B00ster's EJ2 h22 Turbo widebody

Nieuw? Stel jezelf en je Honda hier voor

Re: B00ster's EJ22 Pag 99 meer foto's van fotoshoot

Berichtdoor joytjuhhhh » 27 Okt 2014, 22:42

Was vroeger wel veel gezeliger hier.
Tot laat in de nacht forza gespeelt met een hoop luitjes.

Als je tegenwoordig een vraag stel...krijg je als enige antwoord ,breng
De auto naar een garage....

Maare je ging wel mooi dwars he aardig schrikmomentje zo dan.
Niks voor mij zo veelste gevaarlijk zon circuit :p
-sold Honda Civic Coupe LSi EJ2 '95
-R.i.p Honda CR-X Del Sol VTi '92
-Honda Civic EG4 Silverstone '95

Gebruikers-avatar
joytjuhhhh
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 710
Geregistreerd:
17 Sep 2008, 10:46
Woonplaats:
Eibergen

Re: B00ster's EJ22 Pag 99 meer foto's van fotoshoot

Berichtdoor Flip » 28 Okt 2014, 09:44

Voortaan gas houden zie ik al :cheesygrin:
Afbeelding
http://www.ph-motorsports.nl Trackday EG4

In progress: s80, 4.9 straight cut fd, 1.5 way plate lsd, .... weet je een boek schrijven is sneller dan deze speclist opdreunen.

Gebruikers-avatar
Flip
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2877
Geregistreerd:
25 Jul 2005, 07:55
Woonplaats:
Regio Eindhoven

Re: B00ster's EJ22 Pag 99 meer foto's van fotoshoot

Berichtdoor B00ster » 28 Okt 2014, 19:47

Al-X schreef:Ik had wel meer scheldwoorden verwacht bij dat slippertje.. Of ben ik de enige met parttime Gilles de la Tourette?
Vind het sowieso al knap zat dat je met dat weer de baan op bent gegaan, zou ik 'm toch niet nadoen!

Ach ik relativeer het een beetje en tja zou zonde zijn als er schade zouontstaan, maar dat is de keuze als je het circuit op gaat. :cheesygrin:
En met een periodieke Gilles de la tourette actie zou de bijrijder nog erger zijn geschrokken en de schade zou er niet minder om zijn geweest. En de wagen is gebouwd en word gereden als een daily.

D-Per4mance schreef:
B00ster schreef:Toch maar eens overwegen mijn account hiet te gaan verwijderen, lijkt wel of ik af en toe tegen mijzelf zit te lullen hier.


Niet vervelend bedoeld Cor, maar hoe vaak draag je hier zelf wat bij? Als ik je posts even check zie ik er 1 van vandaag, 3 van gisteren, dan 1 van 28 augustus en daarna gaan we terug naar juli. Dat zijn er dus 6 op 3 maanden (op 1 na ook nog eens allemaal in eigen topics). Als ieder lid hier zo actief is wordt het inderdaad een dooie boel... Ik ben zeker met je eens dat het hier redelijk rustig is, maar ik vind dit een beetje de pot verwijt de ketel...


Nou Fer, laat ik het zo zeggen, als ik een update doe aan mijn topic en de enigste reaktie is die van jos en de rest laat het links liggen dan speelt dat wel beetje mee in de motivatie om actiever te zijn hier. Denk dat er over mijn activiteit niet te klagen is, heb genoeg posts gedaan hier en kijk toch nog altijd minimaal een keer of 3 op het forum, als het niet vaker is.
Afbeelding
If everything seems under control, you're not going fast enough!!!
- Civic EJ2 H22 topic- CRZ- Airbrush-2nd Urban Tuning Fest

Gebruikers-avatar
B00ster
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 7857
Geregistreerd:
13 Feb 2009, 21:28
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's EJ22 Pag 99 meer foto's van fotoshoot

Berichtdoor B00ster » 28 Okt 2014, 19:54

joytjuhhhh schreef:Was vroeger wel veel gezeliger hier.
Tot laat in de nacht forza gespeelt met een hoop luitjes.

Als je tegenwoordig een vraag stel...krijg je als enige antwoord ,breng
De auto naar een garage....

