mrt 2009, 15:57
Woonplaats:
Bevel

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor luminous flux » 27 Mrt 2009, 17:14

Stefan bedoeld het goed Cor, hij zegt gewoon (zonder een blad voor de mond te nemen) wat hij liever veranderd had gezien aan de kit zodat die (in zijn ogen) beter op de auto had gestaan... zo erg is dat toch niet? Natuurlijk begrijpt Stefan ook dat het heel veel werk is en dat zal hij vast respecteren... people have there ways, je hoeft het niet als een aanval te zien, hooguit scherpe kritiek ;) smaken verschillen nu eenmaal!
Honda Civic EJ2 b16a2 (sold)
Nissan 200sx S14 sr20det (sold)
Nissan 350z Z33 vq35de (sold)
Lexus IS200 GXE10 1g-fe(sold)
Nissan 200sx S14a sr20det

Gebruikers-avatar
luminous flux
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2057
Geregistreerd:
15 Jul 2008, 16:46

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor B00ster » 27 Mrt 2009, 17:30

Jaane schreef:Volgens mij heb ik de auto wel eens zien staan als ik voorbij kwam gefietst :P

Bij de flats daar bij de kolonel millerstraat ofzoiets?


Ja dat klopt helemaal :drive2: Dus jij woont ook hier in de buurt?
Laatst gewijzigd door B00ster op 27 Mrt 2009, 17:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
If everything seems under control, you're not going fast enough!!!
- Civic EJ2 H22 topic- CRZ- Airbrush-2nd Urban Tuning Fest

Gebruikers-avatar
B00ster
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 7857
Geregistreerd:
13 Feb 2009, 21:28
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor B00ster » 27 Mrt 2009, 17:36

luminous flux schreef:Stefan bedoeld het goed Cor, hij zegt gewoon (zonder een blad voor de mond te nemen) wat hij liever veranderd had gezien aan de kit zodat die (in zijn ogen) beter op de auto had gestaan... zo erg is dat toch niet? Natuurlijk begrijpt Stefan ook dat het heel veel werk is en dat zal hij vast respecteren... people have there ways, je hoeft het niet als een aanval te zien, hooguit scherpe kritiek ;) smaken verschillen nu eenmaal!

Heb geen zin om hier telkens op in te gaan maar zoals hij in zijn eerste regel schrijft; "Het is niet mijn stijl, maar voor een mooi uitgebouwde wagen kan ik ook wel wat respect opbrengen.
Maar het had veel mooier gekund IMO;" en om dan vervolgens een hele opsomming te gaan doen tja noem mij maar een z**kerd misschien maar normaal noem je iemand bij zijn naam maar IMO, zit niet zo in mijn taalgebruik net als laats iemand die een berichtje begon met Gast, dat is net zo onpersoonlijk. En gelukkig smaken verschillen, en naar het blijkt verschilt die tussen ons mijlenver.
Maar ik denk ook niet dat hij het kwaad bedoeld, maar een beetje subtieler kan ook wel.
Afbeelding
If everything seems under control, you're not going fast enough!!!
- Civic EJ2 H22 topic- CRZ- Airbrush-2nd Urban Tuning Fest

Gebruikers-avatar
B00ster
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 7857
Geregistreerd:
13 Feb 2009, 21:28
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor Jaane » 27 Mrt 2009, 20:52

B00ster schreef:
Jaane schreef:Volgens mij heb ik de auto wel eens zien staan als ik voorbij kwam gefietst :P

Bij de flats daar bij de kolonel millerstraat ofzoiets?


Ja dat klopt helemaal :drive2: Dus jij woont ook hier in de buurt?


Ik woon ook enigszinds in de buurt. Ik werk in maastricht.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Jaane
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8510
Geregistreerd:
18 Mrt 2005, 13:55
Woonplaats:
Limburg FTW

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor luminous flux » 27 Mrt 2009, 21:56

B00ster schreef:
luminous flux schreef:Stefan bedoeld het goed Cor, hij zegt gewoon (zonder een blad voor de mond te nemen) wat hij liever veranderd had gezien aan de kit zodat die (in zijn ogen) beter op de auto had gestaan... zo erg is dat toch niet? Natuurlijk begrijpt Stefan ook dat het heel veel werk is en dat zal hij vast respecteren... people have there ways, je hoeft het niet als een aanval te zien, hooguit scherpe kritiek ;) smaken verschillen nu eenmaal!

