Hier nog eens wat foto's dumpen. Vorig jaar dus naar HEM gereden met de type 1. Toen ik hem naar de stalling wilde rijden voor de winter, boem, panne. Nokkenaspoelie zat los, dat borgpennetje nergens te bekennen. Gevolg. Kop er af, gelukkig maar een kromme klep. Kop uit elkaar laten halen, nieuwe klep en alle klepseals laten vervangen, paar weken terug dat ding er terug op en lijkt allemaal weer te draaien zoals het hoort.
Aan de EG eigenlijk niks gedaan. Het linker achterscherm laten spuiten, hier zat een plek op wat me niet zinde
. Waarschijnlijk eind van dit jaar de beide zijkant volledig laten spuiten en nieuwe kasten er in lassen, maybe, €€€. Paar weken terug stond ik daar mee stil, kapotte ontsteking, had gelukkig nog andere liggen, easy fix dus, mazzeltje.
Dan de S2000, tsja, genieten altijd
. M'n vriendin zag carbon skirts te koop en die heeft me aangespoord om ze te kopen, maar ik ben niet makkelijk over te halen, maar toch maar gedaan
En dan de ED9, die staat nog binnen
, geen idee waarom, mag ook weer wel buiten komen spelen binnenkort.