Sybren civic type S ---> Civic 2015

Nieuw? Stel jezelf en je Honda hier voor

Re: Sybren civic type S (hulp gevraagd bij probleem)

Berichtdoor civic76 » 06 Jun 2014, 11:15

Dat is weer lekker klote man!
Onze auto is wat nieuw voor de meeste hier op het forum, civicinfo.com zul je wat meer informatie vinden voor ons model ;)

Gebruikers-avatar
civic76
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1296
Geregistreerd:
07 Feb 2006, 18:59
Woonplaats:
Zeeland

Re: Sybren civic type S (hulp gevraagd bij probleem)

Berichtdoor sybren » 06 Jun 2014, 12:25

civic76 schreef:Dat is weer lekker klote man!
Onze auto is wat nieuw voor de meeste hier op het forum, civicinfo.com zul je wat meer informatie vinden voor ons model ;)

Heb vrij weinig gevonden oven dit soort problemen. Ben bang dat het niet aan de cd speler unit zal liggen maar aan het display. Maar aan de andere kant 2 kapotte display's moet dan echt wel domme pech zijn. Als het goed is komt vandaag die cd speler en dan maar weer prutsen :confused: .
Civic type S 1,8 i-vtec

Gebruikers-avatar
sybren
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1085
Geregistreerd:
09 Apr 2008, 11:59

Re: Sybren civic type S (hulp gevraagd bij probleem)

Berichtdoor sybren » 28 Mei 2015, 20:15

sybren schreef:
civic76 schreef:Dat is weer lekker klote man!
Onze auto is wat nieuw voor de meeste hier op het forum, civicinfo.com zul je wat meer informatie vinden voor ons model ;)

Heb vrij weinig gevonden oven dit soort problemen. Ben bang dat het niet aan de cd speler unit zal liggen maar aan het display. Maar aan de andere kant 2 kapotte display's moet dan echt wel domme pech zijn. Als het goed is komt vandaag die cd speler en dan maar weer prutsen :confused: .

Inmiddels een jaar later :roll: . Probleem was dus dat het scherm vast liep en alle icoontjes brandde. Eerste instantie denk je dan natuurlijk scherm is kapot maar na vervanging kwam het na 10 min terug. Dag later hebben ze m'n cd speler vervangen en het probleem is sinds dien niet meer terug gekomen gelukkig. In de tussentijd weinig spannends verandert aan de wagen, heb soms een beetje een dwang om het nieuwe model civic te kopen. Probleem is dat de 1.4 niet vooruit te branden is en de 1,8 nog vrij prijzig is. Denk dat ik voorlopig nog lekker erin blijf tuffen, km stand is nog geen ton dus amper ingereden. Heeft iemand een goed adresje om deukjes eruit te laten halen omgeving leiden? M'n zijkanten lijken wel golfplaten :cry:
Civic type S 1,8 i-vtec

Gebruikers-avatar
sybren
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1085
Geregistreerd:
09 Apr 2008, 11:59

Re: Sybren civic type S

Berichtdoor sybren » 13 Nov 2015, 19:57

Zal hier maarweer eens wat stof vanaf blazen. Geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen. Ben nog steeds gek op het model en heb besloten hem nog maar even te houden. Alle deukjes zijn er inmiddels uit. In januari krijgt hij een grote onderhouds beurt en moet ook het benzinefilter vervangen worden. Is dat echt nodig of kan je zon filter rustig 2 ton laten zitten? Vervangen van alleen het filter kost namelijk al over de 200 piek. Iemand ervaring daarmee?
Civic type S 1,8 i-vtec

Gebruikers-avatar
sybren
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1085
Geregistreerd:
09 Apr 2008, 11:59

Re: Sybren civic type S

Berichtdoor kristo » 13 Nov 2015, 20:01

'Moeten'? Staat dat in je onderhoudsschema in je boekje?

Kun je dat ook niet zelf doen bij deze modellen?
[img]insert%20race%20car[/img]

Sway bars info topic

Gebruikers-avatar
kristo
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 3752
Geregistreerd:
11 Okt 2008, 21:33
Woonplaats:
Gent, Vlaanderen

Re: Sybren civic type S

Berichtdoor sybren » 13 Nov 2015, 20:06

kristo schreef:'Moeten'? Staat dat in je onderhoudsschema in je boekje?

Kun je dat ook niet zelf doen bij deze modellen?

Nou ik moet niks natuurlijk :roll: . Eigenlijk moest het bij 5 jaar of 120.000 km meen ik. Schijnt echt een behoorlijke sleutel klus te zijn. (Volgens de dealer dan). Ik bezuinig niet op onderhoud maar als het totaal zinloos is laat ik hem lekker zitten.
Civic type S 1,8 i-vtec

Gebruikers-avatar
sybren
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1085
Geregistreerd:
09 Apr 2008, 11:59

Re: Sybren civic type S

Berichtdoor sybren » 30 Mrt 2021, 19:01

Tijd geleden dat ik hier was, de Civic type S heeft inmiddels plaats gemaakt voor een blauwe Civic 1,8 uit 2015.

Het is een Duitser met een hoop opties behalve navigatie. Nou zag ik dat sinds vandaag Android auto uitgekomen is. Ik vol enthousiastme een kabeltje aangesloten maar er gebeurde niets. Nu zag ik op de site van Honda dat het werkt vanaf 2016. Iemand ervaring hiermee?
Civic type S 1,8 i-vtec

Gebruikers-avatar
sybren
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1085
Geregistreerd:
09 Apr 2008, 11:59

Re: Sybren civic type S ---> Civic 2015

Berichtdoor mielko » 02 Apr 2021, 04:02

Nette bak!
Voor navigatie heb ik mijn meisje nog steeds,dus daar kan ik je niet mee helpen.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
mielko
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1403
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:15
Woonplaats:
Ja ik maak spel fouten,maar ik kan tenminste iets met mn handen bouwen

Vorige

Terug naar Wie is wie



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten