Kuch kuch... Wat een stof hier, moest zelfs moeite doen om me wachtwoord te herinneren

heb al die tijd wel posts gekeken maar als gast.
Maar hallo
EJ2 is ondertussen niet meer, driftslet is ook alweer een tijdje weg.
Nog veel plezier van de EJ gehad, hij had ook maar drie maandjes stil gestaan om het blok (B18C4) op kenteken te zetten aangezien ik na een fuik ingereden te zijn lekker mocht wokken maar voor de rest al die tijd in gereden tot begin 2020.
Helaas vond iemand het kontje zo lekker dat die hem van dichtbij wou bekijken, er zat een lichte vouw in het achterscherm en vond het na 12 jaar bezit wel genoeg.

Laatste actiefoto!

Ik heb de EJ2 compleet uit elkaar gedraaid en het chassis naar de sloop gebracht, was toch wel lastig om na al die jaren afscheid te moeten nemen.
Toen heb ik een ED6 met B16A1 swap als vervanger gehaald, heb hier niet veel aan gedaan, enkel wat onderstel dingen vervangen en de BC schroefset eronder gedaan van de coupé, usdm corners en amber knipperlichten en wat stickers laten namaken (Honda, Civic, GL en 16valve) rode H van de motorkap afgehaald en oem geplaatst.
Laatst dan nog de uitlaat van de Coupé aangepast en onder de ED gezet, kon de B16 eindelijk ademen in plaats van de 1.5 midline (wie bedenkt nou zoiets als je swapt

)
Ben wat meer bezig met fotografie tegenwoordig en gister wat foto's gemaakt dus die deel ik met jullie

Ik heb niet veel plannen met de ED meer, binnenkort wat klein onderhoud doen en de schroefset die eronder zat met aankoop terug zetten, de blanke lak die de vorige eigenaar niet juist op het dak hebt gespoten proberen te verwijderen en een goede poetsbeurt.
Heb afgelopen Augustus een auto-ongeluk gehad waarbij ik stil stond voor het stoplicht en met 70km/h van achter aangereden werd, hierbij heb ik (blijvend) letsel opgelopen en rij ik hierdoor nu dagelijks automaat en is de ED voor mij lastig om te rijden omdat die geen stuurbekrachtiging hebt.
Ik heb alle goodies nog van de EJ2 (swap, onderstel en interieur) en de bedoeling is om er weer één aan te schaffen (liefst paars, maar geen groen meer!) en dan alles van de groene daar weer op te zetten als de ED verkocht is.
De E36 heb ik uiteraard nog, maar mocht er interesse zijn kan je altijd @01184carpics opzoeken op Instagram.