Maare je ging wel mooi dwars he aardig schrikmomentje zo dan.
Niks voor mij zo veelste gevaarlijk zon circuit :p

Ik draag cch nog altijd een warm hart toe, HCN tja dat is wat het is geworden en daar zijn al discussies genoeg over geweest, maar dat het vroeger gezelliger was dan dat het is geeworden is een feit.
BTW speel nog altijd forza heb het ff tijdje laten liggen omdat ik het te druk had met JSM, maar de laatste 2 maanden toch wel weer paar keer per week.
Afbeelding
If everything seems under control, you're not going fast enough!!!
- Civic EJ2 H22 topic- CRZ- Airbrush-2nd Urban Tuning Fest

Gebruikers-avatar
B00ster
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 7857
Geregistreerd:
13 Feb 2009, 21:28
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's EJ22 Pag 99 meer foto's van fotoshoot

Berichtdoor B00ster » 28 Okt 2014, 19:57

Flip schreef:Voortaan gas houden zie ik al :cheesygrin:

Vond dat ik mij daar toch best netjes uitgehaald heb gekregen. Ben geen diehard circuit man he :) Maar wat mij opviel die dag is dat er toch altijd een paar mongolen reden alsof ze geen kinderen in de wagen hadden en echt reden alsof ze een tijd moesten neer zetten. :cry2:

Maar eind goed al goed.
Afbeelding
If everything seems under control, you're not going fast enough!!!
- Civic EJ2 H22 topic- CRZ- Airbrush-2nd Urban Tuning Fest

Gebruikers-avatar
B00ster
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 7857
Geregistreerd:
13 Feb 2009, 21:28
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's EJ22 Pag 99 meer foto's van fotoshoot

Berichtdoor D-Per4mance » 28 Okt 2014, 20:31

B00ster schreef:Nou Fer, laat ik het zo zeggen, als ik een update doe aan mijn topic en de enigste reaktie is die van jos en de rest laat het links liggen dan speelt dat wel beetje mee in de motivatie om actiever te zijn hier. Denk dat er over mijn activiteit niet te klagen is, heb genoeg posts gedaan hier en kijk toch nog altijd minimaal een keer of 3 op het forum, als het niet vaker is.


Maar dat is precies wat ik bedoel en zo zullen velen denken. Ohh niemand reageert op mijn topic, dus hoef ik ook niet op anderen te reageren.
Ik denk dat we ons daar allemaal vast wel eens "schuldig" aan maken. Ik pleit mezelf daar ook heus niet van vrij hoor. Ik reageer ook het meeste in topics van mensen die ik ken of projecten die ik interessant vind. Als iemand die hier 3 posts heeft 2 nieuwe h4 lampjes in zijn stock EK geduwd heeft heb ik ook niet meteen de drang om te reageren, maar doordat we allemaal zo denken wordt het wel een dooie boel. Is een beetje het verhaal: wat was er eerder, de kip of het ei. Het was ook niet bedoeld als een verwijt, meer een constatering...
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's EJ22 Pag 99 meer foto's van fotoshoot

Berichtdoor Flip » 28 Okt 2014, 21:23

B00ster schreef:
Flip schreef:Voortaan gas houden zie ik al :cheesygrin:

Vond dat ik mij daar toch best netjes uitgehaald heb gekregen. Ben geen diehard circuit man he :) Maar wat mij opviel die dag is dat er toch altijd een paar mongolen reden alsof ze geen kinderen in de wagen hadden en echt reden alsof ze een tijd moesten neer zetten. :cry2:

Maar eind goed al goed.


Dat snap ik ook niet, al die kots in de auto lijkt me best veel schoonmaakwerk.
Afbeelding
http://www.ph-motorsports.nl Trackday EG4

In progress: s80, 4.9 straight cut fd, 1.5 way plate lsd, .... weet je een boek schrijven is sneller dan deze speclist opdreunen.

Gebruikers-avatar
Flip
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2877
Geregistreerd:
25 Jul 2005, 07:55
Woonplaats:
Regio Eindhoven

Re: B00ster's EJ22 Pag 99 meer foto's van fotoshoot

Berichtdoor D-Per4mance » 28 Okt 2014, 22:07

B00ster schreef:
Flip schreef:Voortaan gas houden zie ik al :cheesygrin:

Vond dat ik mij daar toch best netjes uitgehaald heb gekregen. Ben geen diehard circuit man he :) Maar wat mij opviel die dag is dat er toch altijd een paar mongolen reden alsof ze geen kinderen in de wagen hadden en echt reden alsof ze een tijd moesten neer zetten. :cry2:

Maar eind goed al goed.