Heb geen zin om hier telkens op in te gaan maar zoals hij in zijn eerste regel schrijft; "Het is niet mijn stijl, maar voor een mooi uitgebouwde wagen kan ik ook wel wat respect opbrengen.
Maar het had veel mooier gekund IMO;" en om dan vervolgens een hele opsomming te gaan doen tja noem mij maar een z**kerd misschien maar normaal noem je iemand bij zijn naam maar IMO, zit niet zo in mijn taalgebruik net als laats iemand die een berichtje begon met Gast, dat is net zo onpersoonlijk. En gelukkig smaken verschillen, en naar het blijkt verschilt die tussen ons mijlenver.
Maar ik denk ook niet dat hij het kwaad bedoeld, maar een beetje subtieler kan ook wel.


Heb je helemaal gelijk in Cor! ik vind gast etc. ook onpersoonlijk klinken, alsof er geen interesse getoond wordt... maarja, so be it... ik trek me op een forum gewoon niets aan van dat soort dingen, mengen in een discussie of iets dergelijks doe ik bewust of helemaal niet... ik accepteer gewoon hoe het is ongeacht of dat wederzijds is... ;)

en ontopic,
ben nog steeds benieuwd wat voor kleur het nou gaat worden... wanneer kun je daar foto's van posten? :>>:
Honda Civic EJ2 b16a2 (sold)
Nissan 200sx S14 sr20det (sold)
Nissan 350z Z33 vq35de (sold)
Lexus IS200 GXE10 1g-fe(sold)
Nissan 200sx S14a sr20det

Gebruikers-avatar
luminous flux
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2057
Geregistreerd:
15 Jul 2008, 16:46

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor B00ster » 27 Mrt 2009, 22:44

Donderdag word hij weer helemaal; geschuurd en dan hoop ik hem donderdag avond, maar ik denk eerder dat het vrijdag word dat ik hem kan spuiten, dus zaterdag zal ik meteen een foto plaatsen
Afbeelding
If everything seems under control, you're not going fast enough!!!
- Civic EJ2 H22 topic- CRZ- Airbrush-2nd Urban Tuning Fest

Gebruikers-avatar
B00ster
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 7857
Geregistreerd:
13 Feb 2009, 21:28
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor SETI20 » 27 Mrt 2009, 22:51

Mijn god... als je al zo wakker ligt van netjes geformuleerde opbouwende kritiek en suggesties. Hoe kom je dan het leven door in deze grote boze enge wereld? Wat ben jij een azijnpisser.

Gebruikers-avatar
SETI20
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 4822
Geregistreerd:
26 Aug 2005, 00:52
Woonplaats:
Canada

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor mielko » 27 Mrt 2009, 23:56

Ik weet niet wat voor kut leven setI gehad heeft,maar wat ik van hem over het algemeen lees is puur negatief,dus het zal aard van het beestje zijn denk ik :ehhh:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
mielko
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1403
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:15
Woonplaats:
Ja ik maak spel fouten,maar ik kan tenminste iets met mn handen bouwen

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor B00ster » 28 Mrt 2009, 09:08

mielko schreef:Ik weet niet wat voor kut leven setI gehad heeft,maar wat ik van hem over het algemeen lees is puur negatief,dus het zal aard van het beestje zijn denk ik :ehhh:

Kan ik je gelijk in geven, en als ik andere berichtjes terug lees in eerdere topics waar Stefan in reageerd dan is het toch wel duidelijk hoe hij in het leven staat, normaal ergens op reageren lijkt dan ineens heel erg moeilijk. Tja en Seti20, het zijn (forum)maatjes dus die komt alleen maar voor hem op.
Maar laat ook meteen weten wie hij is, om meteen iemand een azijnpisser te noemen. Lig er i.i.g. niet wakker van.
Maar het gaat nu :offtopic: :cheers: en verder met waar het wel om gaat, Civic's
Afbeelding
If everything seems under control, you're not going fast enough!!!
- Civic EJ2 H22 topic- CRZ- Airbrush-2nd Urban Tuning Fest

Gebruikers-avatar
B00ster
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 7857
Geregistreerd:
13 Feb 2009, 21:28
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor eg9b18c » 29 Mrt 2009, 09:55

heel de lijn van die auto is eruit. wide bodykit kan goed staan, zolang je weet waar je mee bezig bent.
maargoed ik kan me ook wel voorstellen dat het je al genoeg voldoening geeft dat je lekker met je auto bezig bent in je vrije tijd.

