Nou bij het begin dus van de afgelopen weken.
Met veel, en dan ook echt veel spanning gewacht op jaf zo'n 3 weken terug .
Met veel voorbereiding ook bezig geweest met de vic tot 3 weken terug echt serieus aan de slag te gaan.
Uit eindelijk dus bij ace terecht kunnen gaan om wat met de vic te doen.
Dan begin het de ene tegenslag na de andere.
Klusjes die prio hadden voor laten gaan en beetje bij beetje naderde we de laatste week voor jaf.
Eindelijk was ie dan aan de beurt.
Was al slikken met de wagen van kevinhonda en mike zijn ed9 gezien het werk die 2 hadden en het gevecht ik met de las apparaat en metaal aan de wagens.
Gelukkig waren we toch optijd met die 2 en kon ik beginnen aan de mijne te strippen.
Maarja 5 dagen voor jaf dat zou aanpoten worden.
Dus dan maar nog langere uren dan we al maakten.
En vrijdag om 03:12 uur stond die dan eindelijk in de lak.
Maar net voor ik klaar was in me uppie hoorde ik een enorme knal.
Ik nar buiten rennen om te kijken wat dat was.
Niks te zien en te horen dus weer naar binnen om mijn werk te bewonderen.
Gelijk de oorzaak van de knal gevonden.
De achterruit rechst iwas spontaan gebarsten nadat eerder de dag de tinitings folie was verwijdert.
Nou bummer dus, gelijk me lak naar de klote.
Iedregeval was ik dus al bijna 48 uur op de been en ging ik door met ext. delen.
En nu ik dit allemaal terug lees krijg ik weer de zelfde neiging die ik had toen ik tot het besluit kwam om maar niet naar jaf te gaan in die toestand.
Kortom was ik bijna klaar maar door alle chaos erom heen kon ik me spullen niet terug plaatsen en alles normaal terug vinden.
En hou er al persoonlijk niet van om iets moois een spoed klus met kut afwerking van te maken.
Dus een kleine sneak van de progressie op het moment.
Strak gemaakt door de wondere handjes van ace
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-SBLLNMGI-D.jpg)
En dus hoe die er nu bijstaat
edit(ehh bij nader inzien laat ik het er even uit tot ie helemaal klaar is)