Ik zoek nog steeds de link tussen veilig rijden met kids in een auto en een muur op een paar cm na missen...
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's EJ22 Pag 99 meer foto's van fotoshoot

Berichtdoor B00ster » 30 Okt 2014, 10:18

Die wist ik dat die aan te komen zat... Bij de laatste 3 rondjes had ik geen kind in de wagen maar een volwassen begeleider. Niet dat dit inhoud dat je gewoon meer risico moet gaan nemen maar de baan was aan het opdrogen dus alles en iedereen ging een tandje harder dan dat men voorheen gereden had, gewoon omdat het kon. Zolang je net niet ff op een nat stukje in de slip raakt natuurlijk.
Maar met de kids in de wagen heb ik rustiger gereden gehad, niet dat het daardoor veiliger was met al de regen die uit de lucht viel maar toch je zit dan op de grens van wat wel en niet acceptabel is.
Afbeelding
If everything seems under control, you're not going fast enough!!!
- Civic EJ2 H22 topic- CRZ- Airbrush-2nd Urban Tuning Fest

Gebruikers-avatar
B00ster
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 7857
Geregistreerd:
13 Feb 2009, 21:28
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's EJ22 Pag 99 meer foto's van fotoshoot

Berichtdoor D-Per4mance » 01 Nov 2014, 11:45

Ik trek ook geen conclusieis hoor. Ik weet niet hoe het circuit erbij lag en hoe de omstandigheden waren. Ik vond het gewoon wel grappig dat je die 2 dingen achter elkaar poste...
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's EJ22 Pag 99 meer foto's van fotoshoot

Berichtdoor B00ster » 01 Nov 2014, 17:27

D-Per4mance schreef:Ik trek ook geen conclusieis hoor. Ik weet niet hoe het circuit erbij lag en hoe de omstandigheden waren. Ik vond het gewoon wel grappig dat je die 2 dingen achter elkaar poste...

Haha, circuit was zo tricky dat ik het onverantwoord vond dat er sommige zo overdreven hard tekeer gingen i.i.g. Ik deel deze mening met meerdere van HCB die dit ook vonden.
Afbeelding
If everything seems under control, you're not going fast enough!!!
- Civic EJ2 H22 topic- CRZ- Airbrush-2nd Urban Tuning Fest

Gebruikers-avatar
B00ster
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 7857
Geregistreerd:
13 Feb 2009, 21:28
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's EJ22 Pag 99 meer foto's van fotoshoot

Berichtdoor B00ster » 19 Jan 2019, 20:10

Na een tijdje afwezig te zijn geweest me toch maar eens het stof ervan af blazen, Ik heb vorig jaar mijn voorzitterschap van JSM neergelegd wat weer wat stres minder betekend en dat ik weer meer tijd aan andere dingen kan en wil gaan besteden. Niet dat jsm zo erg beslag op mij legde maar toch heeft mijn beslissing wel wat geholpen weer wat meer te kijken en doen wat ik wil doen.

Met de civic gaat het goed, rij nu met ca 300 tot 350 pk. Moet echt nog op de dyno gaan bij randy om heb verder af te stellen. Maar zit nog steeds met een trilling in de aandrijving tijdens accelereren en zolang dat er niet uit is heeft het weinig nut om op de dyno te gaan. Zodra dat opgelost is dan de dyno op en het maximaal mogelijke met huidige setup eruit proberen te halen.
Afbeelding
Afbeelding
If everything seems under control, you're not going fast enough!!!
- Civic EJ2 H22 topic- CRZ- Airbrush-2nd Urban Tuning Fest

Gebruikers-avatar
B00ster
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 7857
Geregistreerd:
13 Feb 2009, 21:28
Woonplaats:
Limburg


Re: B00ster's EJ22 Pag 99 meer foto's van fotoshoot

Berichtdoor B00ster » 19 Jan 2019, 20:44

K20EJ2 schreef:Welkom terug

Thx, net ook weer bijgelezen in je project topic, zit eindelijk schot in.
Afbeelding
If everything seems under control, you're not going fast enough!!!
- Civic EJ2 H22 topic- CRZ- Airbrush-2nd Urban Tuning Fest

Gebruikers-avatar
B00ster
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 7857
Geregistreerd:
13 Feb 2009, 21:28
Woonplaats:
Limburg

Re: B00ster's EJ22 Pag 99 meer foto's van fotoshoot

Berichtdoor mielko » 19 Jan 2019, 21:10

Mooie bak!
Brengt mij wel een beetje terug naar mijn tuning tijd,zeker nu iedereen opeens OEM uiterlijk wil hebben.Dan is dit een buitenbeentje(positief bedoeld)
Afbeelding

Gebruikers-avatar
mielko
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1403
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:15
Woonplaats:
Ja ik maak spel fouten,maar ik kan tenminste iets met mn handen bouwen

VorigeVolgende

Terug naar Wie is wie



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten
cron