beetje jammer van de 15 in een dozijn voor- en achterbumper. die dingen hadden ze allang uit de handel moeten halen.
civic (voornamelijk ee9) onderdelen te koop: http://verkopers.marktplaats.nl/222189

eg9b18c
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1644
Geregistreerd:
06 Apr 2008, 18:52
Woonplaats:
Den Bosch

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor B00ster » 29 Mrt 2009, 10:56

eg9b18c schreef:heel de lijn van die auto is eruit. wide bodykit kan goed staan, zolang je weet waar je mee bezig bent.
maargoed ik kan me ook wel voorstellen dat het je al genoeg voldoening geeft dat je lekker met je auto bezig bent in je vrije tijd.

beetje jammer van de 15 in een dozijn voor- en achterbumper. die dingen hadden ze allang uit de handel moeten halen.


Daarom nu ook een ander voorbumper, en die achterbumper, tja daar kan ik alleen maar van zeggen dat dit een unieke bumper is geworden door alles wat ik er aan veranderd heb, bestaat geheid geen 2e van, denk ook dat ik nu aan die bumper verbonden ga blijven want om nu weer een andere bumper weer aan te passen en aansluitend te maken aan de widebody pffff. Eerst maar eens in de lak en dan voorlopig even stoppen aan deze wagen, moet hierna beginnen aan tigra'tje van mijn vrouw
Afbeelding
If everything seems under control, you're not going fast enough!!!
- Civic EJ2 H22 topic- CRZ- Airbrush-2nd Urban Tuning Fest

Gebruikers-avatar
B00ster
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 7857
Geregistreerd:
13 Feb 2009, 21:28
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor AssItch » 29 Mrt 2009, 11:00

zanthrax schreef:Dat randje bij het achterlicht maak de meeste widebodykits juiste zo gaaf naar mijn idee.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar die voorbumper... er is belachelijk veel keuze voor de EG en dan kiezen zoveel mensen zoiets.
Die vorige is echt het lelijkste model dat er is. En z'n opvolger is naar mijn idee niet veel beter.

Die schermen zijn het ook net niet op die auto helaas. De happer sluit nergens aan bij de rest van de auto. "Less is more" had mijn voorkeur genoten dus ik had de schermen gelaten zoals ze waren.

Maar er zit potentie zat in die auto, oppassen dat je nergens doorslaat waardoor het een tjoeningboeltjes wordt, nette kleur erop en het kan zeker een heel dikke auto worden.


zeg... hou es op... straks wil ik ook breedbouw enzo...

AssItch
 

Re: B00ster's '94 Coupe met '96 widebody -update- Fenders Pag 3

Berichtdoor stefan » 30 Mrt 2009, 19:48

Hahaha, wat weer een gezeik om een gespuide mening zeg... en ik was idd nog netjes ook, ik had je nl. ook af kunnen branden, iets in de trant van; "leer er maar mee leven... je hebt een kut auto, het is niks en het wordt met jou aan het roer ook niks".

Staat het je niet aan dat ik (of iemand anders) commentaar heb (heeft) op dat hok van je?
Dan staat het je vrij om je topic te laten verwijderen, en had je het al niet moeten posten in the first place.
Je bent nu eenmaal op een openbaar forum, dus leer er mee leven dat je op- of aanmerkingen krijgt van andersgezinden, of zoek het lekker bij clubs die de nadruk leggen op dit soort modificaties... want daar kom ik niet, en degenen met dezelfde mening die ik heb ook niet, én kan je nog even lekker aan je aars gekieteld worden door degenen die JOUW mening delen.

Ow, en dan nog wat; haal het je maar niet in de kop dat je in de positie bent om mij, of iemand anders, even te vertellen wat ik wel en niet, en dan ook nog eens op welke manier, moet zeggen, wat denk je wel niet dat je bent?
En vertel mij maar eens even hoe ik in het leven sta dan, ik brand van verlangen om het uit te vinden, oh alwetende b00ster... :roll:
Pak lekker je biezen, en zoek het bij gelijkgestemden of zo, bij de rest van die f@tte, extreme bumperboys en girls... kneus.
I'm only repsonsible for what I say... not for what you understand.

Gebruikers-avatar
stefan
HCN Addict
HCN Addict
 
Berichten: 11282
Geregistreerd:
10 Mrt 2005, 11:58
Woonplaats:
Grunn

VorigeVolgende

Terug naar Wie is wie



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten
cron